uitnodigen verjaardag.. dilemma..

Discussie in 'De lounge' gestart door honeyy, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hoi!

11 nov. Word onze dochter 5. Dit vieren wij de 8e.

Vrienden van ons zijn laatst uit elkaar gegaan, zij is vreemd gegaan, nu samen met de persoon waarmee ze vreemd gegaan is. Hij is alleen en heeft dat weekend de kindjes.

En nu? Alle 2 uitnodigen? Of alle 2 niet? Zij op een andere dag?

Vriend zegt gewoon niet uitnodigen, maar dat vind ik zo 'hard'.

Liefs x

2. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ze allebei uitnodigen, maar haar nieuwe vriend niet. Wie er dan wel of niet komt is niet jouw pakkie-an, maar de hunne. Nooit partij gaan trekken. Want zo zal het overkomen als je wel de ene uitnodigt en de andere niet. En als ze zich niet kunnen gedragen, zet je ze ook beide weer buiten. Het is andermans kinderfeestje, gedraag je dan ook een beetje.

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Inderdaad beide uitnodigen, dan kijken ze zelf maar wie hoe laat komt of dat ze toch besluiten elkaar tegen te komen.

4. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig. Vind niet uitnodigen niet echt een optie. Ga je met een van de 2 niet meer om? Dan die ander uiteraard.
    Als er bij ons mensen uit elkaar zouden gaan zou ik wel bewust kijken met wie ik om zou willen blijven gaan. Kan me ook voorstellen dat je bij een kinderverjaardag de kinderen uitnodigt en dan dus kijkt bij wie de kinderen zijn?

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Aan mij heb je niks want ik zou wel degelijk partij kiezen.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Gewoon samen uitnodigen hoor. Of ze dan komen is aan hen. Ik zou zo dus meteen stelling nemen dat je met beide vrienden bent en blijft en dat je van ze verwacht dat ze zich gedragen.

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Ik zou de kindjes uitnodigen... Zijn de kindjes dat weekend bij de vader? Dan komen ze dus met de vader.

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Lastig. Als het nog vers is allemaal, dan kan ik me voorstellen dat het voor hem nog lastig is om gezellig te doen waar zijn ex bij is. Ik zou de nieuwe vriend sowieso niet uitnodigen.

Overigens zou ik waarschijnlijk ook partij kiezen..

9. tuc

tuc Niet meer actief

Geen partij kiezen klinkt verstandig maar ik zeg eerlijk dat mijn gevoel dan toch de overhand neemt. Ik zou zo te doen hebben met hem.
    En aangezien hij de kindjes dan ook nog heeft (wat voor je dochter erg leuk is natuurlijk) zou ik hem uitnodigen.

Of eerst even vragen....misschien heeft hij geen bezwaar...dan is je probleem opgelost. Heeft hij dat wel dan zou ik haar niet uitnodigen.

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dit.

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik zou de kinderen uitnodigen. Gelukkig zijn ze bij de vader, ik zou haar met nieuwe vriend niet gauw uitnodigen...

12. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Dit idd!

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik zou degene uitkiezen die dat weekend voor de kindjes zorgt want het gaat om je dochter. Zo ook uitleggen, dan trek je geen partij.

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hangt er vanaf hoe je band nu is. Ben je boos op haar? Heb je ruzie? Geen/minder contact? Dan zou ik haar niet uitnodigen.
    Als je band met beide gewoon nog hetzelfde is, zou ik ze beide uitnodigen en moeten ze onderling maar uitvechten hoe ze dat oplossen, het zal niet de laatste keer zijn voor ze en dat is niet jouw zorg.

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat vind ik dan weer nergens over gaan, waarom mag hij dan niet komen?

OT: Nodig ze gewoon beide uit, zie je vanzelf wel wie er wel komt en wie niet. Het zijn toch volwassen mensen? Neem aan dat die dan niet op andermans verjaardag ruzie zouden gaan maken. En tja, life goes on toch? Het hoe en waarom hun vreemd zijn gegaan hoeft toch niet uit te maken? Daar sta jij toch buiten? Althans dat vind ik.

16. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou ze niet samen uitnodigen. Ik zou diegene uitnodigen waar je nog het meeste contact mee hebt. En moest je met beiden nog evenveel contact hebben dan zou ik de man uitnodigen op het feestje en een andere dag afspreken met de vrouw en haar nieuwe vriend en hun kinderen. En eerlijk uitleggen waarom.

17. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Allebei uitnodigen en dan is het aan hun wat ze doen.

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Ik zou ze gewoon allebei uitnodigen en dan zoeken ze onderling maar uit wie er komt.

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Bedankt voor de reacties!

We gaan ze niet uitnodigen.. ik heb meer contact met haar, vriend met hem en aangezien we samen daar al woorden over hadden, ervoor gekozen niet te doen. Ze kunnen namelijk ook niet samen door een deur.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Misschien is dat dan maar beter ja. Het is de verjaardag van jullie dochter en daar moet dan niet nu al gedoe over komen natuurlijk.

Deel Deze Pagina