Levi is 3.5 en Elin is 9 maanden. We hebben hier niet bewust voor gekozen. Een week voor Levi zijn eerste verjaardag teste ik positief van Milou* maar dat liep allemaal even anders dan gepland.Daarna een moeilijke tijd gehad en duurde een tijd voor ik weer klaar was voor een volgende zwangerschap. Zie nu wel voordelen van een iets groter leeftijds verschil. Levi is al heel zelfstandig en kan zich prima alleen vermaken als ik even met Elin bezig ben, en hij hij kan goed helpen.
Als alles goed mag gaan dan is mijn zoontje net 1jaar of net niet Ik weet niet hoe we het voorelkaar hebben gekregen maar de uitrekendatum van ons 2e wonder is precies het zelfde als onze zoon alleen een jaartje later (14-10) Khalid is wel 10 dagen eerder geboren dus ik ben erg benieuwd wat deze gaat doen Het was niet echt de bedoeling dat we weer zo snel zwanger zouden worden maar we zijn er nu heel erg blij mee, met Khalid zijn we meer dan 1½ jaar bezig geweest en nu was ik dus alweer 3 maanden na de bevalling zwanger, we deden het eerst met condooms maar dat was een ramp, zelf wilde ik ook de pil niet meer slikken want dat duurde toen mega lang het ontpillen dus ik dacht daar beginnen we niet meer aan, nooit gedacht dat ik zo snel weer zwanger zou raken hihi
hier is de oudste vandaag 6 geworden en de jongste is 2,5. voor ons echt ideaal. onze meid was zindelijk en kon veel dingen al zelf . ze spelen ook echt heel leuk dus wat nu betreft zie je het vershcil niet. we wilden eerst ook voor 2 jaar gaan maar door uitzendingen van man werd dit later. opzich vind ik het nu echt niet verkeerd. en ben ik wel blij dat het zo gelopen is. een derde komt er hier niet. dit vooral om het financiele plaatje. en pretparken whahaha dan zit er jah altijd 1 alleen i nde achtbaan hahaha. dit zei ik vroeger altijd al hihih
Bijna hetzelfde hoe ik het voel. Alleen moet ik nog meer weten hoe en wat van een pleeggezin. Misschien wil ik ook nog wel gaan werken ( dus omscholen en veel werken om hoger op te komen ) O kindjes schelen hier nu 3 jaar
Onze kinderen schelen precies 2 jaar en 7 maanden. Hoewel ik heel stiekem best nog een derde zou willen houden we het hier bij. Ik vind mezelf te oud en met 2 drukke banen is het met 2 kids al een hoop geregel en gedoe, nog eentje erbij hoe lief en schattig ook gaat teveel stress opleveren. Daarnaast heb ik bij de tweede een kutzwangerschap gehad. Vond het op zich wel weer heeel bijzonder die dikke buik met zo'n trappelend babietje, maar ik kreeg zwangerschapsdiabetes, voelde me heel rot, elke week naar het ziekenhuis, 5 keer perdag bloed prikken, niets meer kunnen eten met suiker, ook geen fruit. En uiteindelijk ook nog tegen mijn zin ingeleid. De bevalling was dan wel weer een makkie (relatief gezien dan), dus daarvoor zou ik het niet meer laten, maar wel voor het gedoe de maanden ervoor.
