Ik ook niet meer. Is vast een reactie op een van de eerste pagina's. Dit item is 60 pagina's geleden ooit begonnen over een leeg vruchtzakje...
Wat een leuke foto's zeg! Evi gaat nu natuurlijk ook naar school! Vindt ze het leuk? Hier toch even niet meer doorslapen. Elin drinkt niet meer goed en haar temp. zakte. Vanochtend ga ik toch even met de verloskundige overleggen...
Jiseb, goed dat je contact opneemt. Het is nu wel koud buiten natuurlijk, weet niet hoe het bij jullie binnen is? Evi heft ook best een tijd met twee kruiken geslapen. En hopelijk gaat het drinken snel weer normaal. Dit geeft onrust he? Evi mag na kerstvakantie starten. Van de week kennis maken met de meester en de week erop twee ochtenden oefenen. En dan is zij er echt klaar voor. Nu ik nog 😊 Tatum, hoe is het met je? Bijna 16 weken, voelt het al wat echter? Ik heb contact opgenomen met de beheerders van het forum over ons onderwerp en de plek. Zij raden aan dit topic te sluiten en een nieuwe voor ons drietjes te openen in een ander deel van het forum. Dus als jullie dat ook goed vinden, dan regel ik dat. Dan hebben we niet meer dat mensen advies en steun zoeken terwijl wij het allang 'afgerond' hebben.
Ja inderdaad, dat kan goed een reden zijn (bij ons thuis is het heel erg koud, gelukkig hadden we daar geen last van in mei). Altijd even de vk bellen als je het niet prettig vindt. Spannend zeg dat Evi naar school gaat. Lijkt me een heel dubbel gevoel. Ik zit er nu al tegenop en ik heb nog even haha. Maar vooral ook omdat je natuurlijk had gehoopt nog een ander kindje thuis te hebben lijkt het me zwaar. Het voelt nog steeds vreemd moet ik zeggen. Heb het vorige week maar wereldkundig gemaakt op FB, al wisten alle goede vrienden en familie het al lang. Gewoon om het nog iets echter te maken. Heeft niet super geholpen haha. Nu maar wachten tot ik de baby voel. (Het lijkt de laatste dagen wel vaak alsof er iets op mijn blaas duwt, maar ik weet niet of je dat al zo duidelijk kunt voelen, de baby weegt natuurlijk nog bijna niks). We hebben 29 december overigens 20 weken echo, maar gaan kerstavond de enveloppe met daarin het geslacht openmaken. Dan kunnen we het met kerst met onze familie delen, zij denken dat we tot de 20 weken echo wachten...hebben we in ieder geval nog een miniverrassing. Lijkt me een goed plan om te verkassen...waar gaan we verder kletsen?
Wat een leuke verrassing, Tatum! Dat maakt het voor de familie ook meer onverwacht (hadden wij met de bevalling, dat verwachtte ook nog niemand). Ik hoop dat je hem/haar snel voelt, dat geeft ook weer rust. Tash, wat leuk dat Evi een meester krijgt. Je hoort niet vaak dat meesters bij de kleuters werken. Ik werk in het onderwijs en ken maar 1 kleutermeester. Ik vind het een goed idee om te verkassen! Ik hoor/lees wel waar we naartoe gaan. Hier gaat het weer goed. De verloskundige zei dat ze minimaal 300 cc per dag moest drinken en goed moest plassen en dat doet ze. Het is bij ons in huis meestal fris, dus we hebben de muts maar weer op 's nachts.
