Ik weet niet of ik nou een miskraam of een missed abortion heb gehad. Kloppend hartje bij 7+4 en een beetje licht roze afveeg bij 10+1. Bij de echo bleek het vruchtje ongeveer 8 weken en geen hartactie meer. Bloedverlies kwam vanzelf op gang en na 2 dagen echt weeen gehad. De volgende dag bleken die wel wat te hebben gedaan want het vruchtje was verplaatst en lag voor de uitgang. Daarom nog 1x geprobeerd met 4 pillen cytotec. Helaas de volgende ochtend was het onveranderd en zou ik voor curettage gaan die dag. Met de eendenbek bleek de gyn het te kunnen zien en pakken met een tang. Daarna nog een echo en het vruchtje was weg. Ze zagen nog wel iets maar dat kon ook gewoon wat bloed of slijm zijn. Dus gelukkig geen curettage. Nu ben ik ruim 2 dagen verder. Had vrijdag nog wel aardig wat krampen en ben die avond nog een stolsel verloren. Gistermiddag ook weer krampen dat ik een pijnstiller heb moeten nemen en nu rommelt het ook weer. Ik verlies nog steeds bloed en slijm en af en toe een ienieminie stolsel. Hoe lang zouden die krampen nog aan kunnen houden?
Ik heb ik denk nog een dag of 3 wat nakrampen gehad, maar was wat korter zwanger dan dat jij was, kan me voorstellen dat de grote van het vruchtje meespeelt in de krampen. Sterkte gewenst en bij vragen kun je altijd je vk bellen he, dat mag/kan gewoon na je mk