Leeg vruchtzakje bij 6 weken zwanger

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lonelyD, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonelyD

lonelyD Lid

21 apr 2012
    24
    0
    0
    hoeraaa!!! heb net de echo gehad, en alles zit goed, ben nu weer terug gezet van 7 weken naar 6,1.
    maar ze zag al een hartje kloppen, en even dacht ze dat ze er zelfs 2 zag kloppen, maar ze kon het niet meer terug vinden, dus dat zal blijken uit een latere echo!!

2. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Wat goed! Gefeliciteerd!

3. nikespits

nikespits Actief lid

2 jun 2012
    178
    0
    0
    Dordrecht
    Gefeliciteerd!!!

4. ilana

ilana Actief lid

23 sep 2012
    130
    0
    0
    yesss! Gefeliciteerd (heb stiekem meegelezen) ben blij voor je !

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Super meid!! Gefeliciteerd!! Geniet er van!

6. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wat een goed nieuws! Heel fijn voor je.
    (hier ook een stiekeme meelezer ;))

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Gefeliciteerd :)

8. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    gefeliciteerd

9. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hè goed nieuws! Wat heerlijk voor jullie!!

10. lonelyD

lonelyD Lid

21 apr 2012
    24
    0
    0
    Jaa dank jullie wel, ben zo blij :)
    Maar jeetje wat voel ik me anders als bij mijn andere 2 zwangerschappen, toen was ik nooit misselijk, en nu kan Ik amper bewegen en er komt een golf van misselijkheid.. Zou ik dan nu een meid krijgen... :p

11. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Gefeliciteerddd!!!

12. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een opluchting! Gefeliciteerd en nu maar genieten (odanks de misselijkheid)

13. charlie2

charlie2 Nieuw lid

29 okt 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een stress toch allemaal he.....en dan fijne verhalen te lezen dat het toch goed kan komen!

Ik ben nieuw....was aan het zoeken op internet, want zit in hetzelfde schuitje.

Ik heb afgelopen dinsdag mijn 1e echo gehad bij 7 weken en 3 dagen. Ik kreeg de schrik van mijn leven....leeg vruchtzakje!! Ik was in shock....had dit totaal niet verwacht! Ik voelde me zo zwanger...heb zulke knallende testen gehad....en dan dit trietste bericht... Morgen krijg ik een controle echo om te kijken hoe het dan is.
    Het vruchtzakje was kleiner dan het vruchtje zelfs zou moeten zijn bij deze termijn.
    Nu was ik al in de veronderstelling dat deze zwangerschap dus verkeerd af gaat lopen....maar ik heb dus zo'n onderbuik gevoel dat er morgen wel iets zit....ik voel me gewoon zo ontzettend zwanger!! Dus ben gaan googlelen en kwam op deze site terecht.

Ik moet me natuurlijk niet flinke hoop gaan geven.....want de kans is groot dat het gewoon echt niet goed is....
    Helaas zal dat dan de 4e miskraam voor mij zijn.

Ik heb ook nog helemaal geen buikkrampen, bloedverlies of viezige afscheiding oid....

14. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    jeeejj blij om te lezen dat alles goed zit!! gefeliciteerd!!:D

15. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    wat een geluk!!!! dat alles goed is, nou lekker genieten!!!

16. MamaVjonah

MamaVjonah Nieuw lid

31 okt 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ook ik heb dinsdag de 23e een echo gehad. Er was niks te zien, ook geen vruchtzak. De bloedtest past wel bij 6 weken. Maar erg nauwkeurig is dat volgens mij niet. Er was buiten de baarmoeder ook niks te zien.

Eigenlijk moest ik 2 weken wachten, maar ik heb toch voor a.s vrijdag een echo gepland. Wat is dit moeilijk! Je weet gewoon niet wat je een plek moet geven!

Ik heb geen buikpijn/bloedverlies en wel moeheid, plassen en af en toe misselijk.

Ben benieuwd vrijdag en wat er bij anderen uitkomt! Hopelijk nog meer positieve uitkomsten!!!

17. lonelyD

lonelyD Lid

21 apr 2012
    24
    0
    0
    Vervelend dat jullie nu hetzelfde meemaken.. :( ik had er eerlijk gezegd ook geen vertrouwen meer in toen k alleen maar een klein leeg vruchtzakje zag, was dan ook echt superblij dat bij de echo een week later toch al een hartje te zien was, ( misschien zelfs 2).
    Er kan zoveel gebeuren in een week, misschien zijn julie minder lang zwanger als jullie denken! Toen ik me eerste echo kreeg dacht ik namelijk dat ik al 8 weken zou zijn, bleek ik pas 5 weken te zijn, je kan je zo vergissen! Hoop dat het goed komt bij jullie.
    Ik heb vanmiddag de echo, dan gaan ze kijken of het er nou een of twee zijn!

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    6,4 leeg vruchtAkje maar toch echt zwanger !!

19. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Spannend lonelyD .... Ben erg benieuwd!

20. nikespits

nikespits Actief lid

2 jun 2012
    178
    0
    0
    Dordrecht
    We horen graag of het inderdaad twee zijn. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je dan behoorlijk schrikt.
    De kans bestaat alleen wel dat niet beide vruchtjes blijven groeien.
    Ik kreeg mijn eerste echo "pas" met 9+3 en toen zagen ze 2 vruchtjes van gelijke grootte en gingen ze ervan uit dat het niet meer fout zou gaan met een van de twee (je weet het nooit zeker, maar dat is bij eentje natuurlijk ook).
    Inmiddels zit ik al op ruim 31 weken en ben ik het behoorlijk zat en zit ik al sinds september thuis.
    Ik geef eerlijk toe dat ik toch liever zwanger ben van eentje. Dus mochten het er twee zijn: veel sterkte en succes voor je zwangerschap, want dat zul je wel nodig hebben :)

Deel Deze Pagina