Ik ben afgelopen maandag na de verloskundige geweest, ik zou toen 7,5 week zwanger moeten zijn. Er was niets te zien, alleen een leeg vruchtzakje. Ik heb dit in september ook gehad en dit is helaas niet goed afgelopen. Ik had toen alle zwangerschapssymptonen en ook het vruchtzakje groeide door, alleen zonder vruchtje. ! Ik heb in december weer positief getest, maar afgelopen maandag dus weer slecht nieuws. Nu moest ik vandaag weer terug komen om verder te bekijken..........en nu is opeens een vruchtje te zien! Er klopt geen hartje, dus ben bang dat het nog steeds fout is. De arts denkt het ook, omdat ik in december al een positieve test had. Maar zij willen nog niets uitsluiten, dus moet volgende week ook weer terugkomen. Heeft iemand hier ervaring mee, maar dan vooral in de positieve zin!
Het zou kunnen dat je gewoon minder ver bent door bijv. een late ovulatie of zo en dat er gewoon nog geen vruchtje te zien was. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets bijzonders hoor.
Je zou denken dat het wel goed is aangezien er nu wel ineens een vruchtje te zien is mja wil je natuurlijk geen valse hoop geven... wel wil ik je heeeeeel erg veel succes wensen... zal voor je duimen! Liefs Nelleke
ik weet het niet meis... weet wel dat ik 5 dagen voor nod al een posi test had.. dus je kujnt minder ver zijn dan je denkt. gr jose
Bedankt voor jullie reacties. In theorie kan ik natuurlijk minder ver zijn, maar wij hebben deze maand voor het eerst een ovulatie test gedaan, en die was positief rond half december. Dus het lijkt me dat dit dan niet kan, bereiden ons dus maar voor op weer een miskraam, hoe verdrietig ook. Maar wie weet bestaan er toch nog wonderen, ik hoop het!