Wat duurt wachten dan onwijs lang he, Tash! En waarschijnlijk helpt de spanning ook niet echt, vaak duurt het dan nog langer. Ik heb vandaag weer een echo gehad. Ze was 1200 gram en precies zo groot als 28.2 weken. Helemaal precies gemiddeld. Het was weer 8 weken geleden, dus wel weer geruststellend. Met 31 weken weer een groeiecho en 34 weer. Mijn gyn houdt van het volgen via echo's 😁 En wij zijn daar natuurlijk heel blij mee 😉.
Dat is mooi Jiseb! Gemiddeld is altijd goed hihi! Heel fijn dat je zoveel echo's krijgt! Zit jij de hele zwangerschap bij de gyn? Tash, ik hoop dat je inmiddels toch wel ongesteld geworden bent?? En dat je aan het spuiten bent? Gaat het goed? Hier nog steeds alles goed. Niet echt kwaaltjes. Wat krampjes af en toe en soms een vlaagje misselijk maar stelt niks voor. Wel erg moe. Bij Ferre heb ik ook nooit kwaaltjes gehad en bij de 2 MA ook niet...dus het zegt niet zoveel. Wel heb ik bij beide MA weleens wat bloedverlies (ook maar weinig, maar toch) gehad en dat heb ik nu niet. Maar ik weet niet wat de progynova en de utro tegenhouden. Ik wilde geen digitale CB doen maar ik kreeg het gisteren opeens in mijn bol.... het zegt natuurlijk niets want bij de MA stond mijn HCG natuurlijk ook hoog. Maar toch , het kon ook slechter...
Ziet er goed uit, Tatum! Nog een klein weekje! Ik hoop op een mooie echo voor jullie!! Ik blijf gewoon bij de gyn. Ik mocht kiezen wat ik wilde vanwege mijn geschiedenis. Ik vind het erg fijn zo, dus blijf lekker in het ziekenhuis en daar wil ik ook bevallen. Ja, Tash, ik ben ook benieuwd hoe het gaat! Ben je er ook een beetje van bijgekomen dat je al vlotter start dan je eerst dacht?
Ziet er goed uit Tatum! En evengoed ook niet onprettig dat je je nog wel ok voelt. En dat gaat dus hetzelfde als 'normaal'. Hier is het echt weer belachelijk hoe het loopt. Bij mij loopt het nooit volgens plan en ik heb geen idee waarom ik daar wel elke keer op reken.... Dus, hoe het nu zit.... Ik heb donderdag gebeld omdat ik wel bruinverlies had. Donderdag was dat flink wat, dus dacht het door zou breken die dag of uiterlijk de volgende dag. Maar omdat ik natuurlijk dag twee moest starten en een echo moest, wilde ik vast bellen. Kreeg de opdracht even terug te bellen zodra ik echt helderrood bloedverlies had. Volgende dag werd het minder, zaterdag was het echt over. Zaterdag gebeld, maandag heen voor een echo en bloedprikken. Tijdens de echo bleek ik al eind op weg richting een eisprong. Blijkbaar had ik een cyclus door de pil heen! En omdat er dus al een ei klaar ligt, heeft stimuleren nu geen zin natuurlijk. Weer de discussie eerst overgang of door. Gelukkig belden ze me op dat ik deze maand af mag wachten en dan weer moet bellen als mijn menstruatie begint. Als die goed/normaal gaat, mogen we starten. Volgen jullie het nog? 😁
Pffff.... Inderdaad weer anders dan verwacht zeg. Wat is een lichaam toch een raar iets. Nu gaan jullie dus toch voor de volgende maand als ik het goed begrijp?
He wat gek Tash! Nooit bij nagedacht dat dat tot de mogelijkheden behoorde...hopelijk betekent het dat je hele sterke eitjes klaar hebt liggen (als ze zomaar door de pil heen groeien ) en er wat moois gaat groeien zometeen! Inmiddels hier wel een beetje een zwanger gevoel...heb een heel opgeblazen gevoel in mijn buik en wel wat krampjes (maar gelukkig steeds erg licht). Het opgeblazen gevoel wordt erger naarmate de dag vordert...hopelijk betekent het iets goeds...dat er nog iets aan het groeien is....
Hahahahah!! JA!!! We nemen het maar weer zoals het komt. Maar het schakelen vind ik wel steeds moeilijker worden. Ik heb vaker een cyclus door de pil heen gehad, blijkbaar is dat allemaal te licht. Wat me ook meteen wel weer aan het denken zet wat bertreft het gebeuren als we geen kindjes aan het maken zijn... 😏 Maar goed, dat is van latere zorg. Tatum, lekker hoor dat je lichte kwaaltjes krijgt, hehe! Die opgeblazen buik had ik heel erg bij Evi! Letterlijk en figuurlijk. Geen trek daardoor, maar wel een buik die al niet meer in de broek wilde. Ik was met 11 weken weer 'normaal' terwijl ik er met 7 weken als 5 maanden uitzag ☺️
Kan het me helemaal voorstellen, Tash. Elke keer weer het heen en weer geslinger, op een gegeven moment ben je er klaar mee! Tatum, ik had deze zwangerschap precies hetzelfde. Mijn darmen zetten ook erg uit! En ik lustte niets. En mijn man maar lekker koken waar ik zin in had en dan stond het op tafel en dan hoefde ik al niet meer. Achteraf best zielig voor hem, maar goed. Misselijk ben ik alleen van week 6 t/m 9 geweest en daarna was het eigenlijk allemaal weer klaar. Ik duim zo voor je dat alles goed gaat!! Houd je het nog een beetje vol met wachten tot de echo?
Bedankt! Ik loop nu echt te shaken van de zenuwen...moet toch echt nog 4 uur wachten. Eigenlijk wil ik ook niet gaan...als het slecht nieuws is moeten we weer door al die ellende..
Van de foto kunnen we nog niet veel maken, maar het hartje klopt!! Ik ben zo gelukkig! We kwamen daar binnen en ik begon al te huilen en we liepen naar buiten en was nog steeds aan het huilen
Wauwie!! Minibeeb!! Zo gaaf Tatum! En lekker janken hoor, hahahahahaha Heerlijk joh, een goede echo, last van je schouders? En hebben jullie het al aan mensen verteld? En heb je nog rond de 10 weken een echo ter afsluiting of niet? Dan is daar het uitkijken weer naar. En hoe voel je je verder? Begin je al meer last te krijgen?
Wat gaaf, Tatum!! Een heerlijk gevoel, he? Ik vond dat het superspannend bleef, elke echo opnieuw, maar het start is gemaakt! Ik vond de echo met het kloppende hartje met meest emotioneel en heb ook eentraantje weggepinkt. Geniet ervan!!
Ja echt een last van mijn schouders (ik dacht eerst: hoezo zou ik last van mijn schouders hebben? Haha)! Ja heel veel mensen weten van het traject dus ze weten dit ook, mensen vragen er allemaal naar! Eindelijk kunnen we iets moois vertellen! Blijft natuurlijk heel spannend, maar kan nu wel een beetje genieten. Teer altijd een paar dagen op zo'n echo haha, daarna komen de zenuwen weer Met 9 weken weer een echo! Hoe voel jij je?
Heerlijke die tranen!!! Mooiere tranen zijn er niet volgens mij. O jawel, de geboorte!! Wanneer heb je weer een echo? En hoe gaat het met jou Jiseb??