Ik heb al best wel eens wat besteld bij Bon Prix, vooral zwangerschapskleding, maar nu heb ik iets wat ik moet retourneren. Alleen snap ik het even niet: moet ik nu de acceptgiro toch betalen? En dan krijg ik het geld, na verrekening met mijn nieuwe bestelling, terug? Ik had twee jassen besteld maar deze zijn te klein dus ik moet hem een maat groter hebben. Nu hoef ik maar 1 jas, maar ik had ze beide besteld voor het zicht. Eén van de twee ga ik dus nu opnieuw bestellen maar dan een maat groter. Kan alleen niet zo goed vinden hoe het nou zit. Of wordt het later verrekend?
Even de artikelen die je terugstuurt verrekenen met het totaalbedrag op de acceptgiro en de rest betalen. Zo doe ik dat altijd (probleemloos)
Ja zo doe ik het ook Alleen betalen wat je houd + verzend en acceptgiro kosten. Heb ook nog nooit een klacht gehad dat het niet goed is. En als je ruilt moet je de bon invullen. Ik wacht dan altijd tot het geruilde artikel er is en als ik het houd betaal ik het in één keer. De ruilbon wel invullen want opnieuw bestellen kost je weer opnieuw verzend en acceptgiro kosten
bedankt voor jullie snelle reactie! Online kon ik namelijk alleen vinden dat je moest betalen en dat het dan verrekend wordt en eventueel teveel betaald geld wordt dan teruggestort. Maar daar houd ik niet zo van eigenlijk. Ik ga gewoon even wachten totdat de nieuwe zending binnen is en dan verreken ik het wel met elkaar! Wat trouwens stom is (of eigenlijk nu gunstig!) is dat de jas die ik besteld had 34,99 was en nu staat ie voor 27.99 te koop...ben dus benieuwd als ik hem opnieuw bestel of ik hem dan ook goedkoper krijg