ik ben 23 (in jan geworden) en m'n man is 56 (in aug 57) m'n ouders hadden het er in het begin wel moete mee, maar zijn er nu wel blij mee. en we zijn al 5 jaar samen en in aug 4 jaar getrouwd
Waar hebben jullie elkaar ontmoet? Want waar ontmoeten een jong 18 jarig meisje en een man van 51 elkaar nou? Ik ontmoette mijn vriend overigens in de kroeg
Ik en mijn man schelen 6 uur met elkaar... Moet wel zeggen dat ik dat als een behoorlijke kloof ervaar
@Lynne87: ja, dat lijkt me af en toe ook onoverbrugbaar! LOL Ik ben bijna 4 jaar ouder dan mijn man.....merken we ook niks van! Ik word jonger geschat en dan zijn we ongeveer even oud.
Een gezamelijke vriend gaf een bbq, maar ik had geen vervoer, dus zei hij tegen G haal jij der maar op eerst gebeld en gemsnt en het klikte meteen, paar dagen later woonde we al samen (ging slecht tussen m'n ouders en mij)
Mijn man is een half jaar ouder als ik. Toen we elkaar leerden kennen, dachten we allebei van elkaar dat de ander jonger was. We zien er allebei jonger uit namelijk
Ik ben 20 en mijn vriend 39. 19 jaar verschil dus.. Ik ken hem omdat hij eigenlijk een kennis van mijn stiefvader is.. en gewoon omdat dit dorp zo klein is. Niet de bedoeling dat het een blijvertje was.. maar werd het wel.. Hij is jong van geest en ik merk er niks van. Toch wel.. want hij zingt allemaal liedjes mee waarvan ik denk: oh my god, dat is echt 1000 jaar geleden. En hij rekent nog terug in guldens.. terwijl ik nauwelijks meer weet hoe die eruit zien Hij wil huisvader worden en daarbij is het een lekkere beunhaas die toch wel lekker door blijft werken tot zijn dood. Dus van pensioengedoe zullen we geen last hebben. Ik ben gelukkig met hem.. ondanks dat hij zoveel ouder is. Minder leuk is trouwens dat hij al heel veel heeft meegemaakt. Seksueel.. al een kind.. jaren in onze hoofdstad gewoond.. Maar ik laat hem weer kennis maken met gekke mixjes, cocktails, eten, woorden, spelletjes..
Manlief en ik schelen 4,5 jaar. Ik ben afgelopen januari 28 geworden, en manlief wordt in augustus 33. Is weinig van te merken vinden we.
Ik ben 6 jaar ouder dan mijn vriend, ik 29 en hij 23. Hij ziet en gedraagt zich meer volwassen dan zijn leeftijd, hij wordt ook vaak ouder geschat. We vullen elkaar goed aan, ik merk niet echt een kloof. Heel soms, als we het over jeugd herinneringen hebben, of bijvoorbeeld oude tv-programma's merk je dat mijn herinneringen verder terug gaan. Wat ergens ook wel weer leuk is.