Wanneer 1ste echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door ilja27, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

Ik ben zwanger vandaag een positieve test in handen. Op cyclus dag 25. Heb een cyslus tussen de 23 en 28 dagen. Heb de test even bijgevoegd ben zoooooooooooo blij. Is na de 3de iui behandeling. Nu net gebeld en mag met 8 weken voor echo komen. Dat is pas 6 juni wat een eind weg. Bij mijn andere zoontje mocht ik met 5 weken en 6 weken komen. Dan konden ze nog niet het hartje zien, maar wel of er een gevuld vruchtzakje zat. Aangezien ik 2 keer een miskraam heb gehad, 1 keer een lege vruchtzak en bij onze zoon heb ik gevloeid tot de 13de week. Ben erg onzeker nu en bang. Maar aan de andere kant met 8 weken weet je wel meteen of het goed is. Hoe kom ik die tijd door hahahaha.

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Tegenwoordig is een echo met de 8 of 9 weken heel normaal... helaas. Bij mijn eerste zwangerschap wisten we niet precies wanneer mijn laatste, duidelijke, menstruatie was geweest. Dus mochten we met 5 weken al voor een echo omdat we zeker waren dat we een combinatietest wilden doen.
    Bij deze zwangerschap heb ik pas bij de 9 weken de eerste echo, terwijl ik al met de 4 weken een afspraak had gemaakt bij de gyn... hoe ik die 5 weken ben doorgekomen? veel afleiding gezocht in studeren, bij vriendinnen en natuurlijk veel tijd met mijn zoontje doorgebracht!
    Succes met het wachten, ga leuke dingen doen, dan vliegt de tijd voorbij.... ik zal duimen dat het weer mee zit ;)

3. chila

chila Niet meer actief

Wij mogen deze donderdag al voor de eerste echo. Dan zijn we 5weken en 6 dagen zwanger als het goed is. Maar wij mogen zo vroeg vanwege dat wij een behandeling hebben gehad en bij een kliniek lopen.

Groetjes Chila

4. Divabieb

Divabieb Actief lid

24 apr 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd. Gister me eerste positieve test in handen, morgen naar de huisarts, bn benieuwd wat zij zegt!
    Eerste echo met 8 weken lijkt mij prima.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Idd met 8 weken is vrij normaal.
    Maar snap je gevoel wel, dat klinkt zooo ver weg.
    Succes met wachten en hopelijk zit alles goed!

6. luna82

luna82 Lid

20 mrt 2012
    28
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap:D

Ben ook zwanger van mijn eerste kindje:D.
    Krijg vrijdag mijn eerste echo dan ben ik 10 weken zwanger.. Ik word ook gek van het wachten of alles in orde is.:( Nu lijkt de week niet voorbij te gaan. Je mag best blij zijn dat je al met 8 weken mag komen.. ;)

Liefs luna82

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik keijg met 12 weken de eerste echo.. Duurt lang!

8. Alita

Alita Niet meer actief

als jij eerder wilt vraag je dat toch gewoon?

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    je mag blij zijn dat je met 8 wkn mag! ik mocht pas bij 11 wkn!

Deel Deze Pagina