Leeg vruchtzakje 6 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Deer, 17 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deer

Deer Lid

10 okt 2016
    30
    0
    6
    Hoi dames,

Ik plaats dit berichtje omdat ik hoop dat er dames zijn die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt en hun ervaringen hierover willen delen.

Twee dagen terug echo gehad met 6 weken ivm mmm.
    Op de echo was alleen het vruchtzakje te zien. Gynaecoloog zei volgende week weer een echo om te kijken of er dan een embryo is te zien.
    Ik heb iui gehad dus weet zeker wanneer ik mn eisprong had.
    Op 9 en 10 dpo heb ik pijnlijke korte steken gehad aan de rechterkant, ik denk dus dat de innesteling een van die dagen is geweest.
    Vond de wachtweken na de inseminatie al spannend maar dit spant de kroon!
    Ben zo onzeker.. :(

Iemand die iets gelijks heeft meegemaakt, positief of negatief resultaat?
    Liefs Deer

2. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Hoi deer,
    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ook een leeg vruchtzakje te zien bij de echo toen ik 6 weken zwanger was. Aanstaande donderdag heb ik weer eenaar echo. Dan ben ik 7+1 dag zwanger. Hopelijk is er dan wel iets te zien, maar de verloskundige in het umcg zei me rekening te houden met dat het dan waarschijnlijk niet zo zal zijn.
    Ik vind het echt een teleurstelling en ga er dan ook maar niet meer van uit. Maar wie weet gebeurd er nog een wonder. Jij ook heel veel succes!

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Geen ervaring maar ik heb woensdag een echo gehad met 6.1 weken en toen zag ik een wormpje met zakje en een hartje...als jij zo zeker bent van je eisprong, net als ik, dan vrees ik dat t niet goed zit 😦 hopelijk heb ik het mis en krijgt jou wormpje een groeispurt!

4. Deer

Deer Lid

10 okt 2016
    30
    0
    6
    @Manoes; ohw jeetje, dus voor jou ook spannende dagen. Ik begrijp precies hoe je je voelt.. erg hé die onzekerheid. Hopelijk is op de echo a.s. donderdag wel een vruchtje te zien. Ik duim voor je!!

Ik heb aanstaande woensdag een echo, ben dan precies 7 weken.
    Gister heb ik, omdat ik het niet kon laten, een clearblue digital gedaan met weken indicator. Deze gaf zwanger 3+ aan. Ik voel me ook gewoon nog zwanger, gevoelige borsten en tepels, misselijk, weinig eetlust. Maar ik weet ook dat dit geen zekerheid is.

@birds; juist omdat ik mijn eisprong weet ben ik er ook zo ongerust op. Misschien een late innesteling, dat is het enige wat me nog een beetje houvast en hoop geeft.

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs Deer

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Helaas ervaring mee.. tweede ivf behandeling.. testen waren licht maar de cb gaf wel aan 1-2 weken en daarna 2-3 en daarna 3+. Nu achteraf weet ik dat het wel steeds week achter liep doordat ik inmiddels wel een kindje heb mogen krijgen..
    Bij ons echt leeg optie was curretage, medicatie of wachten..
    Curretage had niemands voorkeur, wachten trok ik niet dus medicatie..
    Dat liep ook niet zoals gehoopt..
    Moest binnen 4-8 uur loskomen en bij mij was het na 36 uur pas losgekomen. In weekend geen gyn due even wilde kijken en zei gewoon afwachten.. daarna weken met restweefsel gelopen..

Hoop dat je toch nog wat krijgt te zien maar bereid jezelf wel voor!

Sterkte 🍀

6. Deer

Deer Lid

10 okt 2016
    30
    0
    6
    wat ik vergat te vermelden, er was wel een dooierzakje te zien maar geen embryo.

7. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi Deer,

Ik heb geen ervaring met een leeg vruchtzakje. Met 6,2 weken heb ik een echo gehad. Daar was wel een embryo met kloppend hartje te zien. Maar ik ben met de termijnecho wel 4 dagen vooruit gezet. Dus waarschijnlijk zat ik toen op 6,6 weken. Ik hoop dat je volgende week goed bericht krijgt!

8. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    Deer ik heb echo gehad met 5 weken en 6 dagen geen vruchtje wel dooierzakje als je paar pagina's terug gaat kan je foto zien.
    Inmiddels tien weken zwanger en twee goede echo's verder

9. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Ook al weet je de datum van je eisprong, het bevruchte eitje kan ook wat later pas innestelen.
    Even wachten dus. Laat je ook niet overhalen om te snel in te grijpen. Weg is weg, geef het even een paar dagen.

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoe was je echo vandaag?🍀

Edit; oeps, morgen pas...denk aan je

11. Deer

Deer Lid

10 okt 2016
    30
    0
    6
    Hoi dames,

Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest en echo gehad,hij zei dat het een goede zwangerschap is en het hartje klopte mooi. 😀 goed nieuws dus!! Zo blij!

Blijkbaar was vorige week toch te vroeg, volgens de gynaecoloog ben ik nu 7 weken zwanger

12. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Deer aahhh wat leuk na al die onzekerheid ook met die oploop van je testen enzo toch een hele moooie echo.

Gefeliciteerd en geniet ervan.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Fijn om te lezen!

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Wauw!! Wat goed! Gefeliciteerd😆

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Gefeliciteerd!!

17. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Wat fijn deer! Ik ben blij dat er nu wel een kindje te zien is! Vorige week nog net iets te vroeg blijkbaar. Ik heb vanmiddag mijn echo, dan ben ik ook 7 weken maar ben bang dat het bij mij niet goed zit. Heb totaal niet het gevoel zwanger te zijn.
    HeLe fijne zwangerschap gewenst en geniet er van! :)

18. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Yes! Goed bericht!!

Deel Deze Pagina