Stollingsonderzoek

Discussie in 'Miskraam' gestart door mrsb, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo ik had even een vraagje.

Ik heb een miskraam gehad met 8,4 weken en 2 vroeggeboorten met 22,5 en 23,5 weken. Nu willen ze 3 maanden na de bevalling een stollingsonderzoek doen op een stollingsafwijking en het antifosfolipidensyndroom. Nu vroeg ik mij af wanneer ik de uitslag daarvan kan verwachten? En hoe zit het dan met zwanger worden? Ik weet dat ik niet zwanger mag zijn als ze bloed gaan prikken 16 september, maar zou ik daarna wel weer zwanger mogen worden? Misschien is het een stomme vraag, en ik vraag het natuurlijk nog wel na in het ziekenhuis. Maar moet pas over 1 maand in het ziekenhuis zijn en was nieuwsgierig.

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ik heb zelf een stollingsafwijking, wel een andere, maaree bij mij duurde de uitslagen in het ziekenhuis 1 a anderhalve week..

ik denk persoonlijk dat je het beste kunt wachten tot de uitslagen bekend zijn, mocht er iets mankeren kunnen ze er wat aan doen, en als je zwanger bent zijn de stollingswaarden altijd anders.. Mocht er iets zijn met de stolling kun je dit het beste eerst met, ik denk bloedverdunning, op orde brengen, want met een dergelijke afwijking loop jij/je kindje meer risico dan de 'normale' persoon..

precies weet ik het natuurlijk niet, want bij mij ist proteïne s deficiëntie, en van de anderen weet ik weinig af.. Sterkte meid.. Wat heb jij een zooi voor je kiezen gehad..

3. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke bedankt voor je reactie! Ja ik heb de lijsten gelezen met alle andere complicaties die kunnen optreden door stollingsafwijkingen. Neem inderdaad liever geen risico

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb de stollingsafwijking Antifospolidensyndrooom.
    Mocht dat eruit komen dan moet er na 3 maanden opnieuw geprikt worden komt daar hetzelfde uit dan is de uitslag bevestigt.

Ik moest van week 4 tm 37 ascal slikken en van week 6 tm 36 fraxiparine spuiten.
    Ik was daardoor medisch en kreeg ook vaker groei echo's.

Deel Deze Pagina