Vandaag een echo gehad . Eerder als verwacht ivm bruin slijmverlies vorige week. Eerste kindje dus allemaal erg speciaal! En wilde even mijn verhaal kwijt hihi . De VK vertelde telefonisch dat het waarschijnlijk een inwendige echo zou worden, maar het is uitwendig geworden. De kleine was al goed te zien zo! En de echoscopiste wilde mijn baarmoeder niet teveel plagen ivm het 'bloedverlies'. Het hartje klopt zeer sterk en ongeveer 180 slagen per minuut . Geweldig om te zien!! Vl vond het heel gek om te zien en snapte er niet veel van hihi. Voor mij een stuk specialer . Morgen de VK bellen (de echo was bij een echocentrum gemaakt) voor een nieuwe afspraak voor de echo. Deze wilde ze het liefst rond de 10 weken, dus de eerste week van september. Volgende week de intake bij de VK. En natuurlijk de foto!! Bekijk bijlage 268793 De kleine werd geschat op 1 cm. En ze vond het moeilijk om een termijn te geven. Maar ze zei ongeveer 7,5 week. Klopt wel zo ongeveer dacht ik zo . Ben nu al verliefd!!
he hallo.....ik heb vandaag een echo gehad, ben minder ver dan ik dacht maar wel een kloppend harte, kan er zelf niet zo'n mooie foto van maken. Ze denkt dat ik nu ongeveer 7 weken ben maar heel lastig meten zei ze.....dus 17 september terugkomen (ga tussendoor op vakantie). dan kan ze de uitgerekende datum zeggen
Gefeliciteerd! Mooie echo zeg! Leuk he zo'n klein dingetje. Dit is ook mijn eerste kindje. Sta er bij elke echo versteld van hoe snel het groeit en dat moment dat het beebje in beeld komt en je het ziet bewegen... ZUCHT..
@Corina1989: gefeliciteerd, heerlijk dat je zo verliefd bent ! Vandaag ook de eerste echo gehad alleen was er nauwelijks iets te zien. Wel een knipperlichtje !! Dat is natuurlijk het belangrijkste. Alleen volgens de berekeningen vanaf een positieve ovulatietest zou ik nu op 7wkn en 3 dgn zitten. De echo van vandaag gaf 6wkn en 1 dag aan. Ik kan toch niet pas een week na een positieve ovulatietest zwanger zijn geraakt ??? Iemand hier ervaringen mee? Alexje