Mijn vriend is 9 jaar ouder als ik. ik ben 28 en hij is 37. en we zijn op 1 dag na gelijk jarig haha. ik 19dec hij de 20e dec. maar hij lijkt ook jonger. we zijn gelukkig en dat is het balngrijkste, hoe hoog t leeftijdsverschil ook is toch!
haha , daarom hebben wij een pensioengat vuller... anders moet ik nog 7 jaar wachten( ik 25 , hij 32)
Ja daar moeten wij over een tijdje ook maar eens naar kijken! Eerst even wat meer geld verdienen zodat er ook meer over blijft.
hier schelen we 12 jaar, toen manlief naar de middelbare ging werd ik geboren hahaha, merk er vrij weinig van en soms heb ik het idee dat ik de oudere van ons ben
Mijn man is 5 jaar ouder dan ik, merken we niks van. Denk zelf dat, wanneer het verschil meer dan 10-15 jaar is, je dit pas op latere leeftijd gaat merken wanneer de een vitaler is dan de ander. Maar dat hoeft natuurlijk niet omdat mensen in gesteldheid ook erg kunnen verschillen.
mijn man is 7 jaar ouder en nog ben ik soms de volwassenne van de twee ) wij merken er dus niets van.
Mijn man is 8.5jaar ouder dan mij. Ik merk niet echt veel verschil, had al veel meegemaakt in mijn leven en dat heeft me een stuk volwassener gemaakt. Dus nu zitten we toch op 1 lijn haha. En we houden het nu bijna 10 jaar vol
Ik merk het alleen op 1 punt, hij vind zichzelf te oud om nog een keer vader te worden, hij heeft nu 3 kids waaronder 1tje met mij samen en hij wil niet nog een keer...helaas..
Mijn vriend is 3 jaar ouder dan ik. Ik merk geen verschil. Dat terwijl mijn ex die 14 jaar ouder is toch minder volwassen leek. Het is maar net hoe je elkaar aanvult.
Heel standaard: manlief 4,5 jaar ouder.. het verschil in leeftijd is verwaarloosbaar (hooguit dat hij wat suffe liedjes kent en het WK in '76 zich kan herinneren)... belangrijker verschil: sexe! hihi
Mijn vriend en ik schelen 12 jaar. En ik ben de oudste Het is echt een lieverd. Heb ook een vriend gehad die 10 jaar ouder is en 1 van mijn leeftijd, maar mijn huidige vriendje springt eruit qua zorgen voor zijn kind en meehelpen in de huishouding ed... Denk dat het echt aan de man ligt. Misschien speelt leeftijd wel een rol maar zegt lang niet alles. Hij was trouwens 18 toen we als een blok voor elkaar vielen en nu is hij 24
Ik ben 44, mijn man wordt deze zomer 56, we schelen 11 1/2 jaar. Ik merk wel in dingen als muziek van vroeger of tv-series dat hij uit een wat andere generatie komt dan ik. Maar voor de rest geen verschil. Denk wel dat het op latere leeftijd kan gaan opspelen als de jaartjes zwaarder gaan tellen.