ff vraagje over bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door mbeekje, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Op 4 januari heb ik cytotec ingebracht om mijn miskraam op te wekken.Dit kwam 5 januari op gang. Zaterdag 7 januari had ik hele erge buikkrampen en bloedverlies en moest ik terug naar het ziekenhuis. Het vruchtzakje was blijven hangen in de baarmoedermond. Dit hebben ze verwijderd. 11 januari ben ik weer voor controle geweest bij de gyn er zat nog iets van 1,2 cm, maar dit zal uit zichzelf komen. Afgelopen vrijdag weer naar de gyn. geweest, het was schoon enmijn cyclus was weer op gang gekomen zij ze, omdat ze dat kon zien aan de slijmafzetting... Toch heb ik met afvegen nog steeds oranje, bruin, roze of rode afscheiding en veel dik slijm (sorry klinkt beetje ranzig) Soms denk ik ff het is weg en zo is het er weer. Is dit normaal? Maak me toch wel een beetje zorgen,want vind het toch wel erg lang duren...

2. Appelflap

Appelflap Lid

10 jan 2012
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb na mijn miskraam bijna een maand lang gevloeid en rare afscheiding gehouden. Ik denk dat het erbij hoort.

Wel heel vervelend want ik kan me voorstellen dat je gewoon "door" wilt nu!

3. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik wil inderdaad gewoon "door", ben er eigenlijk wel ff zat van. het is eigenlijk gewoon veel slijmverlies in de kleuren wat ik al zei bij het afvegen een maandverbandje heb ik niet eens nodig...

Deel Deze Pagina