He Tash, Wij hebben een druk weekend . Nou ja vandaag niet. Hier nog alles hetzelfde...alleen een beetje bruinverlies. Nou ja dinsdag komt steeds dichterbij. Fijn dat er wel vanalles gebeurt, maar jammer dat het zo lang duurt. Als je alleen bloedverlies hebt gaat het wel, maar die krampen zijn naar. Hoe laat mogen jullie dinsdag? Ik hoop voor je dat alles weg is dan, maar het lijkt nu nog wel echt bezig te zijn he?
Lekker een druk weekend, dan gaat de tijd wat sneller. Ik lig inmiddels weer goed dubbel van de pijn. Op zich niet heel vreemd voor mij (door de endometriose wordt de pijn elke keer erger), maar ik hoopte het ergste met dinsdag gehad te hebben en had hier dus niet op gerekend. Verlies genoeg bloed en ook regelmatig stolsels en slijm. Hopelijk is het dan wel goed. Beetje stomme vraag hoor, maar een inwendige echo maken ze dus ook als je zoveel bloedverlies hebt? Ik heb al ontelbare inwendige echo's gehad, maar nog nooit tijdens bloedverlies. Hooguit nog wat bruinverlies. Voelt echt zo stom na al die jaren ziekenhuis! Ik moet om 11u. En jij?
Hoe gaat het nu? Toch wel spannend zo he, of het weg is! Ja die echo doen ze ook me bloed, ze zijn wel wat gewend daar . Ben jij de hele week thuisgeweest? Ik heb gisteren gezegd op mijn werk dat ik er waarschijnlijk de komende dagen niet ben. Wij "mogen" om 10.45u, dus hopelijk kan ik vanmiddag ook de pillen in gaan brengen, merk steeds meer dat ik vooruit wil...
Ik heb zondag een echo gehad want ik had heel veel bloed verlies en werd totaal niet lekker. Met een tang hebben ze grote stolsels en het vruchtzakje eruit gehaald. Vruchtzakje blokkeerde het een en ander waardoor je heel veel door blijft bloeden. Je kan altijd bellen. Vanochtend de laatste tablet ingebracht. Bij de echo zaten nog wat restjes die er nu uit moeten. Ik heb mij wel ziek gemeld want ik ben lichamelijk echt niet fit door al dat bloed verlies en bijwerkingen.
De eendenbek is erg onprettig. Met de tang niet. Dat voel je niet echt. Ze ging daarna echo maken. Maar ook kijken naar de eierstokken. Dat was het meest pijnlijke. Ze gaat dan een nare bocht maken. Gelukkig zag dat er allemaal goed uit. Als je iets niet vertrouwd kan ik je wel adviseren om te bellen. Sinds ze vanalles eruit gevist heeft is het wel veel minder geworden. Ik ben het alleen zo zat!! Ik hoop echt dat de echo helemaal schoon is over 2.5 week.
Tatum, hoe is het gegaan? Mag/kan je beginnen met de tabletten? Miekie, klinkt behoorlijk heftig met die tang!! Wel goed dat het er nu uit is waardoor jet bloeden misschien ook wat minder wordt. Rustig aan maar. Hopelijk bij de volgende echo een mooi schone baarmoeder te zien. Bij mij was geen vruchtzakje meet te zien. Die ben ik dus woensdagochtend verloren. Ze keer er wel van op dat ik nog zoveel pijn heb en wil dat ik het bloedverlies goed in de gaten houd. Er was nog een erg rommelig en dik slijmvlies te zien, dus het was nog niet te zien of ik alles al kwijt ben. Als ik weer erge kramp krijg, koorts of veel bloedverlies moet ik meteen bellen. Verder afwachten tot de rest eruit is en over twee weken controle echo. Hopelijk is het dan allemaal goed.
Waarom heb je de echo pas over 2,5 week? Dat is lang zeg! Ben je wel op de natuurlijke manier zwanger geworden en mag je hierna weer verder?
Fijn dat het vruchtzakje weg was! Hopelijk is ook alles weg dan! 2 weken duurt ook nog lang... Hier was de vruchtzak een beetje in elkaar gezakt en het vruchtje zeker niet gegroeid, ook geen hartslag gezien. Heb dus de pillen meegekregen. Ben er een beetje tegenaan aan het hikken maar ik ga me zo in bed installeren en ze inbrengen...dat het maar snel achter de rug mag zijn!
Over 2.5 week vanwege dat je ook een week na het beginnen alles kan verliezen. Bij de een is het snel en ander duurt het even. Na het verliezen van het vruchtje heb je nog ongeveer 10 dagen bloedverlies. Mijn eigen gyn die had ook weinig opties. Ik wou wel heel graag bij haar. Als het te lang duurt dan ga ik weer bellen. Wij zijn via de natuurlijke weg zwanger geworden. Ik loop vanwege andere redenen bij de gyn.
Hopelijk wel alles weg dan! De pillen zitten erin en heb alvast wat paracetamol genomen. Ben benieuwd...
Sterkte Tatum!! Hoop dat het niet te veel tegenvalt en je er snel doorheen bent. Ga aan je denken! Snap dat je er tegenop zag, maar zo kan je wel eindelijk verder straks. Kwam het nog hard binnen dat het vruchtzakje al wat ingezakt was en er geen hartslag was? Of meer opluchting? Nou meid, ik denk aan je!
Nou de krampen waren echt veel minder dan de vorige keer, bloed en stolsels meer voor mijn gevoel. Het kwam echt goed op gang en vanaf toen was de pijn eigenlijk weg. Vannacht stoptn de stolsels. Heb nu alleen geen idee of het vruchtzakje ook eruit is, kon niet echt iets opvangen, het kwam er zo hard uit! Dus ben geneigd toch vandaag de tweede dosis te nemen, het kan geen kwaad toch? En nee gisteren geen teleurstelling hoor, was wel blij dat het al minder was dan de vorige keer, had me er 2 weken geleden al bij neergelegd. Dinsdag controle echo.
Ik moest 4x 2 tabletten inbrengen. Heb uiteindelijk 5x 2 gedaan. Omdat er ook tabletten terug kwamen. Bloedverlies neemt wel af gelukkig.
Hallo, Ik lees even mee om te kijken wat me nog te wachten staat komende week. Ik wil jullie even heel veel sterkte wensen de komende tijd!
Heb net even gebeld en moet morgen een echo laten maken om te kijken of het weg is, dus nu even geen extra pillen. Wel fijn, gebruik ik ze niet voor niets. Zou geweldig zijn als alles in een keer weg is...
Dankjewel Jiseb. Wat maken jullie ook veel mee zeg. (Heb je topic even gelezen). Ben je wel helemaal zeker van de termijn. Kan het vrijdag niet toch nog goed zijn?
Gelukkig dat de krampen wel meevielen dit keer Tatum! En wel meer bloed en stolsels. Zou fijn zijn als het nu wel meteen goed is. Volgens mij kan die tweede dosis gewoon ja. Mijn arts zei al dat als er niks meer zit wat los moet, er ook niet zodanig veel of zelfs helemaal geen krampen optreden. Wel 24u na de vorige dosis. Hoop zo dat je volgende week een duidelijk schone baarmoeder te zien krijgt! Miekie, moest je na die tang ook nog tabletten dan? Wat voor? Want die die Tatum en ik gekregen hebben is maximaal 2x 4 tabletten. Josef, heb je ook een leeg vruchtzakje? Naar he? Jij ook sterkte!