Ja, snap ik. Ik heb het zelf een paar keer onder plaatselijke verdoving meegemaakt, oa omdat ik dan sneller terecht kon, maar zo'n narcose heeft ook echt voordelen. Sterkte, vooral voor als dit allemaal voorbij is.
Nee, het is sowieso niet fijn. Het is kiezen uit twee kwaden. Hoop dat het snel achter de rug is voor je.
Heel veel sterkte ik heb net je topic helemaal doorgelezen..wat ontzettend verdrietig Ik heb 5 keer onder narcose een curretage gehad en een keer met een infuus met spul waar je high van werd. Dat was niet leuk, je ziet meer dan je wilt zien..
@twoboys; Inderdaad, het idee dat je dingen hoort en ziet die je niet wilt zien horen zullen me geen goeds doen. @Gekko; Dankjewel, helaas mocht het niet zo zijn. Had me wel leuk en gezellig geleken dat we gelijk op gingen
Daar ben ik het dus helemaal mee eens.. ik vond dat idee dus echt helemaal geweldig.. en spannend ook.. dit is niks leuk...vooral voor jou niet...
Dankjewel Smiley De zenuwen nemen nu toch weer toe, ik hoop dat de VK straks goed nieuws heeft dat ik vandaag terecht kan in het ZH.
Heel veel sterkte vandaag DeesDees. Hopen dat je snel weer wat minder moe bent en door kunt voor een derde kindje.