Hoelang bloedverlies na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meiske80, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoi dames, hoe lang hadden jullie bloedverlies na je miskraam? Eergister had ik in het zh nog heel veel slijmvlies in mijn baarmoeder, passende bij een zwangerschap. Gister was hij volgens mijn gyn al mooi dun. Ik heb wel bloedverlies gehad, maar minder dan bij een menstruatie. Nu, na vier dagen is het bloeden al gestopt. Zou het wel goed schoon zijn dan?

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Tijdens een miskraam had ik altijd wel aardig wat bloedverlies, maar daarna was het altijd minder dan bij een gewone menstruatie. Schat ik zo in hoor, gebruik normaal geen maandverband. Is ook altijd na een paar dagen al over en dan alleen nog een beetje bruin slijm ofzo.

Sterkte!

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dankjewel voor je reactie Nijntje. Bij mijn vorige miskraam had ik juist wel tien dagen bloedverlies... daarom vind ik dit zo raar...
    Als ik jouw handtekening zie heb jij vreselijk nieuws gehad vandaag.. pff sterkte meis..

4. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bij mijn 2e miskraam heb ik weinig bloedverlies gehad en was daarna wel helemaal schoon.
    Sterkte.

5. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik heb 3 of 4 dagen flink bloedverlies gehad. En toen 2 weken later nog een flinke menstruatie.

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hoi

Ik had bij mijn miskraam zelf minder dan menstruatie, kon hele dag met twee maandverbanden en dat is normaal meer, dan zit er ook telkens meer bloed op. Wel telkens bij afvegen een heel papier vol. Wel gewoon twee dagen constant gebloed maar nooit echt maandverbandan voo dus. Ik heb twee dagen gebloed met veel stolsels en tweede dag ook vruchtje, daarna nog een lange sliert, wat dan het laatste slijm van de rand zou geweest zijn volgens verloskundige. Dag erna echo en bm was helemaal schoon. Heb niet keiveel gebloed ofzo.... Heb nog enkele dagen af en toe wat bruin verlies gehad maar dat was het. Dus je hoeft niet heel veel te verliezen en alles kan er in enkele dagen al ut zijn. Denk dat het ook met de lengte van je zwangerschap te maken heeft?

Ik zit nu alweer op wachtbankje, had mooi optijd mijn eisprong en volgende week nod.....

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Of het met de lengte van je zwangerschap te maken heeft denk ik niet perse... tenminste, bij mijn vm (4w+2) bloedde ik tien dagen. Nu al eigenlijk niet meer terwijl ik nu bijna 7 weken geweest zou zijn. Al had ik nu wel al wat dagen bloedverlies toen het nog 'goed' was.. :( misschien ligt t daar aan.
    Succes op het wachtbankje! Ik moet eerst maar eens gaat uitzoeken wanneer mijn ei komt...

8. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hallo Meiske80. Wat vervelend dat je dit (weer) moet meemaken. Mijn vk gaf ,toen der tijd, aan dat de hoeveelheid bloedverlies gaan aanwijzing is of alles 'schoon' is. Heb je binnenkort nog een echo om dit te checken? Succes!

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Nee ik krijg geen echo meer.. maar nu nog steeds wel wat roze verlies. Nu dus al een week, dan geloof ik toch wel dat t aardig schoon aan t worden is... Hopelijk ook een eisprong binnenkort!

Deel Deze Pagina