Hallo allemaal, Graag jullie ervaringen! Ik kom net van de toilet en zie ik dat ik lichtroze slijm, dus bloed begin te verliezen.. Maar ik heb maandag een curretage gepland! Wat moet ik nou doen? Mijn situatie voorafgaand: met 11+3weken te horen gekregen dat het hartje was gestopt met 8 weken.. Ben nu volgens de vk 12+4 weken.. Dus het begint nu op gang te komen na ongeveer een week dat ik t slechte nieuws te horen heb gekregen.. Mijn eerste keuze was ook op de natuurlijke gang van zaken Maarja ik kon er geestelijk niet meer echt mee omgaan.. Opzich ben ik nu 'blij' dat het toch opgang komt alleen wanneer zou k t vruchtje/kindje echt gaan verliezen? Nog voor maandag? Want stel k wacht het nu toch af.. En het komt toch niet (of gedeeltelijk) moet k alsnog en ben ik straks weer een week verder! Zucht... Wat een lastige situatie weer..
hoi meid wat jammer van dit slechte nieuws... maandag kan je dan toch eerst vragen of ze echo willen doen, indien je baarmoeder schoon blijkt (omwille van bloedverlies nu) zullen ze vast geen curettage doen of anders eens bellen en vragen of je het kan uitstellen, maar dan zit je toch weer een tijdje met die onzekerheid... succes ermee!
ik heb gister voor de curetage een echo gehad. ik denk dat jij dat ook wel krijgt.. ik hoopte ook dat het uit zich zelf zou komen omdat ik de curetage niet aandurfde. maar nu dat het gebeurd is denk ik gelukkig heb ik niet afgewacht.. bel anders even na het ziekenhuis. heb je krampen? succes
Het is bij die ene keer afvegen gebleven nu het lichtroze afscheiding.. Geen krampen etc.. Heb al eerder een mk gehad rond de 6 à 7 weken en dat kwam zelf wel opgang.. Heb nu al 2 echo's gehad zowel als bij de vk en bij de gyn afgelopen dinsdag en alles zat nog op z'n plekje als waar het altijd al heeft gezeten.. Het is afwachten of het überhaupt door gaat zetten en anders maandag ochtend het ziekenhuis maar bellen wat verstandig is.. En anders toch de curretage ondergaan.. Toch vreemd het zit er nu al 4 weken niks te doen eigenlijk, je lichaam besluit wel dat het niet goed is dus niet verder kan.. Maar maakt het niet af! Nou een spannend weekend dan weer tegemoet
Lastig hoor. Ik denk dat ik geen curretage zou laten doen als ik bloed zou verliezen, maar als het nog niet op gang komt moet je wel. Misschien kunnen ze een echo maken. Als ze een echo maken kunnen ze zien waar het zit en of je baarmoeder beweegt. Veel sterkte!
Ik heb hetzelfde meegemaakt, heb 2 weken afgewacht en buiten bloedverlies en soms krampen deed het niet veel. De mk is dan opgewekt met cytotec en ben toen wel het vruchtje verloren (was toen al dik 11 weken). De cytotec was bij mij goed te doen, niet veel krampen en niet veel bloedverlies... Mss omdat ik al enkele weken bloedverlies had.. Ik wou ook een curettage vermijden en dat was ook niet meer nodig, alles was schoon.
Sinds vannacht kampen gehad en werd wakker met helder rood bloedverlies en stolseltjes en wat slijm.. Vk even gebeld wat nu verstandig is.. Die maakt zowieZo in t ziekenhuis een afspraak bij de gyn nog voordat ik word opgenomen om te kijken of het eventueel al schoon is en hoe het er voor staat en wat nu het beste is.. Ik hoop dat ik het vandaag of morgen en zo niet dan maandagochtend verlies.. Scheelt echt een heleboel! Alleen beetje jammer.. Nu aan huis gekluisterd.. Met het lekkere zonnetje buiten!
Poeh ! Gister heftige 'weeen' gehad veel bloedverlies en echt heel veel stolsels , de grote van mandarijnen! Vanochtend echo gehad bij de vk om te kijken of t schoon is die zag nog rest weefsels dus door naar de gyn en die heeft ook een echo gemaakt en bevestigd dat er idd rest weefsel zit en ook nog veel, daarom besloten om straks om 4 uur te gaan curetteren omdat ze anders bang zijn dat ik teveel bloed verlies.. Ik dacht eerst yes het komt vanzelf maar niet dus.. Maarja wat moet dat moet.. Voel me nu ook echt zo flauw en misselijk omdat ik uiteraard niet mag eten.. En van gisteren ben ik ook dood op! Nou ik zal nog laten weten hoe dit verdr verloopt en ik hoop dat hierna de klus is geklaard! En ook weer verder kan.. Vooral voor m'n zoontje van 1,5! Voel je je toch schuldig om dat je nu weinig aandacht en tijd voor em hebt..
aah meisje toch! niet schuldig voelen naar je zoontje toe. ik snap het wel maar het is even niet anders.. is het allemaal goed gegaan? ik donderdag gecureteerd en het lijkt wel of er nooit iets gebeurd is.. in me hoofd is het wel onrustig pff had zo graag mooi zwanger willen zijn. hopelijk is het goed met je.. liefs en heel veek sterkte