Leeg vruchtzakje 7+2 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tash, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh wat fijn, gefeliciteerd!! Konden ze zien waar het bloed vandaan kwam? Als je weet wat het is geeft het je misschien een beetje rust, al blijft bloedverlies je altijd onzeker maken...

2. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Fijn dat ie weer goed ontdooid is en verder is gaan delen! We duimen weer...hopelijk blijft deze plakken en hoef je geen moeilijke keuzes te maken (en niet meer te spuiten etc) :)!

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ohh, wat een geruststelling!!! En ook een kloppend hartje! Jippie!! Kon ze inderdaad zien waar het bloedverlies vandaan komt? En ben maar lekker misselijk jij met je zere borsten! :p

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Even een ego berichtje tussendoor.
    Ik heb al sinds een paar dagen bruinverlies (ook voor de tp al iets), en dat wordt eerder meer dan minder. Heb sinds vanavond ook veel kramp rond mijn baarmoeder. Het maakt me vreselijk onzeker. Heb het gevoel dat een cryo in die bende zo meespoelt naar buiten en zo helemaal geen kans zal krijgen. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt.

5. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Sorry voor mijn late reactie, het is nogal een drukke week...
    Hoe gaat het nu? Ik herken die angst wel, heb dat ook wel eens gehad, bloedverlies tijdens en na de eisprong. Weet niet of het kwaad kan, heb je het zkh gevraagd?
    Sterkte in elk geval!

6. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Geeft niks hoor! Snap het heel goed. Hoe is je gesprek in DD gegaan? Ben ik de 26e helemaal vergeten te vragen.

Ik heb niet gebeld. Verwacht dat ze toch willen dat ik eerst de uitslag afwacht. Heb er nog steeds last van. Verder ook weer een 'bal' gevoel onderin mijn buik en begin misselijk te worden. Maar ik weet inmiddels ook dat dat niks hoeft te betekenen.

Jiseb,hoe gaat het met jou? Hopelijk te beroerd om te reageren! :)

7. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Hoe gaat het nu? Je mag al bijna testen? Zo lastig die signalen die alles, maar ook niets kunnen betekenen...

We hadden een fijn gesprek in DD. Ik krijg daar meer hormonen en een mildere remmer, hopelijk wat ik nodig heb dus. Hij ging mijn AMH waarde niet opnieuw prikken omdat die zo laag is en er een marge in de uitslag zit, dus het zegt dan niet meer zoveel.
    Hij heeft wel de waarde van de werking van mijn bijnier geprikt en als die laag is moet ik eerst 6 weken DHEA slikken. Dit hoor ik over een week. Ik hoop natuurlijk dat we sneller kunnen beginnen, maar als dit beter is dan moeten we maar wachten...

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend Tatum! Als de waarde van je bijnier goed is, mogen jullie dan meteen starten? Ergens wel prima dat je amh niet geprikt wordt dan. Dat zal misschien alleen maar veel onnodige stress geven.

Wij hebben gisteravond alvast een test gedaan en die was heel wit. Vandaag veel bruinverlies en wat rood, dus begint al door te breken.
    Heb meteen het zh gebeld over hoe nu verder. Als het goed doorgezet is, mag ik ons aanmelden voor een nieuwe poging. Hopelijk mogen we snel door dan. Maar er bestaat een gelte kans dat ze aan de hand van mijn dossier en geschiedenig terugbellen met de mededeling dat ik de eerste van een reeks spuiten mag zetten voor de overgang.

9. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ah nee! Wat erg! Wat bedoel je met die reeks spuiten? Word je dan kunstmatig in de overgang gebracht? Is dat ivm de endometriose?
    Maar nu ook weer even deze teleurstelling verwerken :(

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ze willen de endometriose zo rustig mogelijk hebben en dat doen ze dan met (minimaal) 3 spuiten waardoor ik inderdaad in de kunstmatige overgang kom. Heb het voor de andere puncties (en als gewone behandeling buiten ivf om) ook gehad, dus ergens verwachten we dat nu weer.
    Ik had door al dat bruinverlies en vlokjes al niet dat het goed zou gaan. Ik had me hier al op voorbereid in mijn hoofd

11. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ja dat snap ik, dan was je al minder hoopvol.
    Hoelang duurt dat dan met die spuiten en de overgang? Echt weken of maanden?

Ik ga morgen het ziekenhuis bellen. Ben na de negatieve test nog een tijdje doorgegaan met de utro in de hoop dat ik op dag 3 van de cyclus uit zou komen in DD...leek me handig ivm bloedprikken ;):D
    Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik had 1 april mijn eisprong en ben 2 weken geleden gestopt met de utro. Verlies al 3 weken bruine troep maar verder niets...volgens mij heb ik mijn lichaam ernstig in de war gebracht :$

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Oeps! Zal de utro dat gedaan hebben?? Heb je dat ook opgenoemd in DD? Vreemde situatie zo ja... Goed dat je morgen gaat bellen. Misschien kan je hier in de buurt nog bloed laten prikken om te zien hoe je in je cyclus zit ofzo?

