Ik ben benieuwd wat ongeveer het leeftijdsverschil is tussen de partners hier? En als er veel verschil in zit, hoe ervaar je dit?
Takhaan en ik verschillen 9 maanden (toen ik werd geboren werd hij verwekt ) Ik ben dus ouder Ik merk eigenlijk weinig van een eventueel verschil Ze zeggen altijd dat mannen pas later volwassen worden maar die van mij blijkbaar niet Nu is hij is wel meer dingen geen typische man hoor, zoals niet zielig als hij ziek is
We verschillen 5 jaar.. merk er weinig van. Mijn ouders verschillen 18 jaar en vooral op latere leeftijd is dat voor mijn moeder wel lastig geworden.
10 jaar, we vullen elkaar onwijs aan...en we leren van elkaar, zittene echt op 1 lijn..ik ben vrij ouderwets in mn denken...en hij is juist wat ouder dus wat dat betreft komt het goed uit!
Wij verschillen 19,5 jaar Ervaar het als prettig! Gewoon lekker om een echte volwassen vent te hebben Enige nadeel; hij vind zich eigenlijk te oud om nog een keer vader te worden.. en hij had er al 3.. dus het blijft hier bij eentje
Mijn man is 4 jaar ouder - prima, ik merk er niets van maar vind het wel een voordeel omdat mannen toch vaak iets later volwassen worden dan vrouwen
Wij schelen 11 jaar, hij is 36 en ik 25. En dit gaat al 8 jaar goed We vullen elkaar goed aan, en overigs merk je het leeftijdsverschil eigenlijk niet eens.
Mijn man is 4 maanden jonger dan dat ik ben. Ik heb altijd gezegd wil geen jongere man maar ja nu zijn we alweer 5,5jaar bij elkaar waarvan 3 jaar getrouwd
Wij schelen 11 jaar, ik ben 24 en mijn vriend is 35. We merken er eigenlijk niks van, alleen krijg je wel eens rare blikken/opmerkingen.
Ik 27 man volgende maand 40, gaat nu al 10 jaar goed, moet wel zeggen hij heeft voor mij nooit lange relaties gehad, dus ook geen kinderen. Weet namrlijk niet of het dan goed was gegaan. Ik ben idd wel volwassen voor mijn leeftijd en hij erg jong...