Hoi, mijn oudste ( dochter) is 11 en mijn jongste (zoontje) is bijna 2 eigenlijk om dezelfde reden die Limmeke tussen 2 en 3 aangaf. Klinkt trouwens erg gezellig bij jou, Limmeke.Ik had er ook graag wel meer gehad, maar gezien mijn leeftijd is dat uitgesloten. Na de geboorte van mijn dochter ben ik gescheiden, maar het verlangen naar een tweede is er altijd gebleven tot nu Gaat dat goed tussen je oudsten en de jongsten? Hier gaat het prima. Dochterlief is stapelgek op haar broertje
Hoiii ja de meesten weten ook niet wij nog graag een 3de willen ook omdat de kids al wat groter zijn idd. Mijn vriend wilt het gewoon spontaan gebeurt en wilt niet de mmm in..wel heb ik pas een echo laten maken en alles zag er goed uit..maar we zijn nu 17 maanden bezig en het wilt niet lukken.. Ben zo bang het aan hem ligt maar hij wilt niet eens zijn zaad laten checken dus hoop het ooit gewoon spontaan mag komen..voor jullie wel balen van de miskraam maar idd je weet je wel zwanger kan worden.. Moet wel zeggen toen ik me eerste kreeg net 24 was en bij de 2de 26 en nu bijna 33 Miss het daar aan ligt.. Nou ja we blijven proberen we hebben al 2 pracht kids maar verlangen blijft doeg
Ik ben tot mijn zoontjes 3 jaar alleenstaand geweest dus vrij moeilijk om voor een brusje te gaan Het plan is om te stoppen met de pil in oktober. We weten natuurlijk niet of alles gaat zoals we hopen maar mijn zoontje zal waarschijnlijk wel 5 + zijn als er een brusje komt (als het ons gegeven is)