Inderdaad heel leuk om dat als verrassing te kunnen onthullen Tatum! En hoop echt voor je dat het wat echter wordt als je de baby voelt. Jiseb, hoe is het met het drinken en de temperatuur van Elin? En met jou zelf? Al last van kraamtranen gehad? Evi krijgt een meester ja, heel uniek! En superleuk. Vorige week kennis gemaakt en het lijkt me een hele lieve meester. Sorry dat ik er even niet was. We hebben vorige week natuurlijk het gesprek gehad en dat is op zich vrij redelijk afgelopen, maar door het gebrek aan vertrouwen op een goede uitkomst ben ik helemaal van slag. We mogen nu drie iui pogingen doen. Met moeite willen ze wel een paar iui behandelingen doen. Alleen vriendlief is er eigenlijk echt klaar mee. Vooral omdat hij zo geschrokken is van wat de arts zei. Hoe ernstig en agressief mijn endometriose is en dat de kansen bijzonder klein zijn. Zij zien er eigenlijk geen heil in. We nemen december lekker rust, genieten met z'n drieën van elkaar en de feestdagen en kijken in het nieuwe jaar weer verder. Gister hadden we een feestje van mijn familie, maar we zijn halverwege naar huis gegaan. Ik zat vreselijk mezelf in de weg, moest veel huilen. Heel stom, ik ben normaal helemaal niet huilerig, sowieso niet buitenshuis, maar het kwam er allemaal uit. Ik moet dus ook nog kijken waar we naartoe gaan met het gesprek. Komt nog wel
Ik begrijp helemaal dat je even tijd nodig had! Wel fijn dat jullie toch nog een kans krijgen. Hopelijk kan je nu even bijkomen en ziet je vriend het dan ook weer zitten. Je hebt in ieder geval de mogelijkheid, mochten jullie door willen. Hier gaat het nu beter. Elin drinkt wel echt heel langzaam, meestal doet ze wel 45 minuten over een fles, dus we gaan een groter gat proberen, misschien dat dat helpt. Of wellicht heeft ze gewoon veel tijd nodig en zijn wij te ongeduldig. We weten nu in ieder geval dat het allemaal goed is als haar luiers nat blijven. Ik heb 1 keer op een avond na ongeveer een week gehuild. Elin was aan het krijsen bij het verschonen van de luier en ik zag het even niet meer zitten, had het gevoel dat ik er niets van bakte. Later voelde ik me heel schuldig naar Elin en mijn man toe, terwijl ik eigenlijk wel wist dat ik er niets aan kon doen. Tatum, begin je het al spannend te vinden om er achter te komen of je een jongetje of meisje krijgt en om het de familie te laten weten?
Bah Tash, ik kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit. Is ook niet echt lekker dat je vriend er eigenlijk niet helemaal achter staat. Maar ik snap dat jouw drive zo groot is... Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie er wel vol voor kunnen gaan met zijn tweeën en dat het jullie iets oplevert. Blijf voor jullie duimen. Bij mij is het MMM gevoel, de wanhoop en de angst nog niet verdwenen, kan me wel enigszins inleven.... Jiseb fijn dat het beter gaat. Die eerste periode is echt heel pittig. Zie er ook wel weer tegenop moet ik zeggen. Vond het zelf na een week of 6 echt leuker worden... Ik vind het wel spannend om erachter te komen wat het wordt...met de familie delen is gewoon leuk maar vind ik niet echt spannend . Ben nu wel erg benieuwd..nog minder dan 2 weekjes
Bij mij is het onzekere gevoel ook nog heel lang gebleven, Tatum. Zelfs toen ik met verlof ging was er nog altijd dat stemmetje achter in mijn hoofd:" Ze is er nog niet, wees niet te blij, het kan nog steeds misgaan." Ik was pas echt opgelucht toen ze geboren was en zelfs toen was het nog even onwerkelijk. Maar omdat ik dat niet altijd genoeg heb gedaan wil ik je zeggen(hoe cliche het ook is...): Geniet van elke dag dat je zwanger bent!
Ha! Hier begint er een beetje een ritme in te komen en raken we de vermoeidheid wat kwijt. Elin groeit als kool! Ze past eindelijk de kleinste kleertjes fatsoenlijk, zonder de mouwen tot halverwege op te rollen. Hoe is het met jullie beide? Ik wil je jullie alvast fijne feestdagen en een goede jaarwisseling wensen. En laat 2017 veel moois brengen!
