Zelf twee missed abortions gehad. Bij beide miskramen was (al vroeg ook) duidelijk dat het niet goed zat. Dooierzak had vreemde vorm, in elkaar geklapt. Ik snap dat je er geen vertrouwen meer in hebt, maar realiseer je ook dat er nog wel een mogelijkheid is. Ik wens je veel sterkte in deze spannende tijd.
Ik heb vanavond een “pretecho” gepland staan , dat zou voor mij al wat meer duidelijkheid kunnen geven. De verloskundige blijft vasthouden aan 2 weken wachten . Ik hoop maar dat als t echt niet goed is, het vanzelf los laat voor die tijd
Ik hoop dat de echo je meer duidelijkheid geeft aangezien je vorige echo gisteren nog was. Succes en sterkte in ieder geval! Ik duim voor meer duidelijkheid!
Hoelaat mag je ? Pfff wat spannend en zenuwslopend moet dit voor ne zijn . En indd vind dat als het mis is of lijkt dat ze dan snel afkappen ( de echo) vind dat ze dan even een momentje moeten geven zodat het door kan dringen enz enz . Hoop voor duidelijkheid voor je ( welke kant het ook opgaat) Dikke knuffel
Ja ik hoop het ook. Ik heb de bevestiging dat het echt mis is nodig aangezien ik me nog gewoon zwanger voel. Mn borsten doen juist meer zeer vergeleken met vorige week etc
Succes vanavond meid, ik duim voor toch goed nieuws. Belachelijk inderdaad dat ze je 2 weken laten wachten, vind ik echt onbegrijpelijk.. Zou sowieso eisen dat je volgende week weer terug mag komen hoor bij de vk, dan moet er al genoeg te zien zijn als het toch goed zit.
. Doen ze niet. Twee weken. En ik heb er echt de puf niet voor om er een rel van te maken. Ze luisteren toch niet.
Ik vermoed dat ze dit doen omdat mocht ze nu toch maar 5 weken zwanger zijn (wat niet zo is, gezien de positieve test toch?). Dan moet je over 2 weken wel wat zien. Als je over een week weer een echo zou maken en er is dan weer niets te zien, zou dat nog steeds kunnen omdat het dan nog te vroeg is. @Izzie7676 ik hoop dat de echo van vanavond je duidelijkheid geeft. Veel sterkte!
Klopt maar dat kan niet. Ben net terug , uitwendige echo was beter zichtbaar als inwendig, ik heb een gekantelde baarmoeder. Ze vond wel een dooierzakje en embryo in de vruchtzak maar geen hartje. Dus vooralsnog is t foute boel. Zij wilde dat niet direct stellen want ze zei dat het er niet per definitie slecht uit zag maar ik geloof dat echt niet. Ik heb al op 8 dpo positief getest, en dat was echt geen reactie op een eisprong. Ik va er can uit dat het alsnog fout is. Een missed abortion.
Misschien na het weekend terug gaan om te kijken of er een hartje klopt? Ik hoop het voor je! Maar snap dat de moed in je schoenen gezakt is..
Och meis de emotionele rollercoaster blijft doorgaan. Toch klinkt deze echo wel positiever dan de vorige. Al begrijp ik je gevoel en zelfbescherming helemaal. Er zit niet anders op dan afwachten. Ik zou zeker nog doorgaan met de utro tot je 100% zekerheid hebt. Sterkte komende dagen!
Wat een verdrietig nieuws Iz. Ondanks dat je al dacht dat het niet goed was houd je toch een beetje hoop...Gister was je 7+6 toch? Dan zou je inderdaad zeker een hartje moeten hebben zien kloppen. Kon ze het ook opmeten? Zo kunnen ze vaak ook berekenen wanneer een vruchtje is gestopt met groeien. Hartjes gaan kloppen met 5+4 en moeten op een echo zichtbaar minimaal zijn vanaf 6+3 vertelde mijn gyn in Gent (uiteraard alleen als je exact weet hoe ver je bent). Ben je nu gestopt met de utro? Nogmaals een dikke viruele knuffel ❤️