Hoi meiden, Na 2 mk's waarvan 1 BBZ leer ik mijn lichaam aardig kennen. Mijn digitale Clearblue met indicator blijft steken op 2-3 weken en kv test is een tint lichter dan eerst. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Bij de 1e mk bleef de test donker maar was het kindje te klein en klopte het hartje te langzaam. Bij de BBZ testte ik pas 4 dagen na NOD positief dus toen had ik al snel in de gaten dat dat niet goed zat Dit keer zwanger via IVF, maar nog geen ervaring met lichter wordende testen... Hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat de miskraam opgang komt?
Geen idee hoe lang het duurt voor je miskraam begint. Ik begon met roze verlies en daarna buikkrampen. Ik had ook een clearblue digital gedaan en die bleef bij mij ook steken op 1-2 weken terwijl die dat ook aangaf toen ik 3 weken ervoor voor het eerst positief teste. Dat was voor mij voldoende om te weten dat het mis zou gaan, dat tesamen met die buikkrampen en roze verlies. Bij mij kwam het binnen 2 dagen na het roze verlies op gang, ik vloei nu vanaf dinsdag het wordt gelukkig wel minder nu maar ik ben heeeel veel bloed verloren. Hopelijk ben jij ook snel van die onzekerheid af, want er is niks ergers dan onzekerheid. Sterkte! Liefs Dyja
Dankje Dyja, sterkte meid... Vind het ook zo irritant precies met de feestdagen... Denk dat het bij mij nog wel even zal duren, heb wel wat krampen, maar niet pijnlijk. Ook nog geen rozeverlies.
Jij krijgt het ook niet voor niks zo te lezen. Ik hoop dat jullie heel snel een wondertje mogen krijgen die lekker warm in je buikie mag blijven zitten. Ik zal keihard voor je duimen. Liefs Dyja
Nee, wij hebben al een aardige geschiedenis achter de rug idd. Mijn hart brak ook net toen ik mn moeder aan de telefoon moest vertellen dat het weer niet goed gaat... Maar ooit.... onze tijd komt vast wel!
Wat een onzekerheid zeg. Mss kun je morgen voor de feestdagen nog snel even naar de HA om bloed te laten prikken? Dat is toch veel betrouwbaarder dan een thuistest... Ben je mss wat rustiger voor de kerst. Ik duim voor je dat het toch goed gaat!
Ik dacht dat bij ivf opvolging met hcg standaard was? Het is toch niet nodig, deze onzekerheid? Veel sterkte, en ik hoop op een kerstwonder! Suus
hey meis ik ben nu ook zwanger na 1ste ivf.. en ik moet je echt even een hart onder de riem steken hoor.. mijn testen gaven ook geen knal test aan meis en ik dach took echt dit gaat niet goed.. tot de dag van vandaag ben ik onzeker maar kijk eens ik ben nu 15 weekjes zwanger... geef niet op en probeer positief te blijven denken,je beebje voelt het meiss.. vertrouw op je kindje en op je lichaam.. het komt goed... dikke kus van cindy
Oh meid wat vreselijk, wat moet dit moeilijk voor je zijn. Ik wil je echt alle sterkte wensen...! Liefs
Wat afschuwelijk voor je, je hebt al zo veel meegemaakt. Heel veel sterkte! Het is echt heel oneerlijk. Suus
Wat jammer! Echt heel erg voor jullie. Ik wens jullie samen veel sterkte en hoop dat de zon voor jullie eens mag schijnen!