Voor het geval dat iemand ooit in een sport gelijke situatie komt, ik heb gisteren de controle echo gehad. Het vruchtzakje was al niet meer te zien, verder was er nog wat bloeding te zien maar het zag er allemaal goed uit. Ondanks dat de situatie helemaal niet leuk is en ik er best verdrietig om ben is het allemaal wel goed verlopen. We kunnen het nu afsluiten en weer vooruit kijken. Voor alle meiden die in een soort gelijke situatie zitten, veel sterkte!
Heel veel sterkte. Ik kreeg in maart met 8wk te horen dat er alleen een lege vruchtzak aanwezig was. Op 18 april een spoed curretage gehad omdat het steeds slechter met me ging. En nu eindelijk weer een beetje mezelf emotioneel. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken.
@Typicalme hoe is het nu met je? Ik had vanochtend ook een echo met 8wk. Helaas ook een leeg vruchtzakje ter grootte van 6,5wk. Tot nu toe nog geen bloedverlies, ik wacht even af en hoop dat het vanzelf op gang komt..
Veel sterkte! Vorige week dinsdag is bij mij het ook geconstateerd en sinds gister is mijn miskraam (uit zichzelf) op gang gekomen. Hopelijk komt het snel voor je en kan je het gaan verwerken/afsluiten.
Ah wat heftig zeker omdat jullie al een tijdje bezig waren zie ik in je handtekening. Dankje, jullie ook sterkte!
Wat vervelend dat je dit mee moet maken De fase waar je nu in zit vond ik het moeilijkste. Het omschakelen, de onzekerheid, het afwachten.. Ik hoop voor je dat het snel op gang komt. Mijn verloskundige gaf aan dat het vaak vanzelf komt vanaf het moment dat je weet dat het niet goed is, bij mij gebeurde dat een kleine week na de eerste echo. Heel vervelend allemaal.. Met mij gaat het wel goed, het vloeien is gestopt, vanaf het moment dat ik ging vloeien kon ik het een plekje gaan geven, nu ben ik op een punt dat ik weer positief vooruit kijk, ‘op naar de volgende ronden.’ Veel sterkte, als je verder wil praten weet je me te vinden!
Voor jou ook veel sterkte. Fijn dat het uit zichzelf op gang is gekomen, dan kun je het afsluiten en een plekje geven.
Heel veel sterkte met het verwerken @Typicalme.. Wel een kleine troost dat het nog best vlot (en vanzelf) over was, maar het blijft supersh*t natuurlijk. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent van een mooie gezonde baby
Wat lief dank je wel! Ja achteraf gezien is het allemaal zo goed als mogelijk is verlopen, vroeg in de zwangerschap en het is natuurlijk op gang gekomen zonder gekke dingen. Het is natuurlijk heel rot maar ik kan wel relativeren. Ik geloof dat ik jou ook sterkte mag wensen? Wat een nare en onzekere periode is dit voor jullie.. Ik zal maandag een kaarsje branden! Knuffel!
Hoe is het nu met je? Gister heb ik een echo gehad en alles is uit mijn baarmoeder. Erg fijn dus dat mijn lichaam het zelf opgelost heeft. Vanaf vandaag nog alleen oud bloed met afvegen. Het lijkt erop dat het nu voorbij is.. Vanmorgen nog test gedaan om te kijken of mijn hormonen ook denken dat het klaar is en die was omo-wit. Op naar de volgende ronde(s)!
Wat fijn dat alles weg is, dan kunnen jullie weer verder! Hopelijk snel een plakker voor jullie! Ik ben nog steeds aan het wachten.. Geen enkel teken dat het uit zichzelf begint. Helaas heb ik er trombose bij gekregen (vorige zwangerschap ook gehad). Ik heb komende dagen 3 volle dagen werk, dus hoop niet dat het dan komt. Twijfel om tabletten te vragen en daar donderdag mee te beginnen. Omdat ik nu bloedverdunners heb, moet ik de miskraam in het ziekenhuis krijgen. Ik heb opzich geen haast. Wio eerst uitslag afwachten van bloedonderzoek waarbij ze gaan kijken naar stolling afwijking (zou ok miskramen kunnen verklaren). Daarnaast heb ik echt even tijd nodig om weer moed te verzamelen, ik heb er 3 weken van ziek boven de wc gehangen.
Ahhh bahbah! Het zit je niet mee. Knuffel voor jou! En als het nu spontaan zou beginnen dan moet je dus direct naar het ziekenhuis toe? Beter dan misschien dat het even later komt ivm werk. Ik moet morgen weer werken na bijna 2 weken niet. De eerste dagen na ontdekking miskraam heb ik me ziek gemeld en had afgelopen week een week vakantie die al gepland was. Zit er best tegenop omdat een deel van mijn gewone collega's het weet en een deel niet. En dan werk ik ook nog met mensen met een verstandelijke beperking en die weten natuurlijk van niks en willen alles over mn vakantie horen.. hou het er maar op dat ik een deel nog ziek was en niet zo veel heb gedaan..