Sinds een week heb ik echt enorm jeuk van onder zeg maar Dus heb mijn vriend naar de apotheek gestuurd en heeft canesten meegenomen... Nu staat er heel duidelijk in de bijsluiter dat het alleen bij zwangerschap mag op aanraden van de dokter.... Nu wil ik het alleen aan de buitenkant smeren, want zitten ook dingen erbij dat het je het er in kan doen...maar kan het kwaad bij 17 weken om het licht op te smeren zodat de jeuk weg is? Want vaseline en goed wassen helpt niet... Heb ook alleen savonds jeuk..... Misschien kan iemand mij helpen?
Nee kan geen kwaad, ik had in het begin heel last en het toen voorgeschreven gekregen van de dokter. Je kan het dus gewoon gebruiken. Alleen die inbrenghulzen niet gebruiken, desnoods met je vinger beetje inbrengen!
Ik heb ook die hulzen mogen gebruiken tijdens de zwangerschap, als je aan de binnenkant ook last hebt zou ik het toch doen
Ik zou als ik jouw was gewoon even je huisarts bellen want ik denk dat je waarschijnlijk een schimmelinfectie hebt.. Je krijgt dan een zalfje Miconazol creme, 2x pd aanbrengen en binnen een dag of 2/3 is je jeuk over!
Oja: Je hoeft hiervoor niet perse op spreekuur te komen.. Als je je symptonen uitlegt dan overlegt de assistente met de huisarts en sturen zij het receptje maar de appotheek. Je kunt deze ook gewoon ophalen bij de appotheek, zonder recept Mag gewoon tijdens zwangerschap gebruikt worden!