Leeg vruchtzakje :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door BLiS, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #1 BLiS, 17 jun 2013
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
    Even een vraagje.
    Ik kom net bij de VK vandaan voor het maken van de 1e echo, uitwendig kon ze er niks van maken en vroeg ze of het inwendig mocht.
    Geen probleem, dan heb je net even wat beter zicht.
    Alleen nu kon ze inwendig ook niks vinden, alleen een lege holte gevuld met vocht.
    Er was niks zichtbaar van een vruchtje :(
    Ik moet nu volgende week terugkomen voor een nieuwe echo, ze hoopt dat ik wat minder ver ben en er volgende week wel een mooi vruchtje zichtbaar is.

Wie herkent dit en hoe liep dit af?

Ik zou nu ongeveer 8 weken + 3 dagen zwanger moeten zijn :(

2. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ooh meis je zal wel met een enorm rot gevoel nu rondlopen:(

als je nu al 8 weken bent, en ze nog niets zien dan kun je ermee rekening houden dat het niet goed is, mocht het wel zo zijn dan kan het altijd meevallen.

sterkte in deze zenuwslopende tijd meid!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Erg he hoe je gevoel ineens 180gr dan draaien.
    Ik ging er met een aardig positief gevoel heen en komt echt met een domper weer terug.
    Ik zei zelf ook dat er wanneer er nu geen vruchtje zichtbaar is er dit ook niet zal komen vrees ik :(

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Wat erg zeg! (gelukkig) niet mee gemaakt maar ik wil je even sterkte wensen. Hopelijk volgende week een mooie echo. Zou het kunnen dat je minder ver bent dan gedacht?

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb het driemaal gehad en helaas driemaal een vmk. Liep hier dus niet goed af.

Met 6 weken en 1 dag zag je bij mij een duidelijke boontje met een hartje, was heel anders als die lege holte destijds....

Hoop voor jou dat het wel oke is, maar je hebt al een tijdje geleden getest toch?

Sterkte meis, duim duim.

6. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Jeetje wat een rot situatie....als je al rond de 8weken dacht te zijn, dan ben ik er bang voor:(
    Is het mogelijk dat je minder ver bent? Wanneer heb je positief getest en weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad?

Iig heel veel sterkte en hoop echt dat je volgende week goed nieuws krijgt.

7. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    oei klinkt niet goed meis..
    ik ben bang voor t ergste, maar duim keihard voor je!!

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Heel veel sterkte!! Laten we hopen op een wonder

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah nee...:(
    IK denk dat als jij zeker weet dat je nu 8 weken hoort te zijn en er niks te zien is dat je je moet voorbereiden op het ergste ... :(

10. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Deesdees: heel veel sterkte! Dikke knuf

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Wanneer heb je positief getest? Als dat al 4 weken geleden is, zou je, als het heel gek loopt nu echt wel 6 weken zwanger moeten zijn. Dan hoor je meer te zien dan een lege holte. Je hoort een vruchtzakje te zien met dooierzakje, vaak een vruchtje, maar niet altijd en soms een kloppend hartje.

Zie het niet heel positief voor je in meid..... :(

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Pfff wat rot zeg:( Ik had met 9 wkn een leeg vruchtzakje en paar dgn later werd dit bij de gyn nogmaals bevestigd. Klinkt voor jou helaas niet positief. Maar wie weet heb je volgende week toch een mooi gevuld vruchtzakje (ik ken wel iemand die dit wel had...)
    Wat een onzekerheid komende week voor je zeg!

13. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bij mijn jongste zoon had ik dit ook. Bleek dat de echodame de sonde te diep had ingebracht en dus mijn eierstok op beeld had. Daar zat een eiblaasje en een cyste. Die zag ze aan voor twee foute zwangerschappen.
    Ik kreeg de mededeling dat het niet goed was en kon naar huis.
    Paar dagen later bij de gynaecoloog zat er gewoon een kindje met kloppend hartje.

Misschien even vragen of je naar de gynaecoloog mag?
    Ik duim voor je!

14. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    jeetje wat een verhaal mamadaisy:$ ik zou boos zijn denk ik!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanne2011; Zou natuurlijk kunnen maar ik testte op 17 mei voor het eerst positief, dat was mijn NOD. Ik had hiervoor altijd een mooie regelmatige cyclus.

@Babii; Ik heb op 17 mei voor het eerst positief getest.

@MyMiracle; Ik had mijn eisprong zo rond 4 mei, duidelijk voelbaar en zichtbaar op testen.

@Nathaliiej; Ik vind het dus ook niet goed klinken, dankje!

@Lov23; Ik vrees ook het ergste, als er nu al niks te zien is wat moet er dan nog groeien?
    Maar verklaard het die lege holte waar het vruchtje in zou moeten zitten?

@bdotsie; dankje!

@Lieke84; Ik testte positief op 17 mei, dan had ik nu toch al wel een vruchtje moeten zien :(

@Grumpy; Bizar toch eigenlijk?! Ik hoop ook op een wonder.

@Mamadaisy; De vk zei wel dat ze nog niet zo super lang werkte als VK, ze wilde er een collega bijhalen met veel ervaring. Die had ik de vorige zwangerschappen ook. Maar zij bleek een bevalling te hebben. Ze heeft overlegd met haar en vertelde dat ik door haar dan volgende week de echo krijg.
    Pfff ik hoop het volgende week.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hebben ze de holte niet opgemeten?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ja hebben ze wel, maar heb de echo niet meegekregen.
    Weet dus helaas niet wat de afmetingen zijn.
    Het leek mij wel precies zo'n holte waar ik de vorige keren een heel mooi groeiend kindje in zag zitten.
    Niet heel klein, dat zeker niet.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer dat je dat niet weet....want di hoort ook een bepaalde grote te hebben ... Als die van 8 weken is en er zit geen kindje in dan denk ik dat het helaas niet goed is:(

19. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    De holte die ik toen zag kwam overeen met de zwangerschapsduur.
    Het kan dus wel.
    Wat is je eigen gevoel? Zeker als de verloskundige pas echo's maakt en eerst met een uitwendige echo begint kan ze er goed naast zitten.
    Ik blijf toch nog even voor je duimen!
    Bij ons worden de echo's gelukkig door een dame gemaakt die er echt een hele studie voor gedaan heeft en het hele dagen doet.
    De foute echo was bij een ander omdat ik bloedverlies had.

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Sterkte meis. Dit klinkt niet goed. Al zou je korter zwanger zijn dan zou dat 3 weken moeten schelen. Vanaf ergens in de 5 weken moet er al wat te zien zijn. Vind het super erg voor je. Maar hoop dat je volgende week toch goed nieuws krijgt.

Deel Deze Pagina