Elke spuit is een maand overgang. En ik heb altijd minimaal 3 spuiten gehad. Hopelijk ergens augustus weer beginnen met stimuleren.

13. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh pfoe dat duurt dan nog wel even. Dan kunnen we samen wachten als ik ook nog tot juli moet. Hou je dat goed vol? Ik ben daar niet zo goed in, maar misschien is het wel lekker even rust. We hebben nog wat feestjes staan de komende tijd dus dan kan ik wel een drankje doen ;).

Ik heb gebeld en het was een beetje druk in het ziekenhuis maar ik kan over een week een echo laten maken. Mocht ik in de tussentijd een eisprong krijgen of ongesteld worden kan ik hem afzeggen. Misschien krijg ik dan een Provera kuur tussendoor oid. Maar hoop eigenlijk gewoon op een eisprong binnenkort :). Ik heb het in Duitsland wel genoemd maar toen was het nog niet zo raar dat ik niet ongesteld was, toen was ik pas een paar dagen gestopt met die bollen, nu bijna 2 weken....

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lekker dat je die echo wel vast hebt staan. Afzeggen kan altijd nog ja.
    Em ik hoop niet dat je moet wachten tot juli hoor! Lekker door jij! Ik vind dat stilstaan ook helemaal niks! Waardeloos, maar je doet er niks aan. Ik ben al van alles aan het bedenken wat ik in die maanden gedaan wil hebben aan klusjes in en om huis. Dat geeft hopelijk de juiste afleiding.
    Maar eerst nog ongesteld worden en aanmelden. Dan weet ik tenminste waar we aan toe zijn. De bijbehorende pijn is inmiddels goed aanwezig, maar de menstruatie zelf is nog niet doorgebroken.

15. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ha Tatum en Tash! Ik ben weer terug na een korte vakantie en een aantal dagen super beroerd te zijn geweest.

Wat een verhalen weer van jullie! Wat zou dat balen zijn als jullie beide zo lang moeten wachten om verder te kunnen. Ik zou het in ieder geval erg lastig vinden!

Tash, heeft die kunstmatige overgang geen nadelige gevolgen? Lijkt me dat je lichaam zo in de war kan raken?

Tatum, fijn dat je een echo hebt staan. Heb je zelf enig idee wat er aan de hand is? Denk je echt dat het van de utro komt of heb je toch een beetje hoop dat je zwanger bent?

Ik heb morgen weer een echo. Ik ben wel misselijk en heb af en toe last van mijn borsten, maar blijf toch bang dat het morgen niet goed is. Als de echo morgen goed is, heb ik pas met 12 weken weer een echo, dus dat wordt even afkicken!

Heel veel sterkte en geluk voor jullie!!

16. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hier weer een goede echo gehad. Ik ga nu toch maar wat minder stressen! Vinden jullie het eigenlijk vervelend dat ik hier blijf rondhangen? Ondanks dat ik enorm voor jullie duim, kan ik me voorstellen dat het niet echt fijn is... Gewoon laten weten he?

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Jiseb, wat ontzettend fijn dat je weer een goede echo gehad hebt! Hopelijk kan je langzamerhand een klein beetje genieten en wordt het wat echter. En nee, ik wil niet dat je weggaat. Juist niet! Ben elke keer blij om je berichten te lezen en superblij dat het jou wel gelukt is. Dus blijf, alsjeblieft. :)

Tatum, hoe is het met jou?

Ik heb ons aangemeld voor een nieuwe poging en kreeg tot mijn verrassing te horen dat ik na 5 weken pil voor een echo mag komen. Aan de hand van die echo kan ik misschien daarna starten met de poging! Wil nog niet te blij zijn, maar het ziet er naar uit dat we nog voor onze vakantie de punctie etc gehad hebben. Hopelijk komt dat dus uit, anders moet het na onze vakantie gepland worden. En dit is op voorwaarde dat het er goed uitziet 13 juni.

18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wat fijn Tash! Dat scheelt weer een tijd! Hopelijk ziet de echo er dan goed uit en kan je meteen door, dat zou je zeker verdienen.

Wat lief dat ik mag blijven :). Daarom een kleine aanvulling. De baby loopt 2 dagen voor op schema en was 1.8 cm. Er waren al armpjes en beentjes te zien, het hartje klopte goed en het bewoog al een beetje. We zijn zo super trots en blij dat het eindelijk blijft plakken!

Tatum, hoe is het met jou?

19. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Natuurlijk moet je hier blijven! Wij houden van goed nieuws! Mooi he die echo's!! Geniet ervan! Mag je binnenkort naar de verloskundige of blijf je in het ziekenhuis (ervan uitgaande dat je nog in het ziekenhuis loopt nu :)).

20. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    He dat is fijn! Ik zal duimen dat het allemaal goed gaat 13 juni! Is al lang genoeg wachten vind ik!
    Wordt dit dan poging 2 voor de verzekering? Wij gaan nu naar poging 2...klinkt zo eng...maar zo lang er resultaten zijn en hoop en wil, gaan we door....

Deel Deze Pagina