Vandaag ben ik bij de gyn geweest omdat ik een bloeding heb gehad Na mijn berekening zou ik nu rond de 7 week moeten zijn maar er was een leeg vrucht zakje te zien dacht hij .. Hij was er niet zeker van . ik moest bloedprikken en maandag weer als de waardes waren gedaald ging hij niets doen . dat moest ik mijn menstr afwschten moest dan wel binnen 2 maand komen ... Klopt dit wel? Hoe weet ik zeker dat ik schoon.. Ben dan ?
Goedenavond, soms is het lastig om aan te geven of het goed zit met de zwangerschap of niet. Als je inderdaad uitgaat van je laatste menstruatiedatum dan zou je nu ongeveer 7 weken zijn. Dan zou je verwachten dat er een vruchtzakje met een vruchtje er in te zien zou zijn. Maar het kan ook zijn dat je minder ver bent zwanger bent en dan kan er alleen nog maar een vruchtzakje te zien zijn. Dit wordt uit het bloedonderzoek vaak duidelijk. Stijgt het HCG, dan is de kans op een intacte zwangerschap groter. Daalt het HCG of blijft het gelijk, dan is het niet goed. Indien het niet goed is kan er afgewacht worden of het vanzelf afkomt. Indien dit niet gebeurt, kan men het opwekken met medicijnen of een curettage. Vaak na het plaatsvinden van de miskraam kan er met de echo gekeken worden of de baarmoeder schoon in. Ik zou dit overleggen met de gynaecoloog. Succes toegewenst! Groetjes Monique
Dank je voor je antw . vadaag gebeld mijn hcg was vrijdag in de 900 en vandaag in de 1100 maar dat was niet genoeg zijden ze dus morgen weer naar de gyn
Ben vandaag weer bij de gyn geweest recept voor tabletten mee gekregen ... Zie er erg tegen op .. 4 in een keer vaginaal en dan 1 oraal om de 3 uur 1 innemen in totaal 8 tabletten vind het best veel en spannend wat ik kan verwachten...
Ik kan me voorstellen dat het spannend is. Door deze tabletten krijg je vaak flinke menstruatiekrampen die ervoor zorgen dat het vruchtzakje afkomt. Dit gaat gepaard met bloedverlies en verlies je vaak wat stolsels. Veel sterkte toegewenst. Groetjes Monique