Oudste zoon is vorige week 15 geworden jongste zoon is met de kerst 13 geworden Dochter is vorig jaar september 3 geworden (nu 3,5) Het is gewoon zo gelopen. De 2e was nogal snel gelukt. Want ik en mijn ex hadden 3 dagen voor de bevruchting verzonnen voor nr 2 te gaan en omdat de eerste 8 maanden duurde voor we zwanger waren dachten we dat het dan nog wel even zou duren. Meteen de eerste keer daarna was het raak en op mijn eerste zijn eerste verjaardag kwam ik er achter dat ik weer zwanger was. En Wendy is van mijn 2e man en daarom zat er al wat tijd tussen. Helaas ook een mk anders had ik nu een derde van 4.5. En voor ik zwanger was van diegene die ik niet heb mogen houden duurde het ook heel lang voor het raak was. Daarna tijd lang niet gedurft (was nogal een taumatische gebeurtenis. Niet de MK daar had ik vrede mee maar de nasleep er van) Dus nu scheelt de oudste en de jongste 11,5 jaar. Miky bedacht gister nog dat als Wendy straks tiener is ze kan oppassen op zijn kinderen.
hier een meisje van net 4... en een meisje die bijna 3 word! 16 mnd verschil.... bewust ook geprobeerd... en gelukt het is nu zo leuk voor ze want ze spelen de hele dag met elkaar.... nu ook.. ze zitten samen blokken te bouwen en hele verhalen te vertellen tegen elkaar.. haha zo schattig...
Hier schelen ze ruim 2,5 jaar. Als ik het over zou kunnen doen (wat ik gelukkig niet kan),dan had ik willen wachten tot de oudste naar school ging. Vond het eerste jaar erg zwaar. Ben er nu blij om dat we niet gewacht hebben, ze kunnen nu leuk met elkaar spelen (en ruzie maken).
zoon is 6 dochter is 3 dochter is 1 jaar 7 maanden tussen zoon en dochter heb ik nog een mk gehad met 15 weken daarna een hele tijd bezig geweest was geen bewust keuze wilde wat korter op elkaar we hopen ooit een 4e mogen te krijgen en daar zal tussen onze laatste dan wel ongeveer 5 jaar tussen zitten
Ik heb een zoon die in juli 7 wordt dan een dochter die net 4 is ( deze kids zijn uit mijn voormalige huwelijk ) dan een zoon van net 1 en ben nu zwanger van nr 4 die eind juli komt ( met huidige vriend ) De laatste was niet gepland dus daarom zo kort op onze zoon, maar wel heel welkom na aan het idee gewend te zijn.
een meisje van 2,5 dat net een paar weken 3 zal zijn als de 2e geboren wordt. Ik heb hier niet bewust voor gekozen, we wilden een jaar geleden al zwanger worden (en dat werd ik) waardoor het leeftijdsverschil 2 jaar zou zijn, vonden we mooi, maar ja, het werd een miskraam en toen duurde het een jaar voor ik weer zwanger was. Maar ik moet zeggen, ben er nu wel blij om, ze is net even iets groter, denk dat ik 3 jaar wel een mooi leeftijdsverschil vind.
Best veel miskramen als ik het zo lees. Dat is mijn grootste angst en helemaal na 2 gezonde kinderen.
We hebben twee jaar tussen nmr 1 en 2, en willen pas dat de derde komt als Sam naar school gaat. Dus wij gaan pas over 3 jaar weer aan de klus.
Wij hebben 3 jongens... tussen 1 en 2 zit 22 maanden tussen 2 en 3 zit bijna 25 maanden @ auto: Hier zit de oudste in het midden op een stoelverhoger, de middelste nog in een tobi en de jongste nog in de maxi-cosi. @ moeilijk of makkelijk... ik ga voor makkelijk, maar ik vond de stap van 1 naar 2 ook niks voorstellen.
Oudste is 4.5, jongste word in juni 2. Ideaal leeftijdsverschil vind ik. Oudste was uit de luiers toen de jongste kwam. 3e komt er zeker niet! ( iig niet bewust, heb spiraal ) Zwangerzijn is niet goed voor mij, kan niet tegen de hormonen ( raak er depressief van ) en bevallen heeft mij vorige keer bijna mijn leven gekost. Thanks, but no thanks.
Tussen de eerste en de tweede 15 maanden, tussen de tweede en de derde 12 maanden. Dus 3 kleintjes onder de 3 en lekker pittig