Ben ik weer... Nu 3D foto.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by flowerpower50, Apr 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Hai dames,

wordt niet goed van mezelf. Ben zo'n twijfelkont. Dus ik heb de dvd even gekeken, voor de 3e keer ofzo. En nu heb ik dus in 3D een beeld stilgezet, dat de vrouw laat zien, dat het schaamlipjes zijn.
    Maar ik vind het net een balzakje lijken? :(

Ze zal het wel weten, maar vind het zo raar lijken, dus ik wou vragen wat jullie zouden denken als jullie dit zien.

Dis de laatste hoor. ;);)

View attachment 239430

2. MijnRoosje

Jun 13, 2008
    13
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Mooie foto!

De schaamlippen zijn vaak opgezwollen, had dat ook bij mijn meisjes.

3. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ziet er uit als een meisje zou ik zeggen, maar het is moeilijk te zeggen op deze foto omdat wat er nog zou kunnen zitten verstopt kan zitten. Je bent pas 17 weken... bij de 20 weken echo wordt er ook naar gekeken en kan je het nog een keer vragen ;)

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Op onze 3D echo met 16+4, waren de schaamlipjes ook nog net n balzakje, opgezwollen...
    Met de 20 wkn echo en de pretecho met 29 is bevestigd dat we n dochter krijgen. Bij de laatste echo zag je duidelijk het spleetje tussen de schaamlipjes, dat zagen we bij de eerste pretecho zeker niet!

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Duidelijk een meid hoor leuk!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Mag ik vragen waar jullie dat aan zien?
    Ik kom ff niet loos uit deze foto,weet dus niet waar ik moet kijken.
    Normaal zie ik het altijd wel!

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Hahaha ik dacht al het lag aan mij:D ik zie een soort hand met een uitgestrekte vinger maar meer niet:D

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Volgens mij ligt het kindje met de beentjes omhoog. Links zie je het hoofdje, rechts omhoog de beentjes en daartussen 'iets'. Dat steekt niet echt uit, maar ik durf ook niet te zeggen of het een meisje of jongen is op basis van dit beeld. Ik zou zeggen meisje. Die schaamlipjes zijn best groot/gezwollen in mijn ervaring met nu twee (echo's van) meiden :)

9. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Klopt evenstar, zo ligt de baby. Wat bedoel je met je laatste zin, waren die van jouw dochtertjes minder gezwollen.

Dit is een 2d echo:

View attachment 239807

10. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Nee, ik bedoel dat het normaal is dat je dat goed ziet, en het kan misinterpreteren als een balzakje omdat het een beetje uitstulpt. Maar er zit (op het oog) geen piemeltje, en op die 2D foto's lijk je echt een hamburgertje te kunnen zien. Ik herken dit beeld dus van mijn dochtertje, en van buikbaby (die volgens alle echo's tot nu toe ook een meisje is).

Share This Page