bruin verlies met sliertjes

Discussion in 'Miskraam' started by em3, Oct 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Sinds een paar dagen heb ik bruin verlies. Een beetje. En vd week had ik 1x helder bloed (oranje) en bij het toilet. Met afvegen. Nu heb ik sinds vanmorgen sliertjes, ze zijn heel donker van kleur en gaan gepaard met bruin verlies. Maar soms heb ik nergens last van als ik naar de wc ga. Ik flip hem de pan uit. Ik ben 6 of 7 weken. Iemand hier ervaring mee?

2. Mamsie88

Mamsie88 Lid

Sep 29, 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je heel erg twijfelt gewoon even contact opnemen met een verloskundige meid

3. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, maar die is al dicht :(. Morgenochtend ben ik vrij en dan ga ik inderdaad bellen. Ben zo bang dat het weer niet goed is.

4. hoeraazwangerr

Oct 7, 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken ook een laate innestelling bloeding zijn of je baarmoeder stroomt lekker veel bloed door.
    Ik heb het met me eerste 2 zwangerschappen ook gehad met 6weken.

Vaak hebben vrouwen met 4 weken of net na 6/7 weken dit.
    Als je maar niet hevige kramp erbij krijgt. Een beetje kramp is niet erg, dan rekken je banden en baarmoeder mee.
    Maar als je twijfelt gewoon even bellen naar de vk. En bij deze is het ook niet erg als je in de war zit hun 06 nood nummer te bellen.
    Het is niet fijn om je ongerust te maken.

5. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel. Ik heb vrijdag een afspraak bij de vk.

6. AnitaP

AnitaP Bekend lid

Feb 15, 2014
    760
    0
    0
    Jeetje moet je zo lang nog in onzekerheid zitten?
    Bloedverlies nu gestopt?
    Sterkte!

7. Mamsie88

Mamsie88 Lid

Sep 29, 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu?

8. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel. Het bloedverlies is gestopt. Mijn berekening klopte niet. Deze week ben ik zes weken volgens de assistente vd vk. Daarom mag ik vrijdag pas. Voel me ook helemaal niet zwanger... Soms wel, maar meestal niet. Afwachten maar.

9. an123456789

Nov 6, 2013
    63
    1
    0
    Ik heb de eerste keer met 6 weken een heel klein beetje bloedverlies gehad en dit bleek een mk. Daarna heb ik met 5,5 week ook bloedverlies gehad. De 1e dag best veel, daarna bruinverlies met sliertjes idd. Ook buikkrampen erbij op de 1e dag. Dacht dus ook dat het weer mis ging. DIt was gelukkig niet zo. Met 7 weken zagen we een mooi kloppend hartje!! met 6 weken zagen we iets wat twijfelachtig was dus misschien alleen maar goed dat je vrijdag pas kan al wordt je gek van de zenuwen nu denk. Ik ben nu 33 weken zwanger en wil alleen maar aangeven dat het ook gewoon goed kan zijn en het dus niets hoeft te betekenen. Ik weet hoe je je voelt heel veel sterkte!!

Mikmak likes this.
  10. em3

em3 Actief lid

Feb 25, 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de steun. Een half jaar geleden zagen we met 6,4 weken een sterk kloppend hartje. Daarna toch mis gegaan. Om die reden wilde ik nu pas na 10 weken de eerste echo. Maar door het bloedverlies wil ik toch wel weten of het op de goede plek zit. Ik weet dat daarna nog van alles kan gebeuren maar dan weet ik ook dat het nu iig goed of niet goed zit. Spannend... Ik ben toch wel erg bang.

Share This Page