Leeg vruchtzakje 7+2 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tash, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    En Tatum? Hoe is het nu?

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ben ook erg benieuwd Tatum!
    Heb je zelf nog getest of wacht je de uitslag van de bloedtest af?

3. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Helaas was de test zondag nog steeds dezelfde kleur als vrijdag...heb daarna niet meer getest. verlies nu ook een beetje bruin en zag een beetje rood....
    Bloeduitslag was 13 op donderdag (14 dpo) dus dat bevestigt waar ik toch al bang voor was...jammer dat het nu officieel een miskraam wordt en we weer een maand moeten overslaan :(.

Hoe is het met jou Tash? Nog kunnen inhouden met testen?

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ahhh, shit zeg! Ondanks dat je het wel aan het zien komen, valt dit natuurlijk enorm tegen.... :( En je lichaam is het dus ook al aan het afbreken? Hoe gaat het met je? De teleurstelling is groot natuurlijk.. Dikke knuff

Ik kan me nog inhouden, sterker nog, vandaag vergeten testen te kopen. Maar wij zouden in principe ook pas donderdag samen een test doen.

5. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ja was wel echt voorbereid...en echt heel erg stom maar we waren onze kat even kwijt zaterdagavond tot zondagochtend én ik had die stomme test dus ik was er helemaal ziek van. Toen kwam de kat gelukkig terug en daar heb ik de hele dag op geteerd ;).

Donderdag komt al dichtbij! Spannend!!

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Oh, echt waardeloos. Wat balen, zeg! Wat is de reden dat je nu een maand moet wachten?

Tash, voor jou dus nog even spannend!! Op naar donderdag!

Bij ons komt de 20w. echo dichterbij, vind ik ook wel spannend, ondanks dat we vorige week maandag nog een mooi trappelend kindje zagen. En ondanks dat ik nu wat rustiger aan doe, kijk ik toch wel uit naar de zomervakantie na vrijdag...;)

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Logisch dat je dat ook weer spannend vindt toch? Dat kennen we wel! Lekker dat je straks ook vakantie hebt, dan kan je je rust pakken en hopelijk alle zorgen even loslaten en genieten. Maar ergens blijft het spannend hoor! En ook als het er eenmaal is, dan heb je misschien nog wel meer zorgen, hihi!

Tatum, hoe gaat het? Is het al doorgebroken?
    Toen het bij mij met 5 weken mis ging, was het trouwens meer een heeeeeeele zware menstruatie. Niet zoals die miskraam.
    Wat fijn dat je kat weer terecht is! Wat kan je daar over in de rats zitten hè?

8. Beer8888

Beer8888 Actief lid

14 jun 2016
    114
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi

Heb vandaag mijn eerste echo gehad. Helaas was het niet goed. Er zit niks in het vruchtvliesje.
    Ben zo verdrietig op dit moment. Het was onze eerste zwangerschap

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Oh Beer, dat is inderdaad heel erg verdrietig. Vooral als het je eerste zwangerschap is...
    Moet je met een week weer terugkomen voor een echo?
    Vreselijk moeilijk om over de opties na te denken hè? Neem vooral de tijd om het te verwerken, want de teleurstelling en het verdriet is groot.

Wij zijn alledrie door een miskraam gegaan begin dit jaar. We vonden het ook erg fijn om dat te kunnen delen met elkaar (spreek stiekem ook namens de anderen.

Heel veel sterkte en vraag raak of lucht je hart.

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Sorry Beer, als ik je hiermee verdrietig maak..

Meiden, ik kon me niet inhouden (heb ik nooit), dus vanavond een test gedaan. Twee dagen te vroeg dus. Maar dit is het resultaat...

11. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Whaa, Tash, wat goed!! Nu mooi op laten lopen. Dit moet 'm gewoon worden! :cool: ik duim 3 keer zo hard nu voor je!

Beer, wat ontzettend naar. We weten helaas alle drie hoe het voelt. Hoe ver ben je?

Tatum, hoe is het nu met jou? Heeft het al doorgezet?

12. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh Tash gefeliciteerd!! Dan was die ene wel echt een topper! Nu doorgroeien en blijven plakken kleintje!!

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hopelijk is dit inderdaad die ene topper! En vind het wel erg spannend omdat ie vanmorgen opgedroogd wel licht is evengoed, maar dat is ook weer niet vreemd met het vroege testen en avondplasje misschien.

Tatum, hoe gaat het met jou?

14. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Je bedoelt dat de test van gisteravond nu licht is?
    Je moet kijken naar hoe hij er toen uitzag en dat was hartstikke mooi!

15. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Dat is ook wel zo... :)
    Hoe gaat het met jou?

16. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Toch niet....

17. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh nee Tash...dat ziet er niet zo goed uit :(. Was dit met ochtendurine? En is nu 2 dagen later he...wat ontzettend naar en oneerlijk!
    Ga je vanavond nog eens testen, misschien dat jij ook donkerder test dan?
    Bah bah...

18. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ik weet het niet... Ergens wel geneigd om vanavond nog eens te testen, ook omdat ik vannacht misschien nog wel vaker geplast heb dan overdag. Maar dan nog zou ie toch donkerder moeten zijn dan die van '1,5' dag terug?
    Morgen moet ik natuurlijk nog voor de bloedtest heen. Dat geeft in ieder geval aan hoe het zit. Ergens verwacht ik een waarde van rond de 50. Een test vanavond zou dan misschien hetzelfde aangeven. Argh, ik weet het niet... Voelt ergens als onnodig geld weggooien en vriend zak het er niet mee eens zijn dat ik mezelf (en hem) gek maak zo. Zat stiekem te denken zo'n goedkope action test te halen, maar die zijn dan én niet te vergelijken met wat ik hier al heb én ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn.
    Ben zo boos en verdrietig. Ook het idee dat het allemaal weer opnieuw moet. En morgen op vakantie. Ergens wel fijn, eruit, maar had zo in mijn hoofd dat dat met beebje in mijn buik was.

Hoe is het met jou Tatum?

19. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ow Tash, wat een tegenvaller zeg!! Ben er ook bang voor dat hij nu wel duidelijker had moeten zijn... Hopelijk biedt de bloedtest positieve hoop! Ik had het je zo gegund!

Btw, ik heb altijd de testen van de action gebruikt en bij mij waren ze allemaal kloppen, alleen als ik zwanger was kwam er een streep en ze liepen goed op...

20. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ben je er al uit of je gaat testen? Je ziet wel vaker dat hij toch weer oploopt...heb natuurlijk heel wat van die verhalen opgezocht vorige week. Maar ja...uit eigen ervaring weet je dat het niet altijd goed gaat :(. In ieder geval succes en ik duim toch voor een mooie avondtest.

@Jiseb, ik vind de Action testen niet zo fijn, KV is veel gevoeliger (misschien ook niet goed haha, misschien had ik eerder zeker geweten dat het mis was als ik alleen naar die test had gekeken ;)) maar als je wilt vergelijken kun je beter hetzelfde merk gebruiken...dus dan is Action nu niet zo handig.

Deel Deze Pagina