Dag meiden, Ik heb gister een echo laten maken bij5,5 weken. Er was een mooi vruchtzakje te zien alleen GEEN dooierzak... De gyn zei dat dit wel bij 5,5 wkn te zien zou moeten zijn en dat ik er rekeming mee moest houden dat het fout zou gaan. Iemand hier ervaring mee? Liefs!
Heb je een echo via de buik of vagina gehad? Ik heb bij 5.5 weken ook mijn eerste echo gehad en daar was ook alleen een vruchtzakje te zien (ik had een echo via de buik) en inmiddels ben ik 36.4 weken zwanger.
Lief dat je vraagt. Met up´s and downs gaat het nog goed gelukkig. Ben heel trots dat ik al 2 dagen langer zwanger ben dan in mijn vorige zwangerschappen Wanneer moet je weer terug voor een volgende echo? Ik ga hard voor je duimen dat jou zwangerschap goed zal verlopen.
Ow heb je zoooo laat je kind verloren.. Dat moet verschrikkelijk zijn! Weet je wat er niet goed was gegaan of wil je er niet over praten? Ik mag maandag terug, heb er wel een hard hoofd, heb veel op internet gelezen en zelden positief... Maar we gaan nog ff een week aan de gezonde hap en doen heel ijverig de utro en progynova gebruiken tot het tegendeel onomstotelijk vaststaat!! Klinkt heel sterk maar zo is het ( nog ) niet helemaal... X
Hier een tweelingzwangerschao waarbij het tweede vruchtzakje pas met 10 weken een beebje had. Daarvoor steeds een leeg veuchtzakje zonder ook maar een spoor van een baby of dooierzakje. Eerste vruchtzakje wel gewoon normaal.
Hier met 5+6 ook een leeg dooierzakje en nog bloedverlies ook. Week daarna een vruchtje op termijn en kloppend hartje. Ik geloofde er ook totaal niet in (na 2 miskramen zeker niet) maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt.
Volgens mij halen een aantal dames de termen door elkaar (o nee, 1tje maar zie ik nu). Geen dooierzak is idd meestal geen goed teken. Bij mij is het niet goed afgelopen helaas. Echter onlangs hier nog een verhaal over een te grote dooierzak, dat ook nooit goed zou kunnen gaan (volgens gyn), maar dat is wel goed gekomen.
Nee dat dacht ik dus ook. Wil wel hoop hebben maar dat lukt niet echt... Gewoon maar afwachten. Voel me ook niet zwanger. Af en toe drukkend gevoel in mijn liezen..en een gevoel ongi te worden. Ff nog geduld. Bedankt iig voor de reactie(s)
Had je een leeg zakje of helemaal geen zakje? Ik had een mooi vruchtzakje maar geen dooierzak... Titel beetje misleidend...
jeetje spannend meis... Toch 50 - 50% kans hoor.. er zijn genoeg meiden hier op t forum die het tegendeel hebben bewezen en wel gewoon gezond zwanger waren.. kan echt nog alle kanten op! misschien ben je pas 5 weken zwanger ( late innesteling) en dan hoef je nog niets te zien.. ik duim voor je!
Suuske, dank je... 50-50 had ik ook al in gedachte. Ze hebben bij mij 23-10 een blastocycte terug geplaatst (cryo uit icsi 1). Weet dus dat ik echt 5,5 weken moet zijn. Of kan je dan alsnog late innesteling hebben? X
Jenka: er kan altijd vertraging in de groei zitten.. BIj mij bij 9 weken bleef de baby een week stilstaan in groei.. en week later ineens 11 weken groot.. het blijft de natuur en daar kun je geen vinger opleggen.. WIl je ook niet teveel hoop geven, maar ik blijf duimen voor je En daarbij hadden meiden in mijn zwclubje met 6 weken een leeg vruchtzak en bij 8 weken ineens een heel mooi babytje van 8 weken met hartactie! dus de wonderen zijn de wereld echt niet uit!
Volgens mij worden er nu inderdaad dingen door elkaar gehaald: * Het ontbreken van een dooierzakje * Het hebben van een leeg vruchtzakje.
Lees even een ander topic hier. Die dame heeft net super goed nieuws gekregen nadat er ook niks te zien was..en vandaag een mooi kloppend hartje Dus geef de moed niet op,is ook erg vroeg om met dit termijn een echo te doen.
Hier ook leeg met 5 weken inwendig echo. Week later kloppen hartje en een vruchtje die 7 weken oud was/.
Hier met 6w1d een legen vruchtzak. Geen foetale delen of dooierzak. Geen goed nieuws dus. Week verder alles ineens ok en zelfs paar dagen vooruit gezet. Gyn sprak van een raadsel, ik van een wonder.
Meiden dit positieve nieuws geeft mij zeker hoop!!! @ jippie: volgens mij is het hetzelfde, leeg vruchtzakje is toch ontbreken dooierzak.. Naja ff geduldig afwachten. Kom maar op met de (positieve) ervaringen!!!! Xxx
hier was destijds bij 5.6 alleen een ring te zien... konden er verder niets van maken... moesten rekening houden dat het niet goed zat .... 2 weken later een mini beebje met sterk hartje.... ik vind persoonlijk dat je met dit termijn er nog weinig zinnigs over kan zeggen...