Ja ik weet niet of je hier het verschil goed ziet maar hij is ietsje donkerder geworden..hoop zo dat het deze keer goed gaat...
Alsof het nog niet spannend genoeg was he?! Dit is misschien nog wel spannender! Morgen weer testen? Dan zou ie ten opzichte van die van gister duidelijk donkerder moeten zijn toch?
Ja, ik zie dat ie donkerder is! Spannend hoor. Hopen dat ie morgen inderdaad duidelijk donkerder is dan gisteren!
Ik word iets hoopvoller nu.... Maar het blijft nog wel een tijd spannend...jullie kennen het wel. Ik hoop het tot de echo te redden en dan hopelijk niet weer zo'n beeld als de vorige keer....
Dat ziet er inderdaad een heel stuk hoopvoller uit!! Hij wordt echt al lekker donker, zeg! Wanneer heb je meestal ongeveer je eerste echo staan?
Zo rond de 7 weken. Iets eerder misschien. Morgen 4 weken en we zijn de komende week nog op vakantie dus dat schiet lekker op! Ik gok zo 3 oktober. Mocht 10 dagen na tp testen dus ik bel donderdag om een afspraak te maken!
Nou, wij hebben een lekker weekje achter de rug waarin een hoop gebeurd is. We zouden in eerste instantie half september starten. Dat hebben we opgeschoven naar half/eind oktober, maar ik had de afsprsak voor de controle echo niet afgebeld. Het zeurde af en toe onderin mijn buik en wilde dus nu alvast weten of het mooi rustig was. Daarnaast had ik nog wat vragen die ik voor het traject begon beantwoord wilde hebben. Tijdens de echo bleek ik een endometriose cyste te hebben! En die is dus groter geworden terwijl alles rustig zou moeten zijn tijdens de pil. De arts wilde me eigenlijk meteen aan de Lucrin zetten voor drie maanden. Maar omdat ik me lichamelijk verder heel goed voel wilde ik dat niet. Die kunstmatige overgang is helemaal niet fijn als je net tot rust gekomen bent. Haar alternatief was twee maanden ipv drie. Maar ook dat leek mij niks. Vooral omdat die cyste in mijn linker eierstok zit en die al nauwelijks iets doet. Daarnaast was er geen garantie dat de cyste echt veel kleiner wordt. Na dat argument van mij kwam ze met een ander plan, meteen starten. Helemaal overrompeld, maar op zich wel blij met dit voorstel. Ik moet nu wachten op mijn menstruatie (vandaag laatste pil) en dan beginnen we dus weer! Even flink schakelen en denken wat we wilden, maar nu heb ik er ook echt wel weer zin in. En spannend! Zo, zijn jullie weer bij! Sorry voor het lange verhaal
Wow, wat een week zul je achter de rug hebben! Ik kan me voorstellen dat je inderdaad wel even moet schakelen, maar als dat het beste lijkt, is dat misschien ook goed. Zolang je het geestelijk aan kan in ieder geval. Een spannende tijd weer, zeg! Ik ben inmiddels ook de volgende grens van 27 weken voorbij en heb gisteren een bijeenkomst gehad over bevallen in het ziekenhuis. Ik merk dat ik nog moet schakelen van 'focussen op een goede zwangerschap' naar 'Vooruit kijken op de bevalling en de toekomst'. Ik had me daar eigenlijk nog niet zo in verdiept, maar het begint nu allemaal wel heel dichtbij te komen. Ik kan echt niet wachten tot ze in mijn armen ligt en de zwangerschap voorbij is, al gaat het lichamelijk allemaal prima!
Wat spannend dan weer Tash, snel opeens! Heb je er vertrouwen in? Die cyste kan dan niet zorgen dat er geen eitjes groeien? Weer niet zo goed hoe dat werkt maar omdat ze dat altijd controleren (nou ja bij mij controleren ze niet op endometriose cystes. Weet niet of dat anders is. Mijn duimen draaien. Jiseb ja voor je het weet ga je met verlof! Geniet nog maar even van je zwangerschap. Vond het altijd heel irritant als mensen dat zeiden maar het is zo, je kunt het nog gaan missen. Het is zoiets moois intiems. Ik hoop dat ik me bij een hopelijk volgende (deze?) goede zwangerschap weer even goed voel. Dan mag de baby van mij weer 42 weken blijven zitten...het zal tenslotte de laatste keer zijn... Hier gaat het wel. Werd weer helemaal onzeker van de testen dus heb vandaag niet getest. Morgen nog een keer en dan hoop ik dat ie donkerder is (vond het gisteren twijfelachtig). Dan stop ik er mee (en heb er dan nog 2 over 😂. Had er toch maar 8 dus het valt mee
Zo, vandaag 17 dpo. De test is donkerder en het streepje kwam sneller te voorschijn (bijna direct). Ik stop met testen, bij de mk in januari had ik ook fantastische testen maar toch ging het mis...nog een paar weken geduld! Voor nu is het super!