Klinkt fijn Jiseb! Altijd lekker als er wat ritme in komt. En heerlijk dat ze zo goed groeit! Vandaag is ze al 1 maand! De tijd is vast voorbij gevlogen. Tatum, hoe gaat het met jou? Je krijgt de 20 weken echo al in zicht. En het grote nieuws al verteld? Ben stiekem ook wel erg benieuwd wat het wordt. Denk steeds een aan meisje bij je. En voel je het al? Wij hebben een fijne, eigen en dus enigzins rustige kerst. We genieten daar echt van. Ik heb een moeilijke tijd (gehad). Met vlagen heb ik het weer heel moeilijk, door nieuwtjes etc, maar ben nu weer wat rustiger en heb zelfs weer iets van positief gevoel voor volgend jaar. Maar misschien wil ik niet in januari al starten. Weet het nog niet, dus eerst lekker vakantie met mijn moppies vieren.
Bedankt allebei! Ik wens ook jullie alle goede voor het komende jaar , dat Elin maar gezond door mag groeien en voor jou Tash, dat de wens toch nog in vervulling mag gaan! Wij hebben kerstavond de brief geopend en we krijgen weer een jongen! Verder voel ik me goed, 20-weken echo as donderdag, ben wel benieuwd! Voel de baby nog niet (placenta aan voorkant) en dat maakt me wel onzeker, lang leve de angelsound! Geniet wel van mijn groeiende bump 💙 Tash, lekker rustig aan als dat beter voelt, die ene maand zal niks uitmaken 🍀
Wat leuk Tatum, weer een jongetje! Geniet er inderdaad maar van, achteraf besef ik me dat ik dat veel te weinig heb gedaan! Tash, allereerst gefeliciteerd met Evi!! 4 jaar alweer! Ik wens voor jullie ook zeker een heel bijzonder 2017, waarin jullie allergrootste wens uit mag komen. Hopelijk hebben jullie fijne feestdagen gehad. Wij hebben het gezellig met familie doorgebracht. Het was wel erg vermoeiend met zo'n kleintje, maar wat onwijs bijzonder dat er na zoveel jaar ineens iemand bij de familie gekomen is en te zien hoe trots en verliefd iedereen op haar is.
De beste wensen allebeide! Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad. Ik wens voor jullie dat 2017 een prachtig jaar wordt waarin jullie diepste wensen mogen uitkomen! 😘 Hoe is het met jullie?
Hi meiden! Hoe is het met jullie? Sorry dat ik het weer zo'n tijd heb laten afweten. Had even genoeg aan mezelf en ons drietjes. Nog steeds eigenlijk, maar ben nu toch ook wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Tatum, ruim over de helft. Geloof je het al? Kan je het je al voorstellen straks een baby erbij? En Jiseb, hoe gaat het met jou en je kleine Elin? Al een beetje gewend aan elkaar? Ik heb net een menstruatie achter de rug, maar nog niet aangemeld. Dus tegen het advies van het ziekenhuis in evengoed gestopt met de pil. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor en wil dat mijn cyclus normaal loopt voor we starten.
He de meldingen voor dit onderwerp stonden opeens uit 😳. Weer even aangezet... Tash, fijn van je te horen! Heb je wel een normale cyclus, heeft endometriose daar geen invloed op? Maar wel heel veel pijn dan denk ik? Wil je volgende cyclus wel gaan beginnen? Hou ons op de hoogte, hoop zo voor jullie dat het goedkomt 😘. Jiseb alles goed bij jullie? Geef je eigenlijk (nog) borstvoeding? Wanneer moet je weer beginnen met werken en zie je er tegenop of kijk je er ook weer een beetje naar uit? Hier gaat het heel erg goed. Ik voel me goed. Voel de baby eindelijk ook beter. Vandaag is iemand medicatie komen ophalen die ik overhad en stuur ik 2 dames nog iets op...hopelijk brengt het hen ook geluk....
Wat fijn dat je de baby meer voelt nu. Dat maakt het werkelijk he? Zijn jullie al met namen bezig? Ik heb nog geen idee hoe het met mijn cyclus zit. Tijdens een hele periode van cryo terugplaatsingen was het altijd keurig 27 dagen. Maar ik heb ook wel een svreemde afwijkende cyclus gehad, hoewel dat wel altijd een verklaarbare reden had achteraf. De pijn is wel behoorlijk ja. Ik heb nu nieuwe pijnstillers, langwerkende, en dat scheelt wel. Ik was er wel te snel mee gestopt, maar dat weet ik dan voor de volgende maand. Als we weer van start gaan laat ik het weten hoor!