Wauw dat klinkt erg hoopvol Tash! Was de vorige tp niet van mindere kwaliteit? Nu 2 kansen!! Duim duim!
Lijkt me een heerlijke gedachten om met z'n drietjes die kant op te verhuizen! Deal! Tatum, de vorige was uiteindelijk ook ok volgens mij. Weet niet exact hoeveel cellig. Aan de foto te zien was die heel rommelig. Van deze twee word ik steeds week en emotioneel, zo mooi vind ik ze. 😊
Wauw, wat mooi om ze zo te zien. Had ik nog nooit gezien! Verschilt de kwaliteit tussen 8- en 6-cellig veel?
Wij hebben ook weer een echo gehad. Ze zit inmiddels vast in mijn bekken en haar buik was niet verder gegroeid (of weer via de normale lijn). Mijn suiker was ook goed, alleen mijn bloeddruk was erg hoog, waardoor ik volgende week een extra controle heb. Hoe is het bij jullie? Echt bijna 12 weken, Tatum!! De volgende hobbel!
Oh wat fijn Jiseb! Het komt echt steeds dichterbij nu!! Fijn dat er niets aan de hand is verder qua suiker. Kun je tegen die bloeddruk iets doen? Rustig aan en iets met eten of zo? Tash, mooie foto! Kan me voorstellen dat je al helemaal verliefd bent hihi, ik heb helaas nooit een foto gezien. Hier was het even stress. Gisteren op mijn werk opeens helderrood bloedverlies. Voelde ook een beetje kramp. Volledig in de stress. Heb de verloskundige gebeld en kreeg een vervangster aan de lijn. Zij gaf aan dat het bijna zeker was dat ik een miskraam had. Ik ben meteen naar huis gereden (kan me er niks meer van herinneren) en op bed gaan liggen. De hele dag in de veronderstelling dat het mis was...om 22u was er plek voor een echo, dus wij daarheen en toen zagen we een prachtig, druk kindje! Niet te zien waar het bloed vandaan kwam. Inmiddels is het bijna weg (nog wat restjes bruin), maar de schrik zit er goed in. Zag gisteren echt even mijn wereld instorten. Maar vooralsnog mogen we nog van dit kleintje genieten...
Gatver Tatum! En echt belachelijk dat de vervangster zegt dat het waarschijnlijk een miskraam wordt?! 😳 Dat is toch te bizar... Wat zullen jullie kwaad zijn. Maar bovenal ook verschrikkelijk opgelucht natuurlijk! Jullie martelgang is gelukkig goed afgelopen. Goed teken dat beebje zo bewegelijk was denk ik. Pfffff.... Meid! Snap goed dat je niet meer weet hoe je thuisgekomen bent. Jiseb, jij hebt gelukkig ook weer een goede echo gehad. Fijn dat met je meisje alles weer normaal loopt. Nu jij nog! Hoge bloeddruk, net fijn. Dat kan misschien ook voor eerder inleiden zorgen zeker? Hopelijk is dat volgende week weer wat beter. Kan je er nog iets aan doen?
Ai Tatum, wat zal je geschrokken zijn! En wat een opmerking van de vervangster! Ik heb ook bloed verloren met 8, 11 en 18 weken en het kwam gelukkig goed. Bij mij was alles gewoon goed doorbloed. Tash, wat een leuke foto! Zijn jullie lekker in Nederland geweest? Hoe voel je je verder?
We waren in Limburg. Heerlijk daar! En nauwelijks regen gehad terwijl het bij ons thuis vreselijk tekeer is gegaan hoorden we. Ik zie je banner dat je kindje 'af' is! Lekker idee zeker? Nu nog wat extra vetjes opbouwen en dan mag het komen! Ben je er al klaar voor?
