Leeftijdsverschil

Discussie in 'De lounge' gestart door Marscha, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    daarom leeftijd maakt geen verschil en als gelukkig bent wie zal t tegen houden ..
    dus doe wat je gevoel zegt en laat een ander maar praten dat doen ze toch wel

2. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Me vriend en ik schelen 4 jaar samen. Dat is niet zo veel. We zijn wel al 10 jaar samen.

3. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    dat is indd niet veel maar goed zoals k al zei zolang je gelukkig bent wie houd het tegen :D

4. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Je word toch verliefd op een mens? Niet op een leeftijd. Leeftijd maakt in mijn ogen helemaal niks uit. Ik kan me wel voorstellen dat er soms een soort van "generatiekloof" kan zijn, maar dat is per geval anders.
    Ik ben nu 23 en mijn man is 30. Mocht het ongeluk toeslaan en ervoor zorgen dat wij uit elkaar gaan, dan wil ik in de toekomst echt niet jonger :)

5. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Tuurlijk mag je dat vragen ;) Mijn vriend vind het 3x niets!! En mijn schoonzusje en schoonbroer ook niet want dat meisje is namelijk de beste vriendin geweest van schoonzusje (Volg je em nog haha) En ja het gaat idd om geld,schoonpapa heeft een boerderij en een enórme lap grond wat zeker een half miljoen waard is. De dame in kwestie is op geld uit is mij verteld want ze heeft mijn vriend en zijn broer en zus proberen uit te kopen. En binnenkort trouwen ze! Vriend en ik gaan wel naar de bruiloft maar staan niet te springen :) En oh ja hij heeft al 3 hartaanvallen gehad en is manisch depressief dus beetje Anne Nicole Smith verhaal alleen dan minder heftig.

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ach weet je....ook al vinden ze het raar op het schoolplein, die mensen hebben altijd wat te mauwen. Ik krijg constant commentaar dat ik te jong ben voor een kind, maar de leeftijd van mijn vriend vinden ze wel goed (hij is bijna 22). Terwijl we allebei op dezelfde golflengte zitten.

Who cares! Die mensen zelf maken zich drukker dan dat ik doe hoor. Ik ben dolgelukkig en daar gaat het om!

Geniet van je mannetje en laat ze lekker lullen!

7. ik scheel 23 jaar met mijn man. ik ben 24 en hij is 47.
    Andere mensen vinden het interresanter dan wij hoor. Ik heb er geen problemen mee, en ik schaam me er ook niet voor.
    we zijn gelukkig saampjes :D

8. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    Psies dat vind k ook je word niet verliefd op een leeftijd zou ook wat zijn haha..
    Maar goed laat iedereen maar lulle

9. er is trouwens wel eens een poll geweest hoor, over leeftijdsverschil.

maar ik weet zeker dat jou relatie weer heel anders is dan die van mij. dat we allebei een fors leeftijdsvercshil met onze partners hebben wil nog niet zeggen dat onze relatie ook hetzelfde is!
    zo is mijn man echt iemand die er op uit wil en ik ben echt een huismus. ;)

10. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    Dat is ook iets wat waar is ..
    Maar ja ook dat heeft niets met leeftijds verschil te maken ..
    K heb zoiets geluk is belangrijker dan die hele leeftijd en zolang je gelukkig bent wie doet je wat

11. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik zelf niet, maar mijn moeder en haar man schelen 15 jaar en zijn ook heeel gelukkig hoor!

Deel Deze Pagina