Pfff.... Dag 25 en nog geen eisprong in zicht of zou ik hem nou gemist hebben? Ik ben pas op dag 16 begonnen, omdat ik normaal ook pas op dag 18 een eisprong heb. Zou het deze keer eerder zijn geweest, lijkt me sterk toch na de miskraam?
Hmm, dat duurt inderdaad wel lang Jiseb... Eerder lijkt mij niet heel waarschijnlijk, maar de boel is vaak wel in de war. Kan je geen bloed laten prikken of een echo laten maken om te kijken hoever je in een cyclus zit?
Ik zal nog even wachten en anders eens contact opnemen met het ziekenhuis. De zwangerschapstest is wel wit en ik krijg ook weer een raar gevoel in mijn onderbuik en borsten, dus er lijkt wel iets te gebeuren...
Je cyclus kan echt compleet van slag zijn hoor. Zou eigenlijk erg erg goed zijn als je meteen de juiste cyclus weer te pakken hebt. Gemiddeld duurt t 6 weken tot je eerste menstruatie. Mij is verteld dat je pas na een week of 10 hoeft te bellen..
Dat zou wel snel zijn, de zwangerschapstest lijkt wit (misschien een heeeeeeeel licht streepje, maar echt misschien). Maar het zou kunnen. Kleuren ovulatietesten eerder bij zwangerschap dan zwangerschapstesten? Voorheen waren mijn testen wel positief bij zwangerschap.
Maar dan zou er toch ook meer te zien moeten zijn op de zw. Test? Van mijn temperatuur kan ik ook echt helemaal niets maken, die vliegt alle kanten op. Voorheen als ik voor mijn eisprong zat, zat ik op 36.2-36.4, nu ergens tussen 35.5 en 36.9 al sinds de miskraam. Temperatuurkaart
Sorry ben even een tijdje offline geweest... Jiseb, het kan zijn dat je eisprong er nu gewoon aankomt, kan een stuk later zijn dan normaal. Ik heb niet zoveel verstand van temperaturen maar lijkt ook niet op temperatuur bij zwangerschap toch? Heb je een foto van je testen? Tash hoe gaat het met jou? Ik ben vorige week ongesteld geworden, dus ik had wel echt mijn eisprong toen ik dat dacht (met HCG dus ). Echter is mijn menstruatie superlicht. Vrijdag had ik uitgangsecho en toen zag het er nog te onrustig uit. Bms was 16 (!) mm dik...dus nu heb ik een kuur provera gekregen, zit nu op dag 3, nog 2 dagen en dan hopen dat ik flink ongesteld word....
Tatum, bij jou dus ook zo onrustig?? Wat zijn we 'lekker' bezig..... Wat doet die provera precies? Ik heb morgen weer een echo. Inmiddels weer pittig pijn ook sinds dit weekend. Ik hoop dat ze iets kunnen doen, want dit is niks zo! Wanneer moet je weer heen voor een echo? Jiseb, ik heb ook geen idee hoe het werkt met temperatuur eigenlijk. Maar het kan inderdaad wel lang(er) duren dan normaal voor alles weer op gang is na een miskraam. Merk je verder nog wat?
Pfff, wat heeft een miskraam toch veel na-effect als ik dat van jullie hoor en naar mezelf kijk. Ik heb weer een zeurende buikpijn en mijn borsten irriteren ook. Ik ben benieuwd of ik nu idd mijn eisprong heb. Normaal lopen de testen dan veel sneller op en niet in een week steeds iets donkerder, maar nog niet knal.
Hij lijkt er zeker aan te komen! Bij mij worden deze wel donkerder idd. Voor de zekerheid toch maar gezellig maken
Hoe is de echo gegaan? Hopelijk wat meer duidelijkheid en minder pijn! Ik moet de provera 5 dagen slikken en daarna word ik ongesteld (3-7 dagen later), vandaag laatste pil gehad. Maar weet ook niet precies hoe het werkt, kan er dan een nieuwe cyclus beginnen? Ik was zelf ongesteld geworden, dus dan begint de cyclus en gaan er eitjes rijpen...geen idee wat er met die eitjes gebeurd is nu. Aangezien we gekozen hebben voor tp in eigen cyclus ben ik wel benieuwd hoe erg de boel zo overhoop ligt...
Tatum, ik hoop dat je na de volgende menstruatie de boel weer op orde hebt! Toch gekozen voor eigen cyclus dus? Wat heeft de doorslag gegeven? Na deze menstruatie kan je daarmee aan de slag? Er even van uitgaande dat het goed is dan... Jiseb, ze lijken inderdaad mooi op te lopen. Jij hebt ook last van buikpijn dus. Ik ook. En ik zot ook tegen een eisprong aan, dus het kan wel kloppen allemaal. Nog maar even doortesten en er maar gewoon voor gaan?! Ik had vandaag een echo en verwachtte niks goeds. Nog steeds behoorlijk last van mijn buik, ook met steken rechts waar de cyste zit. Hoopte vooral te zien dat het niet erger was geworden. Maar tot onze verrassing zagen we een mooi opgebouwd bms! Er zit nog wel wat vocht, maar ik ben eindelijk echt schoon! Jippie! Mijn cyste bleek kleiner te zijn, dubbel jippie! En toen zag ze ook nog een follikel, mooi maatje. Heb ik niks aan dacht ik.... Maar omdat het er allemaal zo verrassend goed uit zag een week kater, mogen we waarschijnlijk toch door voor de cryo!! Jippie jeej!! Enige wat nu nog roet in het eten kan gooien is dat kleine beetje vocht. Echt bizar die ommezwaai! Maar ben wel opgelucht!
Tash, wat een vooruitgang. Fijn zeg! Soms heb je ook even iets positiefs nodig, na zoveel ellende! Tatum, fijn dat jij ook weer door kunt. Hopen dat alles na je menstruatie weer op orde is! Bij mij lopen de testen alweer af. Ik snap er niet echt iets van, maar we zijn er wel voor gegaan dit weekend, mocht het wel mijn eisprong zijn geweest. Ik hoop dat het effect heeft gehad. Ik merk dat ik niet alleen buikpijn heb, maar me ook gelijk weer veel meer moe voel, hoofdpijn en een vervelend gevoel in mijn borsten. Hebben jullie dat ook?
Huh, wat vreemd Jiseb! Gelukkig hebben jullie er alles aan gedaan Maar de overige klachten herken ik niet. Voel je je hetzelfde als tijdens je zwangerschap? Zo klinkt het, maar dat kan dan dus niet als ik die ovu testen moet geloven?
Ja, Tash, dat vond ik dus ook erg vreemd. Maargoed, de testen zijn weer licht en mijn temperatuur stijgt, dus ik ga uit van een eisprong. Ik zie het over een dag of 10-14 wel.
Hahaha, Jiseb, je zal het inderdaad wel merken over een kleine twee weken.... Wij ook als het goed is! Hopelijk.. Kleine update, de echo was goed (genoeg)! Het follikel was al zo ver, dat ik urine moest laten testen en ik bleek al een pospitieve test te hebben. Maar daardoor komen we ook een dag eerder dan gepland uit. En laat dat nou net een probleem zijn. Ze hebben een capaciteit voor het ontdooien van 4 cryo's en wij zijn nr 5. Dat betekend dat we maandag pas horen of onze cryo zondag uit de vriezer gekomen is. Vind het zo vreselijk spannned...