slapen een drama

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door linda82, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda82

    linda82 Lid

    26 sep 2007
    28
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hallo,

    Mijn Dochtertje is ruim 2 en wil niet gaan slapen. Wij hebben vaste bedtijd en een vast ritueel, maar het helpt helemaal niets. :(
    Ze huilt en komt elke twee minuten haar bed uit. We leggen haar dat consequent terug in bed maar niets mag helpen. ligt dan hartverscheurent om haar vader en moeder te roepen. dit geheel duurt soms wel 3 uur aan een stuk.:$ De volgende ochtend is ze dan altijd vroeg wakker en dus de hele dag moe. Als we haar een middagslaapje laten doen slaapt ze al helemaal niet.
    Iemand tips en ideeen?

    Linda
     
  2. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Wat vervelend zeg. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Paar vragen die zo in me op komen: Is ze niet bang voor het een of ander? Heeft ze een vaste bedknuffel? Lezen jullie voor?
     
  3. Daphne21

    Daphne21 Bekend lid

    3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Ik lees even mee heb al een aantal maaden precies de zelfde problemen met mijn zoontje van bijna 3


    groetjes daphne
     
  4. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar soms wil Fenne natuurlijk ook niet slapen... ze vindt het dan erg fijn als ik even naast het bed kom zitten en dr over de hoofdje of rug aai... daar wordt ze rustig van.

    Andere dingen die ik kan bedenken zijn of ze misschien een nachtlampje wil? Misschien nog een beker warme melk voor het slapen? Gaat ze 's avonds in bad, want als dit niet zo is dan wordt ze misschien lekker sloom van een warm bad met Natusan bedtime badschuim. Een slaapbeertje. Een muziekje. Ik noem maar wat hoor! ;)
     
  5. linda82

    linda82 Lid

    26 sep 2007
    28
    0
    0