hai iedereen, wie kijkt er fringe??? ik hou normaal helemaal niet van dit soort series (als het er nep uit ziet) maar deze boeid me om de een of andere rede heel erg. Mijn man is helemaal blij houdt namelijk wel van dat sorrt dingen dus nu kan hij samen kijken nog meer mensen die kijken? YouTube - Fringe Promo Trailer
Ik kijk het altijd in Portugal, waar ik woon. Nu zijn we een week bij mijn ouders op bezoek en ik was vergeten onze digitale box te programmeren. Maar jullie lopen zo´n 3 afleveringen voor, dus mis ik nog die ene die ik niet kon programmeren. Heeele spannende serie
Toevallig ben ik deze week begonnen met het eerste seizoen op dvd. Vind het al erg spannend. Ik geloof dat nu in Amerika het tweede seizoen bezig is.
Ik kijk het ook graag. Ik moet alleen wel altijd aan Dawson's Creek denken als ik die ene jongen/man zie.
Haha, ik begrijp wat je bedoelt. Dat heb ik ook wel een beetje. Ik vind het een hele interessante serie en lach me soms rot om die vader/wetenschapper. Wat een wazig figuur is dat. hahaha.
Ook bezig met 1e seizoen op dvd! Ik kijk series altijd op dvd, ik vergeet dat het op tv kot en ik heb een hekel aan de reclames die erdoorheen komen om de 10 min. goede serie overigens
Ik kijk het iedere week, ik hou van dat soort series! Ik vind Anna Torv een heel leuke vrouw En Joshua Jackson, (Pacey, ja) is een beetje een dorkie, maar die vader is echt grappig
Ik kijk het sinds een paar weken, vind het ook erg leuk! Eerst Ghostwisperer, dan dit en dan 2x Medium. Lekker avondje bankhangen ipv constant achter de pc lol.
Wat ik wel jammer vind is dat het iedere week weer een apart verhaal is. Ik hou toch meer van series die continue doorlopen, zoals Prison Break en Lost.... dat houdt de spanning er meer in en móet je weer de volgende aflevering zien... Ben nu ook FlashForward aan het kijken, is nog seizoen 1, net begonnen, maar nu al erg spannend!
Gisteren gemist.. toch zit er wel een rode draad in de serie hoor.... het zijn niet echt losstaande afleveringen