Leeg vruchtzakje 7+2 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tash, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ow, dan lees ik jullie verhalen en leef ik zo mee. Ik voel hoe spannend het voor jullie moet zijn en het doet me terug denken aan de tijd die wij achter de rug hebben. Is het allemaal gelukt, vinden ze niets wat niet goed is, zou het deze keer lukken.
    Het zullen ook wel de hormonen zijn, maar ik hoop zo verschikkelijk voor jullie dat jullie nu eindelijk weer positief de toekomst in kunnen!!

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lief!!
    We gaan er maar gewoon vanuit dat we jou volgen en elkaar straks vervelen met alles schopjes, gekeusde ribben en brandend maagzuur verhalen :D

3. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ze zijn alle drie doorgedeeld tot blastocyste!!
    Ik ben zo blij!
    Ben echt overweldigd, maar 4 eitjes maar dan dit resultaat! Hopelijk blijft er wel een (liefst deze ;)) plakken, maar voor nu ben ik even hoopvol gestemd!!
    Alle 3 van topkwaliteit, ze hebben niet gekozen maar gewoon 1 ingevroren en de rest voor ons bewaard (we mochten er ook 2 terug laten plaatsen). Eentje teruggeplaatst en de ander alsnog ingevroren.
    Lag ik daar halfnaakt in die stoel te janken, de arts schrok volgens mij haha, had niet meteen door dat het van blijdschap was!

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Whoehoe!! Jeeeeeeeej!!! Wat een goed nieuws! Logisch dat je lach te huilen. En eentje terug en twee in de vriezer, wat een toppers zeg. Nu lekker broeden jij en hopen dat je de andere ooit voor nog een kindje kan gebruiken (als jullie dat willen, haha)

5. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Tash heb je gisteren Pregnyl gezet? En dan op naar de punctie morgen met hopelijk 5 eitjes!

6. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Sorry ik was gisteren teveel gefocused op mezelf haha, maar heel lief inderdaad. Hopelijk kunnen we binnenkort met zijn drieën over zwangerschappen kletsen :) (kan nu ook, maar is toch anders als het weer lang geleden is...)

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ik spuit Ovitrelle, gister gezet om 23u. Morgen dus 11u de punctie! Op naar 5 eitjes ja, prima plan! ;)

8. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ovitrelle is makkelijker om te zetten toch? Ik werd helemaal nerveus van die Pregnyl haha. Jij hebt dan dus na 36u punctie...ik had ook om 11u punctie maar moest de prik om 1u 's nachts zetten (in Den Bosch inderdaad ook 36u ervoor).
    Ik ga voor je duimen!!

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ovitrelle is inderdaad supermakkelijk. Heel fijn! Gekke dan om je wekker te zetten voor die spuit. Hoe voel jij je nu?

10. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Jippie!!! Wat fijn, zulk goed nieuws! Ja, laat deze maar gewoon lekker blijven plakken. Hoe lang moet je nu in de wachtstand?

En ik ga nu idd ook nog even meeduimen voor Tash!

11. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Tash hoe is het gegaan?
    Heb veel aan je gedacht vanochtend...
    Hopelijk voel je je een beetje ok!

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lief, dank je
    Ik ben een beetje uit het veld geslagen. Ze prikte er wel 7 aan, maar er bleken maar 3 eicellen in te zitten.... Nu afwachten of het bevruchten goed gaat. Waar ik eerder altijd het vertrouwen wel had dat er zelf wel iets voor in de vriezer zou zijn, ben ik nu al opgelucht als de tp zondag door gaat.
    Normaal ben heel positief ingesteld, en dat komt misschien ook wel weer, maar nu ben ik even zo telergesteld.

13. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh nee wat een tegenvaller! Die had ik niet verwacht...
    Ja ik begrijp dat je nu al blij bent met een tp, ik ken het gevoel.
    Maar hopelijk kun je dan ook nog een beetje hoop halen uit mijn verhaal...dat ze het wel alle 3 gered hebben....
    Echt naar dit...
    Maar nu even herstellen en je laten verwennen, hoe voel je je lichamelijk?

14. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113

Oh, dit had ik ook niet verwacht!! Ik kan me goed voorstellen dat je even uit het veld geslagen bent! Hopelijk voel je je lichamelijk wel een beetje oke.

15. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi meiden,

Gister lekker rustig aan gedaan (vandaag weer trouwens), goed geslapen en nu al weer beter in het koppie. Ik baal er nog steeds behoorlikk van dat ze er 7 aangeprikt hebben en daar maar 3 eicellen uitgekomen zijn, maar ik wil er nu vooral aan denken dat dat genoeg zal zijn.
    Buik voelt nog wat beurs en gevoelig, maar valt me absoluut mee!

16. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ja tuurlijk, dat blijft, en mag ook, is gewoon balen!!
    Hoe laat hoor je iets over de bevruchtingen?
    Wij zitten in de auto op weg naar Frankrijk dus ben niet veel online maar hou het forum in de gaten!

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Veel plezier daar Tatum, wat leuk! En fijne afleiding. Hoewel het voor nou dus een rustigere tijd is. ;)

Ik hoor zondag bij de tp hoe het verder gegaan is. En voor het gemak gaan we er maar vanuit dat we dan we heen mogen omdat er in ieder geval eentje bevrucht is

18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Heel veel plezier, Tatum. Vast lekker om eruit te zijn en je even te concentreren op vakantie ipv stressen!! Gaan jullie lang weg?

Tash, lijkt me ook zeker niet meer dan normaal dat je er zo van baalt. Ik hoop gewoon voor je dat de goede erbij zit, een die uit groeit tot een mooi en lief kindje!

19. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    We moesten net bellen voor de tijd van de tp morgen, maar het is nog niet zeker of het doorgaat. Er is wel bevruchting gezien, maar dat loopt achter in ontwikkeling :(

20. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Oh nee, Tash! :x Wat een rot situatie! Ik ga duimen *groeien, vruchtje, groeien!!*

Deel Deze Pagina