Wat kan dit zijn? Gaat m’n man vreemd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tupps, 4 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Ik heb iets aparts gevonden

een website met een naam
    Een inlog
    En een code

zoals bijvoorbeeld

voorachternaam.nl
    Inlog mail@gmail.com
    Code 123456

wanneer ik de website intyp kom ik op een LinkedIn profiel..

Heb de mail en code natuurlijk geprobeerd op LinkedIn maar ik log niet in of iets..

2. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Op basis hiervan zou ik nou nog niet denken dat je man vreemd gaat. LinkedIn heb ik ook op mijn telefoon en wordt gepromoot als "vind op een persoonlijke manier een baan". Lijkt me nou niet bepaald een datingsite.

Heb je andere redenen om aan te nemen dat je man vreemd gaat? Ik zou er in de ochtend gewoon even naar vragen.

3. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    het mailadres is niet de mail waarmee hij een LinkedIn account heeft.
    Daarnaast vind ik het frappant dat voornaamachtetnaam.nl linkt naar LinkedIn

Ik zal hem er niet voor wakker maken nee :oops:

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Bij mij zouden hier nou niet direct de alarmbellen gaan rinkelen eerlijk gezegd.

is de voor- en achternaam in de url van een man of een vrouw? En ken je de persoon op linkedin profiel?

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Vreemdgaan doe je doorgaans niet via LinkedIn. Mijn man heeft regelmatig profielen open staan, ook van dames... hij voert met enige regelmaat sollicitatiegesprekken en dan bekijkt hij profielen van kandidaten op LinkedIn. Of hij krijgt een nieuwe collega of een collega heeft wat gepost op LinkedIn. Zou niet best zijn als ik daar wat achter ging zoeken.

Hoe het verhaal zit met die website en die inlog snap ik niet maar daar kan je naar vragen.

amdaa vindt dit leuk.
  6. Salentein

Salentein Niet meer actief

Ik weet niet wat de url naam is maar ik heb een privé en zakelijk linkedin account voor mijn werk (met de laatste kan ik searchen en de careerpages bewerken, campagnes draaien) is dat niet het geval?
    Bij Linkedin denk ik niet direct aan vreemdgaan maar goed ik weet de url natuurlijk ook niet..

7. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Kan je met de gegevens inloggen op gmail, wellicht?

8. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Behalve dat ik niet precies begrijp wat je hebt gevonden, gaan bij mij bij dit topic wel de alarmbellen rinkelen over je relatie. Je hebt iets gevonden wat je niet begrijpt en wat schijnbaar met linkedin te maken heeft en je denkt: “gaat mijn man vreemd?”. Dan is er wel iets heel erg mis met je vertrouwen in je man, lijkt me. Heeft hij je vertrouwen al eerder beschaamd, of rommelt er wat in je huwelijk?

Huismuisie, spruitjes, Marbloempje en 12 anderen vinden dit leuk.
  9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar dat e-mailadres ken je dus niet maar is wel van je man?
    Ik zou inloggen op dat mailadres. Dat jij dit ziet en bang bent dat ie vreemd gaat, zegt heel veel over je onderbuik gevoel. En als ik ergens in vertrouw, is mijn onderbuikgevoel.

10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Bij mij gaan eigenlijk ook alleen maar alarmbellen rinkelen over jouw vertrouwen in je man. Het zou bv niet in mij opkomen om zomaar inloggegevens van mij man uit te proberen, of ze nou bekend zijn of niet.
    Je kan het hem toch gewoon vragen?

Emma86 vindt dit leuk.
  11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit heb ik ook zo ja.

12. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Jullie hebben gelijk, natuurlijk klopt het niet dat ik het niet vertrouw en er wakker van lig
    Maar ik ben er bang voor ja dat er iets achter zit, simpel de vraag stellen werkt niet want dan “weet hij niet wat dat is”

Ik was benieuwd of jullie meer kennis hebben van LinkedIn, ik heb het zelf niet, misschien kun je dubbel inloggen?

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit is een reden om te denken dat je man vreemd gaat?
    Ben toch altijd weer blij dat wij gewoon onze eigen tablet/laptop hebben.
    Ik kom ook weleens op sites waar ik een account moet aanmaken en daar gebruik ik zelfs weleens een mailadres van mijn werk voor omdat ik mijn eigen adres ooit eens heb gebruikt en het dan niet lukt om het opnieuw aan te maken en ik ga zeker niet vreemd;)

mama079 en Tupps vinden dit leuk.
  14. Mijn man heeft denk ik 4 of 5 mailadressen.
    Zelf heb ik er 3.

Maar als je pietjansen.nl intikt, zijn naam dus kom je op een linkedin profiel? Kan het werkgerelateerd zijn?

Waaruit komen je angsten voort dat hij vreemd zou gaan?

15. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.419
    2.207
    113
    Tenzij je andere redenen hebt om te verdenken dat hij vreemdgaan zou ik dit lekker laten gaan en niet over nadenken.
    Voor mij zou zoiets überhaupt geen reden zijn om ook maar ergens over te twijfelen.

Waat maakt het dat je aan vreemdgaan denkt?

16. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Mijn man heeft dit. Heeft bijvoorbeeld op zijn visitekaartje staan www.voornaamachternaam.nl (of zijn bedrijf) en deze staat doorgelinkt nu naar LinkedIn omdat hij baanzoekende is. Dat is an sich zo gek nog niet.

Ansel, Fuddey en Tupps vinden dit leuk.
  17. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Dit is wel heel naar lijkt me in een relatie, die reactie zou voor mij ook een alarmsignaal zijn.

18. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Phoe, ik zou me meer zorgen maken om jouw wantrouwen, zijn houding, jullie communicatie en je gevoel dan om die gegevens die je hebt gevonden.

Ja, je kunt op LinkedIn meerdere accounts aanmaken. Maar komt zelden voor omdat LinkedIn geen Fb is en vooral zakelijk wordt gebruikt. Als ik een zakenrelatie zoek en daar 2 profielen van vind komt dat al minder professioneel over.

19. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft ook een tweede LinkedIn account voor z'n werk, helemaal niet vreemd in het bedrijfsleven volgens mij.

Wel vreemd is jouw gebrek aan vertrouwen in je relatie. Ga gewoon het gesprek aan met je partner! Geef jezelf bloot, vertel dat je op dit moment onzeker bent en werk er samen aan!

Huismuisie en Salentein vinden dit leuk.
  20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    LinkedIn is geen datingswebsite. Neem maar een kijkje op de site dan zul je het zelf zien.

Deel Deze Pagina