Leeg vruchtzakje 7+2 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tash, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ha meiden!

Tash, fijn dat je weer ongesteld geworden bent, maar dat dat dan met zoveel pijn gepaard moet gaan...😟. Ik kan me goed voorstellen dat je even samen met je vriend en Evi wilde zijn! Hopelijk vind je over een tijdje de kracht om weer door te gaan en ziet je vriend het ook weer zitten.

Tatum, bij jou schiet het al op, he! Heerlijk dat je je kindje goed voelt, daar genoot ik echt van!

Met ons gaat het op. Het is wel vermoeiend, maar we genieten heel erg van ons meisje. Ze begint al lekker te kletsen. Ik ben alweer over de helft van mijn verlof. Terwijl ik het me niet voor kon stellen, vliegen de 4 maanden voorbij! Ik vind het heerlijk om met Elin en mijn man thuis te zijn, maar voel me ook wel een beetje opgesloten, je wereld wordt zo klein. Misschien is werken ook wel fijn. Tatum, ik geef geen borstvoeding, maar al vanaf het begin de fles. Mijn man is tot 1 april ook thuis en dan is dat toch wel erg fijn.

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Jiseb, wat heerlijk zo'n kleine kletskous! En wat worden ze snel groter he? Fijn dat jullie samen zo van Elin kunnen genieten. Snap ook wel wat je bedoeld met het feit dat je wereld zo klein is. Geniet nog even van je verlof, dan geniet je straks nog meer van je werk denk ik. Slaapt ze af en toe al door 's nachts? Dat scheelt wel veel in je vermoeidheid, maar ze bepalen het lekker zelf haha! Het ene kind doet dat sneller dan de ander.

Tatum, hoe gaat het met jou?? Vandaag 25 weken zie ik. Hoe is de 20 weken echo gegaan eigenlijk? Sorry als je dat al verteld had maar ik dat niet opgeslagen heb.

Ik heb me vanmorgen aangemeld voor de iui, hoor vanmiddag als het goed is meer. Ik heb het de afgelopen maand heel moeilijk gehad. Evi naar school en ik helemaal uit mijn doen. Heel veel moeite met al die moeders met handenvol kinderen bij school, de stilte thuis, de vragen naar Evi's broertjes of zusjes waarop je weer uit moet leggen dat die er niet zijn.... Het verbaasd me hoe onnadenkend mensen hun mening geven of opmerkingen maken. En dat doet zeer..
    Ik zag het altijd voor me, Evi als grote zus, hoe het weer zou voelen om zwanger te zijn, het zorgen voor een kleintje. Dat ben ik de laatste maanden helemaal kwijtgeraakt en dat gevoel van het komt wel goed is zeker nog niet terug. Hoewel ik het nog steeds eng en lastig vind om weer te starten, denk ik wel dat dat goed is om nu verder te gaan. Het feit dat ik er nu zonder al te veel verwachting in ga, is vooral zelfbescherming denk ik. Ik wil niet nog langer wachten, bang dat ik dan nooit meer durf te starten.
    Sorry voor weer een heel verhaal. 😊

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hej Tash, wat moet het moeilijk zijn met al die andere moeders. Ik merkte ook dat er altijd weinig begrip voor is, mensen die met een vingerknip weer zwanger zijn, of echt niet zien dat het niet voor iedereen gemakkelijk is. Ik hoop zo voor jullie dat de iui iets oplevert en je wel lekker weer kunt genieten van een zwangerschap. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het ook wel mis, ondanks dat ik toen heel graag wilde dat Elin gewoon in onze armen zou liggen.

Met Elin gaat het idd heel hard! Ze is alweer 11 weken! Ze groeit als kool en de ontwikkeling gaat zo vlot. Ze slaapt al vanaf week 6 door van een uur of 12 tot een uur of 6. Inmiddels slaapt ze van 8 tot 8, met tussendoor nog wel een flesje om een uur of half 12. We hebben dus qua nachtrust niets te klagen!

Tatum, hoe is het met jou? Houd je het nog een beetje vol, heb je veel klachten of valt het mee?

4. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Lieve Tash,
    Wat je beschrijft kan ik me zo goed voorstellen....
    Het was precies waar ik bang voor was. Al kom je er wel doorheen, het is zo lastig. Het zijn dingen waar ik vroeger niet bij stilstond. Natuurlijk krijg je 2 kinderen en breng je de eerste naar school en heb je de ander nog lekker thuis. Gewoon nooit bedacht dat dat niet zou gaan gebeuren. En ineens is het toch zover...
    Ik lees in het andere topic dat je er weer aan toe bent om verder te gaan. Gelukkig heb je de energie weer om er vol voor te gaan.
    Heel erg veel succes in elk geval, hopelijk gaat dit een succes worden 🍀.

Jiseb nog lekker even genieten! Maar als je zo weer werkt geniet je ook ontzettend van de tijd die je dan hebt!
    Hoeveel uur ga je werken?

Hier gaat alles goed, 20 weken echo was perfect en ik voel me ook super. Mag dus absoluut niet klagen!
    Merk wel dat het traject "er nog zit". Geloof soms nog steeds niet dat we nu zover zijn...

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wat goed om te horen dat het zo goed gaat met je Tatum! En ontzettend fijn dat de echo goed was. Heb je nou nog een keer een echo rond de 30 weken ofzo?

Wij zijn inderdaad van start gegaan met de iui. En ik hoop met heel mijn hart dat we hiermee ons kindje mogen krijgen.
    Gister een echo gehad en er bleek (slechts) 1 follikel te zitten. Ondanks de hormonen dus. Maar goed,veranderen we niks aan. Morgen hebben we een ochtendje Amsterdam voor de inseminatie (wat een stom woord, voel me net een koe :)).
    En dan hooen we toch nog het beeld dat je zo mooi beschreef wasr te maken!

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Heeeeeeeeel veel succes Tash! Ik ga voor je duimen! 😘😘

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0