Missiej... Kijk een ring is juist goed... Bij mij was het een groot gapend zwart gat. Zooo onzeker, wil zo graag statistieken en houvast... Bedankt voor je reactie X
Jeetje zeg wat hebben veel dames een spannende (stress?) tijd gehad. @Jenka, sterkte het zal vast een lange week worden
Nee, het is niet hetzelfde! Een vruchtzak is de zak waar het embryo in groeit. Als je nog niet zo ver bent kan het idd dat er nog geen vruchtje te zien is. Een dooierzak is de ring die je hoort te zien IN de vruchtzak. Deze dooierzak bestaat pa uit eiwitten waar het embryo zich mee voedt de eerste tijd. Het ontbreken van of de aanwezigheid van ee afwijkende dooierzak is vaak geen goed teken.
Hoor wel veel goede verhalen, alleen vorige week donderdag had ik clearblue digital 3+ getest en gister 2-3. Dus iets gaat niet helemaal zoals het hoort
Geen dank. Ik zou op basis van een clearblue de hoop niet verliezen hoor! Misschien urine net iets minder geconcentreerd. Nog even duimen dat er de volgende echo wel iets te zien is!
Hopelijk is het "snel" maandag! Wat het ook wordt dan is het wel klaar met de onzekerheid! Mag nu toch wel een keer wat geluk hebben... Al sinds 2009 een en al pech. Maar goed zal van deze blog geen klaagmuur maken..