Leeg vruchtzakje 7+2 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tash, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Onee Jiseb! Wat een schrik! Hoe is het nu? Wat een ellende dat afwachten.... Ik heb zelf ook wel eens een beetje roze gehad vanwege de goed doorbloedde onderkant, dat was loos alarm. Hou vol meid! En kom gerust je zorgen en alles hier van je afschrijven!!

Ik zit trouwens in het VU, Amsterdam en niet in Dusseldorf

2. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Het is gelukkig gelijk weer gestopt, die avond. Ik denk dat het toch te veel was. Er beginnen nu ook wat symptomen te komen, dus ik hoop dat dat goed nieuws is...

Tash, veel succes in het ziekenhuis vandaag! Ik duim voor een goede echo!

3. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh Jiseb dat is zo schrikken he. Het hoeft inderdaad echt helemaal niets te betekenen maar je schrikt zo erg ervan! Wanneer heb je je echo?

Wij gaan naar Duitsland omdat iedereen mij dit aanraadt en ik begrijp dat ze daar verder zijn en minder gebonden aan protocollen ed. Mijn hoop is om op een of andere manier toch nog iets meer eitjes te krijgen en kwalitatief betere embryo's...hopelijk lukt dit nog.
    Voor ons wordt de reis 1,5 uur zonder verkeer. Dus denk wel 2 uur enkele reis...we zullen het zien dinsdag.

Tash hoe was je echo? Binnenkort alweer tp dan! Dit is jullie laatste cryo toch?

Hier even een lichte vorm van paniek, omdat poging 2 nu komt. En omdat ze mijn waardes opnieuw gaan meten en ik erg bang ben dat het nog veel slechter is geworden. Het wordt nooit meer beter dus doodeng als het zo al gekelderd is. Maar ja. Ik moet er maar een beetje rustig onder blijven.

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Bleh, het bloedverlies is weer begonnen en de krampen aan 1 kant ook. Ik heb toch maar de huisartsenpost gebeld en die bellen zo terug. Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Ik heb er een hard hoofd in.

5. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh nee dat meen je niet! Is het echt helderrood?
    Ik duim voor jullie en denk aan je! Hopelijk kun je alvast een echo krijgen?

6. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Jiseb! Hoop zo op goed nieuws voor je!

7. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    #227 Jiseb, 18 apr 2016
    Laatst bewerkt: 18 apr 2016
    Jaaaaaa! We hebben een echo gehad en het zit goed! Het is zo'n opluchting. Er was een vruchtzakje en dooierzakje te zien :D. Het is zo mooi om te zien! Het (toch wel rode) bloedverlies komt waarschijnlijk van een gevoelige baarmoederhals. Ik moet nu minder stressen van de gyn (maar ja, hoe je dat doet, moet ik nog even leren ;) ).

Tatum, dat is wel een lange reis, maar ik weet dat je dat er zeker voor over hebt! Je hebt er alles voor over als je daarmee meer kans hebt op een kindje! Moet je morgen of volgende week dinsdag? Als het morgen is, wil ik je heeeel veel succes wensen!

Tash, ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag van je echo! Ik hoop dat je een goede echo hebt gehad! Hoe gaat het nu verder bij jou?

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Pfff Jiseb!!! Jij zit echt in een achtbaan joh! Ja, nee, lekker minder stressen, eitje!! :) Tjonge, tranen van blijdschap zeker? Wanneer heb je weer een echo? Want blijft spannend natuurlijk. Het was nog te vroeg voor hartactie zeker? Meestal tussen de 6 en 7 weken dacht ik?

Tatum, zeker een lang reis, maar als het dan lukt jeb je dat er natuurlijk allemaal voor over! Snap wel dat je op ziet tegen de nieuwe bloedwaarden. Hopelijk niet slechter? Is er ook nog kans dat het beter kan worden of is dat uitgesloten? En hoeveelste poging wordt dit nou voor jullie?

