straks naar huisarts

Discussion in 'Miskraam' started by moniek1979, Nov 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moniek1979

moniek1979 Actief lid

Sep 14, 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    zo.. om 12 uur moet ik naar de ha. eens kijken wat hij zegt van mijn miskraam.. nou ja miskraam daar wacht ik nog steeds op. ik wil dat het maandag word weggehaald... wil er niet nog langer mee rondlopen.
    ik heb al wel een week wat buikpijn, maar ja er komt niets uit verder..
    vandaag gaat tot nu toe goed! heb nog geen traan gelaten en al wel 2 personen erover gesproken. het gaat dus al wat beter gelukkig!
    bedankt voor jullie steun! is wel erg prettig en maakt me wel wat sterker!
    KUS

2. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Fijn dat je je wat beter voelt. Succes bij de HA!

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Succes! Heb ik weet niet hoelang met "niks" in mn buik rondgelopen, wel 3à4 wk of zo, terwijl ik het wist! Heel vermoeiend...

Marieke

4. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hoi Moniek,

Hoe is je gesprek met de huisarts gegaan?
    Ik was op een gegeven moment ook op een punt beland waarop ik meteen een curettage wilde. Ik had op een maandag gebeld en kon de donderdag daarna terecht. Vergeet niet dat je ook nog een afspraak met de anesthesist krijgt, dit was bij mij wel het geval. Ikzelf had daar niet op gerekend, en vond dat echt een tegenvaller.
    Hopelijk kun je snel terecht.

5. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    hee Moniek,

sterkte de komende tijd! Weet uit ervaring hoe het is...
    knuffel!

Marilene

6. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Moniek, goed dat je er al eens hebt kunnen over praten met een aantal personen, volgens mij is dat een element van het verwerkingsproces, door het te vertellen, begin je het voor jezelf allemaal een beetje te ordenen en pas dan kan je verder denk ik,

sterkte meid en ik hoop dat zoals je wilt, je maandag binnen mag voor curettage,

sterkte meid!
    flyke

7. moniek1979

moniek1979 Actief lid

Sep 14, 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    gister dus bij de huisarts geweest. ik mag dinsdag weer komen en dan zullen we verder zien. hij vond dat ik eigelijk moest wachten tot het vanzelf zou komen maar ik wil ook verder! en dinsdag zien we dan wel weer. dan gaat ie een afspraak maken met de gynacoloog en dan hopen dat ie mij wil helpen....
    het is dus gewoon nog afwachten, en maar hopen dat het eruit komt!
    heb wel wat meer buikpijn vandaag dus heb nog hoop...

Share This Page