Wat een leuke foto Tash! Fijn, lekker even eruit! Limburg is altijd leuk en zonnig (kom er vandaan 😉, ben pas 4 jaar weg!). Hoe voel je je? Het wordt nu wel spannend he!? Ik duim heeeel hard! Jiseb het was bij jou dus ook niet echt te verklaren dat bloedverlies? Het wordt zo spannend nu bij jou!! Zit je buik al in de weg? Kun je je schoenen nog aankrijgen 😜? We hebben wel aangegeven bij mijn eigen vk dat we het echt slecht vonden van die vervangster. De volgende controle is bij haar dus dan zullen we het nog even tegen haar zelf zeggen. Maar inderdaad overheerste de opluchting. Ik baal nu gewoon omdat het tot nu toe zo goed ging en ik nu weer continu naar de wc ren om te kijken of er bloed is. Maar goed, vandaag uitslag NIPT gekregen en die was goed! Morgen een echo bij echoscopisten opleiding.
Wat goed dat de NIPT goed was!! En morgen weer even lekker binnen kijken. Hopelijk wordt je spanning -naar de wc rennen- wat minder als je ziet dat alles goed is. 😘 En ook heel goed dat jullie vervangster gaan aanspreken. Dat ze dat maar goed onthoudt! Ik vind het echt te gek voor woorden, nog steeds! Hoe voel je je verder? Qua kwaaltjes enzo? Ik hoor je er helemaal niet over! En ja, Limburg is schitterend! Daarom gaan we elk jaar terug. Hier in de kop van Noord Holland is het ook mooi, maar weer anders. Dat geeft meteen een vakantie gevoel
Tatum, wat super van de NIPT! Heerlijk! Het bloedverlies kwam bij mij waarschijnlijk van het feit dat het zachte weefsel van mijn baarmoederhals nog een klein stukje doorliep in mijn baarmoeder en dat zorgde voor bloedingen, maar helemaal zeker weten ze het niet. Soms zagen ze ook geen bloed in mijn vagina, terwijl ik het wel veegde. Het maakt het allemaal niet onbezorgder he? Bij mij heeft het echt heel lang geduurd voor ik er vertrouwen in had. Ik ben er wel helemaal klaar voor. Volgende week zie ik het wel met m'n bloeddruk. Ik heb thuis ook een meter. Mijn moeder heeft een heel hoge bloeddruk en moest het in het begin vaak bijhouden. Nu mocht ik de meter even lenen. En thuis is het elke keer heel normaal, dus het zal wel meevallen. Ze hebben het niet gehad over inleiden, maar het zou kunnen als mijn bloeddruk wel blijft stijgen. Tash, houd je het nog een beetje vol met wachten? Ik blijf duimen...
Tatum, hoe was de echo?? Weer wat meer gerust gesteld? Ik begin inmiddels wel een beetje zenuwachtig te worden. Dat de komende dagen maar snel voorbij zijn. Heb van van alles last en stomenoeg baart dat me zorgen. Bij Evi en het lege vruchtzakje, de hoge hcg waarden, had ik namelijk juist nergens last van. Nog twee dagen...
Spannend dames! Tash ik hoop zo dat het gelukt is! Je weet realistisch gezien wel dat het allemaal niks zegt maar je gevoel is lastig tegen te houden he. Ik heb er een goed gevoel over bij jou in elk geval, serieus! Mocht dat helpen 😬! Jiseb snap wel dat je er klaar mee bent. Je wil nu ook gewoon deze zwangerschap gezond afronden, vervelend als er nog steeds dingen spelen. Hopelijk ben je zo fit en klaar voor de bevalling! Hier was de echo goed! Ben weer iets rustiger Kwaaltjes niet echt last van, ben wel een beetje misselijk en heel moe geweest maar dat is weer voorbij!
Heh kon je al testen?? Kan het niet nog te vroeg zijn? Heb je vanochtend getest? Je zal wel lang genoeg gewacht hebben....wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte lieverd...
Vanavond getest, zitten nu 13 dpo, dus hadden zeker meer moeten zien dan... Niet verwacht, maar vriendlief heeft de hele avond gehuild. We zijn zo verdrietig. Ik wil er nog steeds niet aan dat het nu definitief klaar is. Kan er niet van slapen, weet het gewoon even niet meer
O nee, Tash! Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!! Ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden en hier mag je natuurlijk altijd je hart luchten. Pfff... 😞
Bedankt Jiseb! Ik blijf hier sowieso jullie verhalen volgen. Veel te benieuwd naar jullies kindjes en alles eromheen. We zijn toch een hecht clubje van drie geworden zo het afgelopen kleine jaar. 😘