Leeftijdsverschil van 2jaar & 9m.. POSITIEVE verhalen gezocht!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Anne1985, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja hihihi Erik wil ook graag af en toe weer baby zijn.
    Kijk maar :D
     
  2. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Makkelijk zat, ik ga echt niet tegen je liegen.
    Het kunnen de tropen jaren zijn. Maar vergeet niet dat als jij een beetje flexiebel bent, je een hele boel aan kunt hoor. Bij mij zit er tussen mijn zoons zit nog geen twee jaar. Maar zorg er voor dat je afentoe hulp krijgt voor bijv. je huishouding te doen. Dat iemand je kinderen bezig houd zodat jij alles goed schoon kunt maken. En schaam je er ook niet voor om de kinderen een wiekend uit logeren te laten gaan bijv. bij opa en oma. Dan kun jij (en je partner) weer eens bij tanken en tijd aan elkaar besteden. Want ik merk persoonlijk dat ik me dan ook weer eens voor de volle honderd procent aan mijn partner aandacht kan geven. Je blijf toch altijd met een stukje van je aandacht op je kinderen gericht.
     
  3. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Mamzie, leuk om te zien dat meer dat dus doen. Dit is mijn oudste. Ik was even een schone broek voor hem halen.
    Toen vond ik hem dus zo in de wipper:D:D
    Wat zijn ze toch schattig zo he???
     
  4. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    echt wel :)
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Kinley was een huilbaby dus de eerste 9 weken waren hier heel pittig, Kylian heeft zich er prima doorheen geslagen en snapte het volkomen dat Kinley een hele zere buik had en daarom heel veel huilde.
    Toen kwamen we erachter dat Kinley dus ernstige obstipatie had en kregen we medicatie en binnen een week hadden we een heel ander kind.

    En Kylian die hielp me waar die kon, doet hij nog, spuugdoekjes pakken, spelen met Kinley zodat die wat afgeleid is.
    Het eerste wat hij 's morgens doet is kijken of Kinley al wakker is, hij is degene die haar voor het eerst hardop aan het lachen kreeg.
    Hij geeft haar kusjes en pakt haar speelgoed af 8)
    Hij loopt trots achter de wandelwagen en vertelt haar, als ze een driftbui heeft, dat ze zich niet moet aanstellen :D

    Hij weet feiloos welke voeding Kinley moet hebben (erg handig toen wij met de buikgriep in bed lagen en oma voeding moest halen), kan de oma's precies vertellen hoeveel schepjes erin moeten .

    Nee het is hier echt genieten (meestal soms wou ik dat ik een paar rollen behang had ;))
     
  6. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Nee het is hier echt genieten (meestal soms wou ik dat ik een paar rollen behang had ;))[/QUOTE]

    Oe, en dan voeten naar voren en een hang plantje er aan:D;)
     
  7. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    :D ja of van die leuke windlichtjes :D8)
     
  8. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Tja, ik denk wel dat je je moet instellen dat het heel zwaar zal worden.

    Het is allemaal een stuk lastiger, maar met een beetje flexibelheid etc kom je er wel.

    Het is lastiger om dingen te ondernemen, de supermarkt, heb je er dus 1 meelopen en 1 in de kar, zwemmen kan niet meer alleen (1 volw per kind nodig).

    MAAAAAR het is ook heel leuk, Vangelis zoent zijn broertje elke dag en knuffelt hem (wellis waar te hard, waardoor Georgios Of op de grond ligt Of het uitbrult omdat hij hier geen zin in heeft) ze spelen met elkaar (ook pas na 10maanden en daarvoor is het vooral elkaars speelgoed weg jatten), maar ze hebben wel echt een speciale band. Het is wel altijd, Georgios ook mee en andersom ook, Georgios ligt helemaal in een deuk van Vangelis en doet hem in alles na (gister stonden ze samen op de tafel!!*scary, je kan ze dus echt geen moment alleen laten*).

    Je levert nu veel in, maar over 3-4 jaar heb je er profijt van ;)
     
  9. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    hier een verschil van 2 jaar en ruim 6 maanden, sophie is enorm dol op thijs en wil altijd helpen, kusjes, knuffels en aaitjes geven aan haar kleine broertje. en ja, tuurlijk heeft ze regelmatig haar dwarse peuter puber buien.

    maar over het algemeen, geen horror verhalen van hier
     
  10. stef25

    stef25 Bekend lid

    9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontjes schelen 2 jaar en 5 maanden. Ik vind het geweldig. Het is wel erg pittig soms. Mijn oudste is ene kleine boef maar is oh zo trots op zn broertje. Je moet even je ritme vinden maar daarna is het een en al genieten met 2 van die kindjes!
     
  11. Stroopie

    Stroopie Fanatiek lid

    11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hier ook geen hororverhalen. Het is idd even weer je ritme zien te vinden. Marleen is dol op d'r zusje en vraagt vaak of ze d'r even vast mag houden.
     
  12. butterfly1984

    butterfly1984 Niet meer actief

    hier zit er tussen de meiden iets meer dan 20 maanden tussen.
    En het gaat echt super!
    Zou het direct weer over doen.

    Als ik geen miskraam had gehad zat er iets minder dan 17 maanden tussen.

    het is idd even een omschakeling qua ritme, maar ook daar zit je zo weer in.
    Esther (de oudste) sliep direct door toen ze voor het eerst thuis sliep, maar Melissa (de jongste) niet, zij kwam in begin nog snachts voor de fles, dat vond ik op zich wel zwaar, want Esther is wel gewoon om 7 uur wakker.
     
  13. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier schelen ze 2jaar en 4 maanden en ja tuurlijk is het drukker maar dat is het ook als ze meer schelen. hier verder geen problemen mijn dochter is vanaf het begin erg lief voor haar broertje. soms iets te lief dan wordt er te hard geknuffeld en is het af en toe huilen. verder hebben wij er nog geen moment spijt van gehad om zo snel voor een 2de te gaan.
     
  14. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier schelen ze heel iets meer namelijk 3 jaar en 4 maanden maar geen enge verhalen hoor. Het was even wennen maar ze is super gek op haar zusje! Ze vraagt altijd als eerste waar haar zusje is. Ik vond het in het begin wel erg lastig om een ritme te vinden maar die heb ik nu wel gevonden.
     

Deel Deze Pagina