Leeg vruchtzak 6+2, iemand ervaring?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Happywife, 24 mei 2024.

  1. Happywife

    Happywife Actief lid

    11 okt 2019
    181
    113
    43
    Hoi lieve meiden,

    ik heb er eerder over geschreven maar wil het toch even in een aparte topic mijn ei kwijt! Wellicht hebben jullie positieve ervaringen

    24 april hebben wij de inseminatie gehad, dus ik ben zeker van mijn eisprong.

    vandaag een echo met 6+2 weken (inwendig want heb een gekantelde baarmoeder). Ze moest even zoeken maar ze zag uiteindelijk een leeg vruchtzakje wat wel overeenkomt met het termijn.

    Ik heb een aantal foto’s toegevoegd van de testen die ik heb gedaan. De foto met 1 zwangerschapstest is de test die ik vandaag heb gebruikt. Ik voeg ook een foto toe van de echo.

    de verloskundige gaf aan dat het alle kanten op kan gaan en dat het wellicht te vroeg is, de fertiliteitsafdeling denkt dat het foute boel is. Heeft er iemand een soortgelijke ervaring?
     
  2. Happywife

    Happywife Actief lid

    11 okt 2019
    181
    113
    43
    Dit zijn de foto’s
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Helaas kan een lege vruchtzak alsnog hcg afgeven en blijf je dus zwanger voor een zwangerschapstest. Ik ben bang, gezien je termijn, dat je meer had moeten zien. Ik neem aan dat er nog een echo gepland staat zodat het definitief gezien kan worden? Sterkte! Deze tijd is gewoon k*t!
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.864
    15.180
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn echo met exact 6+0 (ivf) was ook een lege vruchtzak, maar ze is inmiddels bijna 14 jaar oud ;).

    Een week na die echo zat er wel een vruchtje met kloppend hartje en 7 weekjes oud :)
     
  5. Happywife

    Happywife Actief lid

    11 okt 2019
    181
    113
    43
    laten we hopen RoGiJuLi Doordat ik een gekantelde baarmoeder heb was het moeilijk te zien..
     
  6. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.437
    4.239
    113
    Een test zegt niks over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap. En ook een leeg vruchtzakje is een zwangerschap.

    het is nog heel pril, je echo was niet helemaaal duidelijk dus ik zou de hoop nog niet opgeven.
     
  7. Happywife

    Happywife Actief lid

    11 okt 2019
    181
    113
    43
    Helaas vandaag ook weer een leeg vruchtzakje. Het vruchtzakje was nu ook verl kleiner. Bedankt voor al jullie reacties ❤️
     

Deel Deze Pagina