Wij hadden zondag de echo en die was (weer) meteen goed. Ik dacht dat ik me een dag te vroeg aangemeld had en ging er vanuit dat ik zeker nog de maandag of dinsdag terug zou moeten komen. Maar niet dus, zondagavond de ovitrelle al gezet. Zaterdag tp als het ontdooien goed gaat. En toch blijf ik maar met een nieuwe poging bezig.... Zo stom! Vriendlief gaf gister ook toe dat hij er helemaal niet mee bezig is en ergens de wil ook niet meer heeft. Zelf merk ik ook dat ik de rustmaand wel heel prettig vond, maar dit voelt ook als de laatste kans om de grote wens een kans te geven...

9. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    He wat goed!!! Wanneer mag je nu weer om te kijken of het hartje klopt? Wat fijn dat het op de goede peek zit, dst zal voor jou zo spannend zijn geweest!!

10. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Fijn dat je weer verder kunt! Nu een goede ontdooiing! Zijn jullie nu toch aan het twijfelen over nog een poging?
    kwam de zwangerschap van je dochter uit een cryo of de verse tp?

Mijn waardes kunnen niet meer beter worden, alleen maar slechter. Daarom vind ik het zo eng. we kunnen zien hoe hard het amh gedaald is en dit zegt dan ook iets over hoe lang we nog hebben...
    Het wordt de tweede poging voor ons.

11. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Tatum, wat zeggen die waarden precies? Proberen ze het met medicatie ofzo gelijk te houden of kunnen ze dat eigenlijk niet? Hoe lang zou je dan nog hebben en heeft het te maken met de ontwikkeling van nieuwe eicellen of met hoe de tp aanslaat?

Tash, fijn dat je een goede echo had, maar ik kan me voorstellen dat het allemaal emotioneel snel gaat en heftig is. Wanneer horen jullie of het ontdooien goed is gegaan? En is dit jullie laatste?

Hier gaat het ook goed. De spanning is er een beetje vanaf. Ik heb nog wel wat bloedverlies gehad en dan schrik je toch weer, maar het was heel weinig en stopte eigenlijk gelijk. Daarnaast ben ik inmiddels zo beroerd dat ik niet ben gaan werken, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Laten we hopen dat het een goed teken is....
    Ik heb de volgende echo op 6 mei, met 8 weken. Duurt nog even, maar ik heb gemerkt dat minder echo's minder stress opleveren, dus t is prima. Het is wel de dag voor mijn verjaardag, dus goed nieuws zou een groot kado zijn. De 2e bbz was vorig jaar ook rond mijn verjaardag en toen kreeg ik te horen dat mijn hcg nog erg laag was. Ik hoop nu op beter nieuws.

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Zeker heel spannend dan Tatum. Konden ze nog niet eerder zeggen wat het verloop ongeveer zou zijn? En hebben ze er nog medicatie voor waardoor het minder snel gaat zoals Jiseb ook vroeg?

Blij te horen dat jij je inmiddels zo berboerd voelt Jiseb, hahaha! Ik wilde de laatste keer nog tegen je zeggen dat meestal rond de 6 weken de klachten wel/ pas beginnen, maar dat is zo anders bij iedereen.
    Ik snap wel dat meer echo's ook meer onrust geven, lastig he? Nu een hele leuke en beroerde :D verjaardag, daar ga je gewoon voor! En je weet al dat het op de goede plek nu toch? Dus de angst voor een bbz kan je gelukkig los laten.

Wij horen zaterdagochtend of het ontdooien goed gegaan is. En zo ja, dan dezelfde dag terugplaatsing.
    Ik weet niet zo goed of we twijfelen over poging twee. Ik wil het wel heel graag. Maar merk wel dat ik de mmm zat raak. En vriend dus ook. Maar als we nu stoppen, zal ik er zeker geen rust van hebben.
    Bij Evi (ook cryo ja) waren we die cyclus ook alleen maar bezig met 'wat als het niet lukt dit keer', want mijn lichaam kon het niet meer aan. Hopelijk een goed recept geweest, want zo staan we er nu weer in. Zijn nu ook alleen maar bezig met wat we gaan doen na deze cryo.

13. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Die waarden zeggen iets over mijn eicelvoorraad (AMH, is heel laag) en over het hormoon dat voor de eisprong zorgt (FSH, hoog, betekent dat mijn lijf er veel moeite voor moet doen). Je eicelvoorraad kan nooit meer toenemen dus de waarde kan niet meer beter worden, FSH kan volgens mij nog wel een beetje fluctueren.
    Het is per persoon verschillend hoe hard het daalt. Misschien heb ik al heel lang een lage waarde en daalt het heel langzaam. Misschien was 3 jaar geleden alles nog goed (ben ik bang voor omdat ik toen 2 keer heel snel zwanger werd, spontaan) en is het nu keihard naar beneden gezakt. Misschien ben ik geboren met weinig eitjes? Geen idee...
    Als we nogmaals prikken weten we hoeveel het is veranderd de afgelopen 7 maanden. Er zijn geen medicijnen om het beter te maken of langzamer te laten dalen. Je eitjes gaan gewoon op, daar doe je niets tegen....

Fijn dat het goed gaat Jiseb! Ik duim voor een mooie ehco voor jou, maar het begin was er al! Voor mij waren meer echo's beter haha, ik was echt echoverslaafd..(nu krijg ik er ook heel veel maar helaas niet van wat we willen zien ;)).

Tash laat deze cryo zich dan maar lekker nestelen! ik duim ook voor jullie...en als het wel nodig is...kunnen jullie hopelijk samen een beslissing nemen waar jullie achter staan en gelukkig van worden. Of is het misschien niet ongelukkig worden. Zo zie ik het meer helaas. Was het maar allemaal wat makkelijker...

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wat een treffende woorden. Ik schiet er helemaal vol van...

En wij hopen voor jou dat de daking langzaam gaat en je nog zat kansen krijgt, maar die hopelijk niet eens nodig zal hebben.

15. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Tash en Tatum, dat hoop ik voor jullie beide, dat alle ziekenhuisbezoeken snel niet meer nodig zijn! Dat je het eindelijk achter je kunt laten en kunt kijken naar een toekomst met een kindje. De beslissingen die je moet nemen zijn niet gemakkelijk en toch ga je steeds een stapje verder om een enorme wens waarheid te laten worden. Zet 'm op!

16. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    #236 Jiseb, 23 apr 2016
    Laatst bewerkt: 23 apr 2016
    Nou, het bloedverlies begint weer toe te nemen en de symptomen zijn bijna helemaal weg... Gaan we weer. Begin volgende week een echo en als het erger wordt, mag ik eerder komen. Ik ben zo verschrikkelijk bang!

17. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Tash, is het terugplaatsen gisteren goed gegaan? *duim, duim*

18. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Onee, wat vreselijk onzeker.... Je hoopt natuurlijk dat het onschuldig is, maar begrijp heel goed dat je dat nu niet zo zal voelen. Kan je morgen niet bellen of je meteen kan komen? Gatver!! Kan niet anders zeggen. Wat een martelgang meid.... Dikke knuff

Tp is goed gegaan. Deze was iets minder ver ontwikkeld, maar mooi doorgedeeld. We mogen 5 mei testen.

19. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Fijn, Tash! Nu spannende wachtweken!!

Hier is het bloeden weer gestopt, gisterenavond nog een beetje, verder niet. Vannacht ben ik kotsmisselijk geweest en mn borsten zijn weer erg gevoelig. Ik ga zo bellen voor een afspraak, maar eigenlijk heb ik liever geen echo. Het voelt zo alsof het vandaag dan het einde gaat zijn...

20. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    De echo was goed! Het hartje klopte, dat hadden we nog niet eerder gezien!

Deel Deze Pagina