Jaaaaa! Dat ziet er zeker goed. Meer dan dat kan je nu toch niet toen en veel donkerder zal ie ook niet meer worden! Nu weer afwachten *duim duim*.
Wauw Tatum!! Die ziet er echt geweldig uit!! Het zal spannend blijven, maar beter dan dit kan nu niet en daar mag je je aan vast houden. Voel je je nog prima? 😉 Jiseb, jaja, nu richting bevallen denken. Dat is weer iets heel anders om je mee bezig te houden. Voor mij mag het ook wel 42 weken duren, zelfs nog langer, maar dat gaat geloof ik niet. 😏 Maar ik ken ook een hoop meiden die de zwangerschap als iets noodzakelijks zien om een kindje te krijgen. De spanning of lichamelijk niet goed voelen, allemaal redenen om het maar snel voorbij te laten zijn. Je bent wel al de 27 weken voorbij, dat was mijn magische grens omdat dat de kansen weer zoveel meer vergroot. Wat betreft mijn cyste, die kan inderdaad in de weg gaan zitten. Maar die zit dus in de eierstok waar veel schade is ontstaan door verklevingen en operaties, dus toch al nauwelijks iets doet. Vorige keer is daar zelfs geen eitje uit gekomen.
Tash, ik ben denk ik ook zo iemand die het meer ziet omdat het moet. Ik heb bijna nergens last van en huppel (soms letterlijk) tot nu toe door mijn zeangerschap. Toch merk ik dat ik het langzaam aan wel leuk geweest vind. Ik wil mijn eigen geuren weer terug, niet meer constant hoeven oppassen met wat ik eet en drink, geen rugpijn hebben, dat soort dingen, maar misschien kijk ik ook gewoon heel erg uit naar over een week of 12...
Oh sorry, ik had me voorgenomen niet te zeuren, omdat ik toen ik nog niet zwanger was altijd dacht: ik zou er alles voor geven om zwanger te zijn. Ik hoop dat jullie ook snel kunnen genieten van alle kwaaltjes 😉.
Hahaha, geeft toch niet? Hier kan het! En Tatum en ik weten gelukkig al wel hoe het is. In andere topics kan je zomaar onbedoeld iemand tegen het hoofd stoten misschien, hier niet hoor! Tatum, ben erg benieuwd hoe het met jou is nu! Hopelijk heerlijk aan het genieten van jullie vakantie.
Maakt inderdaad echt niet uit Jiseb! Maar geniet er toch maar van . Tash ben je begonnen met spuiten? En wanneer heb je de eerste fm? Wij zijn weer thuis! Hele fijne vakantie gehad! We zijn nog in dat park geweest Tash! Wij vonden het niet geweldig maar de kleine man wel haha! Was erg rustig...klinkt wel lekker maar soms zijn dingen te rustig. Verder gaat het goed, test is nog donkerder geworden, 3 okt echo. Verder geen kwaaltjes maar probeer me geen zorgen te maken.
Oh gelukkig! Ik wil niemand voor het hoofd stoten. Ik had in het begin ook geen kwaaltjes, alleen tussen 6 en 9 weken. Zou me idd geen zorgen maken, alleen als je ze wel hebt en ze ineens verdwenen zijn... 3 okt komt al in de buurt! En nog donkerdere testen hebben is ook super! Tash, hoe is het met jou?
Haha Tatum, blij dat jullie mannetje wel genoten heeft 😁 Maar jammer inderdaad dat het zo rustig was. Te rustig is vaak net niet leuk dan. En je testen nog donkerder, woehoe! Het wachten is tot 3 oktober... Extra spannend denk ik hè? Zoals je al zei, de kans is misschien groter dat er iets niet goed is vanwege je voorgaande keren. Maar volgens mij ben je wel het type dat er positief instaat. Met een slag om de arm uit zelfbescherming. Nu wachten op die heerlijke kwaaltjes, hehehe Wanneer begonnen die bij Ferre? Ik had serieuze kwaaltjes van week 7 tot week 11 ongeveer. Hier nog steeeeeds aan het wachten op die stomme menstruatie! Zo stom, wacht al bijna een week... Maar goed, ook dat komt wanneer het zover is en laat zich niet regelen. 😊