@Visje79 gelukkig blijven mannen dat. Ik zou anders echt niet gelukkig zijn. Z'n kinderachtige grappen vind ik heerlijk
Nou echt hè. Als ik hoor wat voor grappen mijn man af en toe uit z’n mond krijgt dan denk ik weleens ‘daar is een kleuter niks bij Daarentegen zegt ie ook weleens tegen mij; ‘toen jij nog in groep 7 zat en ik bijna klaar was met de middelbare hè, als ik dan tegen m’n vrienden had gezegd; dat wordt later de moeder van m’n kinderen uit m’n 2e leg, dan hadden ze me keihard uitgelachen’
Hier ook! Wij zeggen weleens dat die flauwekul onze basis is. Mijn moeder was met ons mee naar Zuid Frankrijk afgelopen zomer en in het begin hielden we het nog weleens in (want anderen snappen het nooit zo onze humor) maar ja, na een paar dagen sluipt het er toch in hè. Je zag m’n moeder echt af en toe kijken van; Wtf
Hahaha ja het verbaasde me, hij weet altijd best veel. En ik dacht dat het een hele makkelijke vraag was...... die jongens hadden ook geen idee. ‘Oh ik dacht dat het van Anouk was’
Ik heb ook een toyboy, ben vijf jaar en elf dagen ouder dan man ...hij maakt daar ook graag grapjes over maar ik zeg ook wel eens iets als "toen ik ontmaagd werd speelde jij nog met lego"
Mijn moeder zegt ook vaak; ‘geen wonder dat jullie samen zijn. Alleen jullie kunnen lachen om die onzin’ Laatst zei m’n dochter; ‘er zit een nieuwe dikke stift in m’n doos!’ (Haar plastic bak met tekenspullen) Dus wij kijken elkaar gniffelend aan en op dat moment zegt m’n moeder terwijl ze dat ziet; ‘Ah neeeeee hè’