bij de vorige zwangerschap van 5 weken vroeg de verloskunde mij of het gewone vloeien al een beetje was gestopt? na miskraam hebben gehad ben ik nu weer zwanger, 7 week en 5 dagen en ik vloei nog steeds gewoon normaal net als anders. is dit normaal? wie heeft dit nog meer? heb de 22e jan een echo gehad en alles was goed. vindt het wel beetje vreemd... lieve groetjes Daantje88
Bedoel je dat je continu bloed verliest? Zo'ja, hoeveel en hoe vaak?en is het echt rood?buikpijn erbij?
Ik verlies geen bloed of dergelijke... maar heb gewoon het normale vloeien, dus gewoon wit.. de ene dag wat meer dan de andere. nu had ik gelezen dat het normaal was in deze weken. maar ja de een zegt dit en de andere dat, dus het maakt me wel onzeker.
Meid, hier ook veel last van hoor! Nix om je druk over te maken is mij verteld, hoort erbij. Tenminste zolang het niet stinkt of jeukt. Als dat t wel doet, dan misschien ff naar de HA want dan kan t een schimmeltje zijn.
Hoi Hoi , Ik ben al mijn hele zwangerschap aan het vloeien ben 34week/4dagen en het hoort er allemaal bij zegt de VK! Het heeft ook bij mij heel wat spanning en vragen opgeroepen maar: Het is normaal! Greetz
Hartstikke Bedankt Meiden! Voor Jullie Reactie & Geruststelling Het Maakte Me Wel Onzeker, Maar Hoef Me Dus Geen Zorgen Meer Te Maken! Dankjwel!
Ja hier ook. Ik had er voor mijn zwangerschap al last van, maar nu is het helemaal erg kan niet zonder inlegkruisje meer.
Haha nee idd waar t zo opeens vandaan wordt getovert ! De laatste paar dagen lijkt het alleen maar erger te worden maar er zit ook wit/doorzichtig spul bij en af en toe lijkt het gewoon niet meer te stoppen! Ik heb niet meer genoeg aan een inlegkruisje moet echt maandverband dragen :S:SPfft....! Laatste loodjes(H)
Ja Nog Even Roosjeh Dan Ben Er Vanaf, Hoop Dat Je Bevalling Voorspoedig Mag Verlopen & Dat Alles Goed is/gaat !
Hoi Daantje Ja nog ff volhouden nog officiel 5weken maar mijn vriend en ik denken dat het eerder komt! Dus zullen... En ik hoop ook ckr dat alles helemaal goed gaat..! Maar zal best wel ben niet de eerste die t meemaakt Greetzz
wanneer zijn jullie begonnen met vloeien? Ik ben nu 18 weken en het lijkt nu pas echt te beginnen, vindt het niet prettig, ga er rare dingen van denken. groetjes
Hoi hoi, Ik weet niet precies wanneer ii met vloeien ben begonnen maar ik heb het al een hele poos ik denk zo rond dezelfde tijd als jou! Maar de 1heb het erger als de ander!De 1 kan t namelijk af met een inlegkruisje en de ander niet( waaronder ik niet anders ken ik elk half uur een nieuw ding in doen:S!) Dus tja...en als je je zorgen maakt gewoon aan de VK vragen! Greetzzz