Hoi meiden, Ben weer even beniewd. Bij wie klopte het vermoeden van het geslacht? Vorige zwangerschap wist ik het niet dacht de ene keer meisje en de andere keer jongen. Nu ben ik er heilig van overtuigd dat het een meisje is doordat me huid vet is, niet misselijk ben geweest en ik nu overal aankom in plaats van alleen op me buik haha. Mijn gevoel zegt het gewoon en heb zelfs al meisjes kleding gekocht (SHAME ON ME ) Over 18 dagen weten we het
Bij Keano wist ik zeeeeeker dat het een jongen zou worden en mijn gevoel klopte... nu was ik aan het twijfelen maar dacht toch echt dat het een meisje zou worden, maar op de echo bleek ons gedacht-meisje een flinke jongen te worden!! Dus 1 keer klopte mijn gevoel en 1 keer niet al twijfelde ik deze keer wel en de vorige keer niet. Maar wat ben ik blij dat het terug een ventje wordt!!! Ni te doen...ben eigenlijk meer een jongensmama dus misschien dacht ik een meisje om het al aanvaard te hebben tegen dat we het zouden weten. Veel succes!!
Ik wist zeeeeeeker dat het een jongen zou zijn.... en zie mijn banner (was best een verassing bij de bevalling kan ik je melden)
Ik wist al vanaf een week of 8 zeker dat het een jongen zou worden. Ik kan niet uitleggen waarom, mijn gevoel was gewoon zo sterk. Ik had voor de geslachtsbepaling ook al wat blauwe spulletjes gekocht, zo zeker wist ik het En het klopte, we krijgen een baby boy
Bij m`n dochtertje was ik er van overtuigd en wist ik 100% zeker dat het een meisje was en het was inderdaad een meisje! Dit keer twijfelde ik heel erg, maar gezien de "tekens" die ik had ,wist ik diep van binnen dat het een jongetje zou zijn. En het is een jongetje. Bij de eerste groeide ik overal, ik was vrij breed, kreeg brede heupen en dikke billen. Dit keer groeit alleen m`n buik, maar dan ook echt naar voren. Dus wel een echte "jongens"buik. Nog even afwachten voor je!
tot de 12 weken,was ik overtuigd dat het een jongen was,daarna wist ik zeker een meisje. 16 weken echo zei een meisje en de 20 weken ook!
bij mijn dochter was ik 4 maanden lang ziek..kon niks eten kwam maar 10 kilo aan in totaal had puistjes en geen haaruitval ik dacht dat het een jongen was en zat er dus echt naast toen!! nu weer misselijk overgeven ,maar mooie egale huid,dof droog haar en waarschijnlijk is het een meisje volgens de pretecho.. dus het kan nog verschillen per zw schap,en ook nu nog geen gram aangekomen ik denk zelf dat het deze keer een jongen is... maandag zullen we het weten bij de 2e geslachtsbepaling
Ik zei vanaf het begin een jongen maar iedereen in me omgeving zei een meisje waardoor ik aan het twijfelen werd gebracht. Ze zeggen weleens dat je eerste ingeving altijd goed is en bij mij klopt dat ook. Als andere mensen zwanger waren had ik het ook 9 vd 10 X goed.
O, en mijn zwangerschaps was ook echt een 'jongens-zwangerschaps'; alleen een buik, voelde me prima, zag er goed uit, megabos met haar... maar toch... Kan me nu overigens niets anders voorstellen dan een meisje hoor!
Ben ook zo benieuwd of het klopt inderdaad. Manlief denkt ook een meisje en die heeft het nog nooit bij iemand mis gehad haha. Ik mag van hem al niks meer kopen haha maar als ik in de winkel sta kan ik het niet laten. Ik denk dan altijd het moet wel gewoon zo zijn als ik zelfs al meisjes kleding koop
hey blackeyed gefeliciteerd met julliie meisje benje alweer 26 weken!!!!! gaat hard bij hoeveel weken konden ze bij jou zien wat het werd?
haha heb ook maar 2 dingetjes gekocht hoor en als het toch een jongen is dan geef ik de kleetjes aan mijn schoonzus, die verwacht een meisje. Of ik trek het gewoon aan bij een jongen
Wij hadden bij 18 wk de geslachtsbepalingsecho bij een buro, alleen omdat de kleine niet wilde meewerken, konden ze alleen zeggen dat het voor 80% zeker een meisje zou worden mocht toen 2 weken later terugkomen, toen lag ze met dr kont omhoog, en wisten ze zeker dat ze een meisje zagen week later had ik mijn 20 wk echo in het zh (bij 21 wk), toen wilde ze weer niet mee werken, en mocht ik een week later weer langskomen in het zh, toen stelden ze ook weer meisje vast dus ik geloof het nu wel hihi
och jee vaak moeten terrugkome dus hahaha ja bij mij afgelopen maandag kon ze het niet met zekerheid zeggen ze dacht een meid maar ze zei dat een clitoris ook nog groot is bij het termij dat ik ben (vandaag 16 wk) ik moet dus maandag weer terrug..pfffff
Bij de vorige kindjes had ik het juist kwa geslacht en nu geen idee dat weten we hopelijk tegen 7/07 of 14/07 Maar hier iemand die veel voorgevoelen ,dromen ed.ervaard en ik pen ze dan ook neer of vertel het direct tegen mijn man want ik ben niet iemand die zegt dit of dat eens erna ,komt ongeloofwaardig dan over