Ervaring met VSM Kindival?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Frieda, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Noëlle slaapt momenteel even weer heel slecht.
    Overdag alleen hazeslaapjes van een half uur tot een uur en 's avonds slaapt ze al helemaal niet. Momenteel gaan alleen de nachten goed.

Ik zat er dus aan te denken om haar maar eens Kindival tabletjes van VSM te geven om te kijken of dat wat onrust weg kan nemen, waardoor ze beter gaat slapen.

Wie heeft hier ervaring mee?
    Hebben die tabletjes geholpen?

Daar ben ik dus benieuwd naar.

;) Frieda

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Jaaa.. die tabletjes heb ik een tijdje terug ook in huis gehaald.. mijn kleine is zo'n ontzettend slechte slaper snachts! Maar heb ze nog niet durven gebruiken (al zijn ze homeopatisch) ben benieuwd naar ervaringen...

3. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Waarom durf je ze dan niet te gebruiken LovelyDK?
    Ze zijn homeopatisch, dus baat het niet, het schaadt ook niet.
    Zeker niet wanneer je gewoon de aanwijzingen op de verpakking opvolgt.

;) Frieda

4. LovelyDK

nee is ook wel.. heb je zeker gelijk in.. maar ik ben een beetje huiverig voor pilletjes/drankjes enzo.. haha

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik heb ze toen mijn zoontje 5 maanden was 2 keer gebruikt. hij ging er niet beter van slapen en het laxeert nogal, waardoor ik om 5.30 een flinke poepluier stond te verschonen. hier geen succes dus.

6. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Noëlle slaapt nu vanmiddag ineens weer een paar uren achterelkaar.
    En ik heb haar vanmorgen dus haar eerste tabletje Kindival gegeven.

:) Zal wel toeval zijn, denk ik. :)

;) Frieda

BTW: Ze was tussendoor, al na 3 kwartier slapen, 1 slaapcyclus dus, al wel even weer wakker, maar nadat ik haar speentje weer heb gegeven, sliep ze wel weer verder. En dat is al wel weer een verademing na het geklungel met het slapen van het afgelopen weekend.

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wij geven het wel, maar merk niet een heel groot verschil. Ze is wel iets rustiger maar slaapt bijvoorbeeld overdag niet..
    Gewoon proberen..dan merk je vanzelf wel of het bij jullie ukkie wel of niet iets doet..
    Maareh geef het wel ff de tijd he? t moet zich wel opbouwen ;) dus niet na 1 pil direct resultaat verwachten hihi

8. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Ja Mili, het is homeopatisch dus dat heeft even tijd nodig.
    Ik had ook niet verwacht hoor, dat het meteen zou werken.
    Zoals ik gisteren al zei, dat zal wel toeval zijn, dat ze toen 's middags weer een paar uren achter elkaar sliep. Vandaag heeft Noëlle ook weer heel wisselend geslapen, maar al met al heeft ze toch redelijk wat uurtjes gemaakt en zelfs vanavond lukte het slapen. Wel met een onderbreking van een half uurtje. Ze was na een uur al weer wakker, dus hebben we haar maar even weer naar beneden gehaald, want als ze echt wakker is lukt het meestal niet om weer in te slapen. Maar na een tijdje proberen we haar dan weer opnieuw naar bed te brengen. Ze is dus na een half uurtje weer in haar bedje gegaan en nu slaapt ze toch wel weer. Ze krijgt nu 2 dagen de tabletjes, dus wie weet gaat het toch wat doen.

Maar jij vindt dus in elk geval wel dat je dochtertje er rustiger van wordt. Er staat inderdaad ook op homeopatisch geneesmiddel bij onrust en slapeloosheid. Maar bij jullie werkt het dus alleen voor de onrust.... :)

;) Frieda

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hihi ik dacht ook wel dat je t wel doorhad haha maar sommigen verwachten direct al verschil te merken enzo ;)
    Ja hier werkt het meer voor de onrust. Maar t is wel fijn dat ze rustiger is aan t einde van de dag, voor t slapen gaan. Dus in die zin helpt het ook wel voor betere nachtrust :D ;)

10. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Oooohhhhh, dus toch wel resultaat. :) :)
    Goed om te horen, dat geeft weer hoop. :) :)

Maar zoals jij al beschrijft zal het ook wel werken Mili.
    Het neemt de onrust weg, waardoor kinderen, denk ik, beter inslapen en doorslapen.
    Tenminste dat hoop ik dan maar. :rolleyes:

;) Frieda

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja zo zal het wel werken denk ik :)

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb die tabletjes een keer gebruikt, 's nachts sliep mijn zoon goed door toen, maar overdag wou hij niet meer slapen, Ik had het idee dat die tabletjes de nachtslaap nog dieper maken zodat ze overdag niet willen slapen, maar dat is mijn ervaring er mee. Nu ik die tabletjes niet meer geef slaapt hij ;s nachts nog steeds prima en overdag ook weer ;)

13. LovelyDK

Pfff als het de nachtrust bevordert dan ga ik als de wiedeweerga die tabletjes voor de dag toveren! hahaha

14. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier heeft het fantastisch geholpen! Ons mannetje sliep echt erg slecht, ben de pilletjes gaan geven en................doorslapen :D
    Ik ben er nu sinds half januari mee gestopt en nog slaapt hij heerlijk door.
    Voor ons dus een tovermiddel ;)
    Succes!
    Liefs, mussie

Deel Deze Pagina